آمریکایی‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ماشین‌های خود را به‌سوی مرگ می‌رانند

·

آمریکایی‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ماشین‌های خود را به‌سوی مرگ می‌رانند

اینجا در Jalopnik، ما می دانیم که هیچ مشکلی وجود ندارد نگه داشتن کتک زن قدیمی محبوب مایل به مایل، و ما به طور منظم جشن می گیریم قهرمانان مسافت پیموده شده بالا. اکنون، معلوم می شود که بقیه آمریکا به عنوان پس انداز به این شیوه فکر می کنند نگه داشتن ماشین قدیمی برای مدت طولانی شروع به نصب کنید

رانندگان در سراسر کشور به طور فزاینده‌ای بیش از هر زمان دیگری خودروهای خود را نگه می‌دارند و تعداد فزاینده‌ای که بیش از 100000 مایل را در خودروهای خود می‌گذرانند. گزارشی جدید از مجله ی وال استریت. این روند زمانی اتفاق می‌افتد که رانندگان متوجه می‌شوند صرفه‌جویی صرفه‌جویی با عدم تعویض خودروی خود هر پنج سال یکبار. همانطور که سایت توضیح می دهد:

جرمی موریس عادت دارد که دوستان تویوتا تاکوما را که او ۲۴ سال رانندگی کرده است، مسخره کنند. او هنوز اصرار دارد که این یکی از بهترین تصمیمات مالی زندگی اش بوده است.

مشاور مالی 45 ساله در Coeur d'Alene، آیداهو، تخمین می زند که با تعویض نکردن پیکاپ بیش از 100000 دلار پس انداز کرده است. رقیب او در میزان هزینه ای که او هر پنج سال یک بار برای یک ماشین جدید خرج می کرد، منهای تقریباً 20000 دلاری که برای تعمیر و نگهداری بیش از 300000 مایل پرداخت کرد، تأثیرگذار بود.

تصمیم برای نگه داشتن بیشتر خودروها تنها یک تصمیم نیست توسط مالکان تویوتا ساخته شده است و طرفداران عجیب و غریب ماشین قدیمی در واقع، میانگین سنی یک خودرو در جاده های ایالات متحده پس از شش سال متوالی افزایش، اکنون به 12.5 سال افزایش یافته است. WSJ. در واقع، خودروهای بالای 10 سال در حال حاضر بیش از 40 درصد از خودروهای موجود در جاده های آمریکا را تشکیل می دهند.

عکسی از نشان تاکوما در وانت تویوتا.

تاکوما شش رقمی چیز جدیدی نیست.
عکس: جاستین سالیوان (گتی ایماژ)

بیشتر از این، مردم هنوز هستند با افزایش سن با ماشین هایشان رانندگی می کنند، و WSJ با مکانیکی صحبت کرد که گزارش داد خودروهای بیشتری را دیده است که بیش از 6 مایل بوده است. همانطور که پست اضافه می کند:

زمانی تام پیپو تصاویری از مشتریان و وسایل نقلیه آنها را روی دیوار تعمیرگاه خود در رودیارد، میچ، پس از رسیدن کیلومتر شمار به 200000 مایل نصب کرد. این سنت سال ها پیش پس از رایج شدن این نقطه عطف متوقف شد.

پیپو که Tri-County Motors او مرتباً وسایل نقلیه‌ای را در باشگاه 200k می‌بیند، گفت: «دیوارم تمام شد.

اما چرا میل ناگهانی به نگه داشتن خودروهایمان برای مدت طولانی تر؟ همه چیز به هزینه های مارپیچ تعمیر و حق بیمه بالاتر برای وسایل نقلیه جدید، بر اساس WSJ. چیزی که زمانی یک تعمیر ساده در مدل‌های قدیمی‌تر بود، اکنون می‌تواند نیاز به تعویض سنسور، صفحه‌نمایش جدید و انواع تعمیرات الکترونیکی داشته باشد که می‌تواند صورتحساب را در فروشگاه محلی شما افزایش و افزایش دهد.

علاوه بر این، به عنوان میانگین قیمت خودروی جدید در ایالت ایالت افزایش می یابد، همچنین طول مدت قراردادهای وام خودرو نیز صدق می کند. این بدان معناست که مردم در حال حاضر خودروهای خود را برای شش، هفت یا حتی هشت سال تازه از جلوی زمین نگه داشته اند. جفت اون با نشانه‌گذاری‌های فروشنده تا آسمان برخی امروز برای یک ماشین جدید شارژ می کنند، آیا جای تعجبی وجود دارد که مردم ماشین های خود را تا زمانی که چرخ ها بیفتند رانندگی می کنند؟