آلفارومئو به فشارهای حقوقی ایتالیا تعظیم کرد، میلانو را به جونیور تغییر نام داد

·

آلفارومئو به فشارهای حقوقی ایتالیا تعظیم کرد، میلانو را به جونیور تغییر نام داد

تصویری برای مقاله با عنوان آلفارومئو به فشارهای حقوقی ایتالیایی تعظیم کرد و نام میلانو را به جونیور تغییر داد

عکس: آلفا رومئو

آلفارومئو از میلانو رونمایی کرد هفته گذشته؛ یک کراس اوور الکتریکی با جلوپنجره جدید عجیب و غریب – همه در لهستان ساخته می شوند. این خشم مقامات ایتالیایی را برانگیخت که نام میلان را نیز اعلام کردند.صدای ایتالیایی” بر اساس قوانینی که برای محافظت از پنیر نوشته شده است، در هر جایی غیر از ایتالیا ساخته شود. دولت ایتالیا می خواست که میلانو در داخل کشور ساخته شود، بنابراین آلفا موافقت کرد – و نام خودرو را تغییر داد.

اکنون به جای میلانو، آلفای ساخت لهستان، جونیور نامیده خواهد شد. احتمالاً این نام برای افتخار است کورادو سوپرانوی برجسته ایتالیایی-آمریکایی. آلفارومئو یک بیانیه مطبوعاتی در مورد این تغییر منتشر کرد که شامل برخی از نقل قول های انتخابی است:

در یکی از مهم‌ترین هفته‌های آینده آلفارومئو، یکی از مقامات دولتی ایتالیا اعلام کرد که استفاده از نام میلانو – انتخاب شده توسط این برند برای خودروی اسپورت کامپکت جدید خود که اخیراً رونمایی شده است – طبق قانون ممنوع است.

علیرغم اینکه آلفارومئو معتقد است که این نام تمام الزامات قانونی را برآورده می کند و مسائلی بسیار مهمتر از نام یک خودروی جدید وجود دارد، آلفارومئو تصمیم گرفته است که آن را با روحیه ترویج درک متقابل از میلانو به جونیور تغییر دهد.

تیم آلفارومئو می‌خواهد از مردم به خاطر بازخورد مثبت، شبکه نمایندگی‌های ایتالیایی برای حمایتشان، روزنامه‌نگاران برای توجه رسانه‌ها به خودروی جدید و دولت ایتالیا برای تبلیغات رایگانی که در این مناظره ایجاد شد، تشکر کند.

نسخه بسیار «آیا واقعاً داشتید هیچ چی بهتر است انجام دهم؟» لحن نسبت به مداخله دولت ایتالیا و تغییر نام اجباری خودرو، اما من اتفاقاً فکر می کنم اداره ملونی دقیقا میدونست داره چیکار میکنه اگر آلفارومئو به اسلحه خود روی نام چسبیده بود و ماشین جدید را تصمیم می گرفت باید دادگاه‌ها ممکن است که میلانو نامیده می‌شوند، توانسته‌اند تولید آن را به ایتالیا بازگردانند – یک پیروزی برای دولتی که به طور کلی با حمل‌ونقل و به طور خاص Stellantis مرتبط است. تی را بگیریداین دو خط از رویترز در فوریه:

ملونی گفت: «ما همیشه مایل و آماده هستیم (برای کمک به هر کاری که ممکن است در ایتالیا شغل ایجاد کند، اما واضح است که اگر مردم فکر کنند که تولید در کشورهای دیگر که هزینه تولید کمتری دارند بهتر است، من نمی‌توانم چیزی بگویم». را

به نظر می رسد راهی برای گفتن چیزی پیدا کرده اند، نه؟