آلفارومئو میلانو اکنون به دلیل قوانین ایتالیا جونیور را فراخوانده است

·

آلفارومئو میلانو اکنون به دلیل قوانین ایتالیا جونیور را فراخوانده است

کراس اوور ساب کامپکت جدید آلفارومئو هفته گذشته رونمایی شد که میلانو در عوض زمانی که فروش آن در اواخر سال جاری آغاز شود، جونیور نامیده می شود.

آلفارومئو روز دوشنبه نام جدید را اعلام کرد و به قانون ایتالیا اشاره کرد که استفاده از نام میلانو را ممنوع می کند.

موضوع این است که وسیله نقلیه ای که در اصل از نام یک شهر ایتالیایی استفاده می کند در حالی که یک سایت تولید را در کشور دیگری، در این مورد لهستان، خانه می نامد. آلفارومئو به جای اینکه قانون را به چالش بکشد، گفت که تصمیم به تغییر نام در «روح ترویج درک متقابل» گرفته است.

نام اصلی میلانو نشان‌دهنده ریشه‌های میلانی آلفارومئو است، اما همچنین یادآور سدان میلانو است که در دهه 1980 در ایالات متحده فروخته شد. این خودرو به عنوان محبوب ترین گزینه برای کراس اوور جدید انتخاب شد، نه توسط کارکنان آلفارومئو، بلکه طرفداران این خودروساز از طریق یک نظرسنجی. آلفارومئو گفت جونیور نام دیگری بود که در بین طرفداران محبوب بود.

آلفارومئو جونیور 2025

آلفارومئو جونیور 2025

مانند میلانو، نام جونیور در گذشته آلفارومئو وجود داشته است. این اولین بار در GT 1300 Junior آلفارومئو که در سال 1966 عرضه شد استفاده شد.

صرف نظر از نام آن، هیچ برنامه ای برای عرضه این کراس اوور به بازار ایالات متحده وجود ندارد. در جاهای دیگر، اکنون که هاچ بک های جولیتا و میتو از بین رفته اند، به عنوان نقطه ورود جدید آلفارومئو عمل خواهد کرد.

آلفارومئو جزئیات کامل را تا زمان عرضه در بازار اروپا در تابستان ذخیره می‌کند، اما خریداران، بسته به بازار، می‌توانند بین پیشرانه‌های هیبریدی ملایم و تمام الکتریکی یکی را انتخاب کنند و کراس اوور آلفارومئو را به اولین خودروی برقی آلفارومئو تبدیل کنند. دو پیشرانه الکتریکی، هر دوی آنها تک موتوره که در جلو نصب شده‌اند، عرضه می‌شوند که قوی‌تر از آن‌ها 240 اسب‌بخار قدرت دارد.

آلفارومئو قصد دارد برای هر خودرویی که در این دهه عرضه می‌کند، یک آپشن الکتریکی ارائه کند. بعدی در خط لوله، یک استلویو بازطراحی شده است که در سال 2025 عرضه می شود. پس از آن یک جولیا بازطراحی شده در سال 2026 عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز تایید نشده است، انتظار می رود یک SUV سایز متوسط ​​در سال 2027 به عنوان آخرین افزوده به خط اصلی آلفارومئو معرفی شود.