آژانس ایالات متحده نگرانی های ایمنی را در مورد فراخوان نشت سوخت شاسی بلند فورد مطرح می کند

·

آژانس ایالات متحده نگرانی های ایمنی را در مورد فراخوان نشت سوخت شاسی بلند فورد مطرح می کند

آژانس ایالات متحده نگرانی های ایمنی را در مورد فراخوان نشت سوخت شاسی بلند فورد مطرح می کند

واشنگتن – یک آژانس ایمنی خودروی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که نسبت به فراخوان بیش از 42000 خودروی شاسی بلند فورد موتور به دلیل نگرانی از نشت سوخت ممکن است منجر به آتش سوزی موتور شود، “نگرانی های ایمنی قابل توجهی” دارد.

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) ماه گذشته اعلام کرد که در حال بررسی کفایت و پیامدهای ایمنی راه حل پیشنهادی فورد برای فراخوان برای برونکو اسپورت مدل 2022-2023 و شاسی بلندهای فورد اسکیپ 2022 با موتورهای 1.5 لیتری است.

خودروساز شماره 2 ایالات متحده گفت که انژکتور سوخت ممکن است ترک بخورد و سوخت نشت کند که می تواند باعث آتش سوزی زیر خودرو شود.

فورد یک به روز رسانی نرم افزار کنترل موتور و نصب یک تخلیه را پیشنهاد کرده است. پیشنهادی برای جایگزینی انژکتورهای سوختی که ممکن است ترک بخورند، نیست.

NHTSA در نامه‌ای به فورد که روز پنج‌شنبه علنی شد، گفت که طرح فورد “علت اصلی این مشکل را بررسی نمی‌کند و به طور فعال خواستار تعویض انژکتورهای سوخت معیوب قبل از خرابی آنها نمی‌شود” و افزود که آژانس “موارد قابل توجهی را شناسایی کرده است. نگرانی های ایمنی.”

NHTSA از فورد می خواهد تا به سؤالات گسترده ای در مورد فراخوان تا 21 ژوئن پاسخ دهد، از جمله اینکه چگونه در این راه حل تصمیم گیری کرده است.

فورد روز جمعه تکرار کرد که با NHTSA برای حمایت از تحقیقات آژانس همکاری می کند.

فورد در ماه گذشته اعلام کرد که از پنج آتش سوزی در خودروهای 1.5 لیتری Escape و Bronco Sport در جمعیت جدید فراخوان مطلع است، اما هیچ گزارشی مبنی بر تصادف یا جراحت مرتبط با این موضوع نداشته است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار افت فشار را در ریل سوخت تشخیص می‌دهد، پیام «جستجوی خدمات» را به راننده ارائه می‌کند و پمپ سوخت فشار بالا را غیرفعال می‌کند، توان خروجی موتور را کاهش می‌دهد و دمای منابع احتراق احتمالی را کاهش می‌دهد.

NHTSA گفت، در سال 2022، فورد نزدیک به 522000 دستگاه فورد اسکیپ 2020-2023 و فورد برونکو اسپورت 2021-2023 را برای همان مشکل با همان درمان فراخواند.

فورد در اواخر سال 2022 به NHTSA گفت 54 گزارش حاکی از آتش‌سوزی در خودروهای برونکو اسپورت و اسکیپ در سال‌های 2020-2022، مجهز به موتور 1.5 لیتری در آمریکای شمالی، همراه با گزارش‌هایی مبنی بر مصدومیت چهار نفر در دو حادثه. (گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط توبی چوپرا، کرستن دونووان)