آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین (KuCoin) و بررسی ویژگی های آن

·

نکته ی مهم در این قسمت این است که شما ابتدا باید مقدار مورد نظرتان را به حساب اصلی یا Main account انتقال بدید و پس از آن به حساب معاملاتی یا Trading account منتقل کنید. اما بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی در بایننس به معاملات آتی ( فیوچرز) و مارجین نیز میپردازند. این خدمت در راستای توسعه و کمک به آن دسته از پروژههای مطمئن و باکیفیت بلاکچین بنیان نهاده شد. پس از دریافت کد تایید، می توانید آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه sign up کلیک کنید.

صرافی کوکوین با همکاری شبکه XinFin برنامه تشویقی معاملات رمزارز XDC را برگزار میکند. کاربران میتوانند با خرید حداقل ۱۰۰ DOGE در این مسابقه شرکت کنند و قیمت تخمین زده خود را در روز ۹ می ساعت ۲۴ UTC در این صرافی وارد کنند. Gainers & Losersنشان میدهد که در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سود و یا ضرر را کدام یک از ارز ها به خود اختصاص دادهاند. کوکوین در کدام کشور است؟ در فیلد اول “Password” رمز عبور جدیدی انتخاب و تایپ کنید. پس از انتخاب TRX اطلاعاتی از شما خواسته میشود که باید آنها را پر کنید. از طرف دیگر خریداران فعالانه به دنبال گزینه قابل قبول خرید/ فروش هستند و سپس آن را می پذیرند. کاربرانی که ارز دیجیتال KuCoin دارند، می توانند از خدمات بی شمار صرافی ارز دیجیتال کوکوین استفاده ایران ارز دیجیتال کنند. زیرا در شرایطی خاص امکان اتصال به (Google Authenticator) وجود ندارد، آن هم زمانی است که به هر دلیلی کلید را از یاد بردید یا گم کرده اید.

حتی برخی از بزرگترین وام دهندگان ارزهای دیجیتال مانند بلاکفای با شرایط وخیم مواجه شدهاند. در غیر این صورت واجد شرایط خرید توکن IXS نخواهد بود. برای معاملات شما ضریب X در نظر گرفته نشده و شرایط معامله مشابه حالت Spot خواهد بود. در این مرحله وارد صفحهای مانند تصویر بالا میشوید. باید بدانید صرافی که کوکوین مانند صرافی بایننس در کشور جمهوی سیشل Seychelles (سیچلز) ثبت شده است. صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ با شعار صرافی مردمی یا People’s Exchange شروع به کار کرد. دقت کنید که نمیتوانید در رمز عبور خود از فاصله یا Space استفاده کنید. این قضیه از آنجا حائز اهمیت بود که اخیرا شایعاتی پیرامون بحران نقدینگی در این صرافی و خالی فروشی به کاربران به راه افتاده است و این شایعه میتوانست حساسیتهای بیشتری را برانگیزد.

جامعه ارزهای دیجیتال در توییتر از توییت مدیرعامل صرافی KuCoin مبنی بر عادی شدن وضعیت برداشت و واریز ارز دیجیتال به این پلتفرم معاملاتی ابراز خوشحالی کردند. این صرافی در هر روز تا ۸ سپتامبر از موجودی حساب کاربران اسنپ شات میگیرد و میانگین موجودی KCS هر کاربر را برای انجام محاسبات مدنظر قرار میدهد. در یک طرح ۸۰۰ کاربر با بیشترین حجم معاملات مشمول دریافت ۱۲۴۰۰ دلار از این توکن خواهند شد. حالا اگر با تمام موارد ذکر شده نصمیم گرفتهاید که ریسک بالای معاملات شت کوین ها و یا میم کوین ها رابطه خاطر سود حاصل از نوسانات زیاد به جان بخرید.

پس شاید بتوان کوکوین را بهترین صرافی بعد از بایننس برای ایرانیان دانست. توکن hiBAYC، یک توکن ERC-20 است که نشاندهنده مالکیت ۱ سهم از ۱٬۰۰۰٬۰۰۰ سهم BAYC در متاسواپ BAYC پروتکل فراکتون است. شماره های ایرانیان در صرافی kucoin تعریف نشده است به همین علت برای ما ایرانی ها فقط از طریق ایمیل ورود به صرافی کوکوین انجام می شود. وبسایت این صرافی بسیار ساده و کاربر پسند ارائه شده است به طوری که یک کاربر معمولی با اطلاعات پایه ای نیز می تواند از آن استفاده کند.

شما باید بدانید چرا صرافی کوکوین را برای سرمایهگذاری انتخاب کردهاید و میخواهید در آن ثبت نام کنید. تقریباً همه چیز هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین وجود دارد. این شایعه در مورد صرافی کوکوین (Kucoin) نیز شنیده میشد که قصد انجام همین کار را دارد. کاربران میتوانند از ۱۱ لغایت ۱۵ می در این برنامه شرکت کنند و تا ۱۲٪ سود دریافت کنند. در این مسابقه ۳۰ کاربر برتر از نظر حجم معاملات مشمول دریافت جوایز استخری به ارزش ۴۰،۰۰۰ دلار از توکن XDC خواهند شد.

کاربران میبایست کاربر سطح VIP1 و بالاتر باشند. چرا که امکان خرید و فروش رمزارزها بدون احراز هویت را به کاربران خود میدهد. برای شرکت در این برنامه تکمیل مراحل احراز هویت سطح KYC2 الزامی است. بعد در قسمت Email Verification Code کد تایید را از ایمیل خود وارد کنید. به دلیل قرارگیری در سیشل، کوکوین از محدوده مالی تحت نظر آمریکا و چین خارج است. در طرح سوم کاربران جدیدی که احراز هویت کنند و حداقل ۴۰۰ دلار توکن SHIB واریز کنند و میزان معاملات آنها از ۱۵۰۰ دلار بیشتر شود، مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۱۳،۷۵۰ دلار خواهند بود. صرافی بینالمللی کوکوین (Kucoin) با توجه به اینکه انجام احراز هویت را اجباری نکرده است، یکی از بهترین صرافیهای بینالمللی برای استفاده ایرانیان است. تنها صرافی که احراز هویت اجباری برای کاربران نداشت بایننس بود که از ماه دیگر احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کردهاست.

آنگاه صفحه دیگری برای شما باز میشود که میتوانید لیست بلند بالایی از ارزهای دیجیتال را در آن مشاهده کنید. ما با هم و در کنار هم یک دنیای رمزنگاری قویتری خواهیم ساخت. همچنین با خرید توکن KCS در این صرافی میتوانید کارمزد معاملات خود را باز هم کاهش دهید. احراز هویت در Kucoin اجباری نیست پس در نتیجه برای استفاده معاملهگران ایرانی بسیار مناسب است. این پلتفرم گزینه KYC (احراز هویت مشتری) را هم دارد، اما افراد برای انجام معاملات کوچک اجباری به تکمیل این فرآیند ندارند. کاربرانی که احراز هویت خود را تکمیل کرده باشند برای شرکت در طرح رفرال باید این فرم را تکمیل کنند و حداقل ۱۰ نفر از دوستان آنها به وسیله لینک رفرال کاربری در صرافی بایننس ثبتنام کرده باشند. همچنین مدیرعامل این صرافی از سایر صرافیهای ارز دیجیتال و پروژههای بلاکچین که به صرافی کوکوین در مدیریت بحران امنیتی بوجود آمده کمک کردند، تشکر کرد.

چرا که در حال حاضر صرافی کوکوین یکی از بزرگترین صرافیهای دنیا است. شاید بتوان بزرگترین عیب کوکوین را مانند بایننس، نیاز به استفاده از آی پی ثابت خارجی دانست. در صورتی که مایلید در صرافی خارجی بدون آی پی ثابت ترید کنید، در صرافی کوینکس ثبت نام کنید. بهترین سرور مجازی یا وی پی اس با آی پی ثابت برای کوکوین، کشور سنگاپور است. کارمزد: برای اینکه در یک شبکه ارز دیجیتال تبادل انجام شود بایستی تراکنش ها توسط ماینرها و یا نودها تایید شود.

اکثر کاربرانی که در گذشته از خدمات صرافی بایننس استفاده کردهاند، مایلند بدانند که خدمات کوکوین با خدمات صرافی بایننس چه تفاوتی دارند. برای واریز رمز ارز در صرافی کوکوین پس از تکمیل مراحل ثبت نام و ورود به حساب کاربری از طریق سایت رسمی صرافی، مطابق تصویر زیر به قسمت “Asset ” مراجعه کنید و گزینه “Deposit” را انتخاب کنید. و در قسمت Tether Address، آدرس کیف پول تتر خود(یک رشته از حروف و اعداد انگلیسی) را می بینم. Withdraw: برای برداشت ارز دیجیتال از حساب کاربری باید از این گزینه استفاده کنید.

صرافی بایننس از بهروزرسانی شبکههای آوالانچ در ۱۰ می ساعت ۱۱ UTC (۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران) و شبکه زیلیکا در ۱۱ می ساعت ۵ UTC (۲۱ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران) پشتیبانی میکند. بعد از وارد کردن ایمیل، یک کد تایید از سایت به ایمیل فرستاده می شود که باید در قسمت بعدی آن را وارد کنید. در این حالت معمولاً پیدا کردن نقطه بهینه برای سرمایهگذاری کار چندان آسانی نیست. به همین دلیل برای کوکوین الزامی به احراز هویت کاربران نیست. با توجه به مشکلات ناشی از تحریم، عملا کاربران ایرانی نمیتوانند در صرافیهایی که نیاز به احراز هویت دارند، فعالیت نمایند.

در این مرحله وارد صفحهای مانند تصویر بالا میشوید.

این عدد در حال حاضر معادل بیش از ۲۰۰ هزار دلار میشود. تمام هزینههای معامله در پلتفرم محاسبه و به توکن CET تبدیل میشوند. در این سطح، تیکر و میکر هر دو مشمول پرداخت ۰٫۱ درصد کارمزد میشوند. از آنجا که هیچ محدودیت جغرافیایی تعیین نکرده است ، هر کسی می تواند فقط با ارائه آدرس ایمیل در کوینکس حساب ایجاد کند. اگر از فعالان بازار ارز دیجیتال باشید، احتمالا نام صرافی کوینکس (CoinEX) را شنیدهاید. کاربران صرافی کوکوین میتوانند از امروز تا ۱۴ می با شرکت در برنامه تشویقی معاملات DOGE در این صرافی از جوایز آن بهرهمند شوند. واریز و برداشت رمزارزهای AVAX و ZIL یک ساعت قبل از برنامه به حالت تعلیق در میآید. یک تشکر بزرگ از همه نهادها و افرادی که در این زمان حساس از ما حمایت کردند، دارم.

در حقیقت، هیچ تحریم یا موضوع جدیدی از طرف کوینکس برای کاربران ایرانی اعمال نشده است. ارزش NFTهای کم ریسک یا اصطالاحا «Blue Chip» تحت تاثیر بازار خرسی اخیر کاهش یافته است؛ با این حال بر اساس اطلاعات کوینگکو، قیمت کف مجموعه BAYC در حال حاضر حدود ۸۶ اتر یا حدود ۱۴۴٬۰۰۰ دلار است. به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از کریپتو پوتیتو، ادامهدار شدن بازار خرسی رمزارزها منجر به کاهش حجم معاملات در صرافیها شده است و به تبع آن درآمد صرافیها نیز که از راه کارمزد معاملات تامین میشود، کاهش یافته است. اعضای تیم اصلی CoinEx از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت از سراسر جهان هستن.

در این قسمت به بررسی مزایا و معایب صرافی کوکوین میپردازیم. بسیاری اعتقاد دارند که بعد از صرافی بایننس، کوکوین بهترین صرافی برای معامله رمزارز بدون احراز هویت است. برای انجام معاملات اهرمدار در صرافی KuCoin میتوانید از قسمت Margin Trading استفاده کنید و هم از قراردادهای آتی یا Futures که معمولا دارای اهرمهای بسیار بالاتری نیز هستند. همانطور که میدانید به طور کلی به سه روش در بازار ارزهای دیجیتال که شامل اسپات یا لحظه ای، فیوچرز یا مارجین است میتوان به معامله و ترید پرداخت. این در حالی است که فروشگاه Qoo10 همانطور که بالاتر اشاره کردیم از سال 2000 راه اندازی شده و فعالیت دارد.

تعداد زیادی از رمز ارزها هستند که قابلیت استیک کردن را دارند. بسیاری از کاربران چشم بورس برای کشور قرارگیری صرافی اهمیت زیادی قائلند. کاربران ایرانی نیز از جمله از این افراد هستن که سرمایه گذاری های زیادی در این بازار کردن. صرافی KuCoin از بهروزرسانی شبکههای آوالانچ در ۱۰ می ساعت ۱۱ UTC (۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران) و شبکه زیلیکا در ۱۱ می ساعت ۵ UTC (۲۱ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ به وقت ایران) پشتیبانی میکند. پس از بالا بردن موجودی حساب خود، ابزارهای امنیتی حساب KuCoin را فراموش نکنید: برای تنظیم احراز هویت دومرحلهای، سؤالات امنیتی و یا عبارات ضد فیشینگ وقت بگذارید.