ارزیابی معایب ایکس 22 در برابر مزایای آن اخبار و مقالات آسیا خودرو، نمایندگی ایران خودرو و مدیران خودرو | mvmblog

·

باید به این نکته توجه کرد که ام وی ام 315 یک هاچ‌بک اقتصادی است و برای چنین خودرویی نباید قیمت بالایی مطالبه شود. پیشرفت خودروسازان چین از طرفی و اعمال محدودیت‌های مضحک توسط مسئولین از طرفی دیگر، باعث شده تا بسیاری از مردم جامعه که هنوز توانایی خرید خودروی 0 کیلومتر را دارند چاره‌ای جز خرید این خودروها و یا خودروهای وطنی خودمان نداشته باشند. به‌هرحال کار به اینجا کشیده و خودروهایی که روزگاری نه‌چندان دور از منفورترین‌ها بودند، هم‌اکنون به دلیل قیمت بالا در برخی از مدل‌ها برای بسیاری دست‌نیافتنی شده‌اند. در اواخر دهه‌ی 70 خودروی بسیار کوچکی پا به بازار ایران گذاشت که توانست بازار قابل‌توجهی را به خود اختصاص دهد.

  • البته ام‌وی‌ام X22 در نسخه دنده‌ای با توجه به وزن اندکی سبک‌تر، پرت انرژی کمتر و ضرائب دنده نزدیکتر، وضعیت بهتری دارد اما باز هم اگر قرار بر مقایسه با سایر خودروهای دنده‌ای این رده مثل ساندرو منوال باشد، نماینده ام‌وی‌ام شانسی نخواهد داشت.
  • صندلی های این خودرو بسیار راحت تر از برخی دیگر خودروها مانند پراید است.
  • این مدل در بیرون به پوشش‌های پلاستیکی روی بدنه و سپرها، محافظ نقره‌ای‌رنگ در زیر سپرها و ریل‌های روی سقف مجهز شده که نمای خودرو را بهبود بخشیده است.
  • شرکت مدیران خودرونیز با مشاهده خلا بازار در رده‌ی قیمتی پایین، از این فرصت استفاده کرده وام وی ام 110را وارد بازار ایران کرد.
  • از طرفی میزان صدای موتور به حد زیادی وارد کابین این خودرو می‌شود که احساس خوبی برای سرنشینان آن به دنبال ندارد.

از آنجایی که قیمت اتومبیل ام وی ام X22 به نسبت اقتصادی‌تر از سایر خودروهایی از این دست می‌باشد، بنابراین بازار دست دوم این خودروی زیبا هم رونق تقریبا قابل قبولی دارد و شما می‌توانید با کمی صبر و شکیبایی آن را با قیمت مناسبی بفروشید. در سال 1394 نیز مدیران‌خودرو نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ 315 را تولید و به بازار عرضه کرد. این خودرو در ابتدا در دو نسخهٔ هاچ‌بک و سدان لیفت‌بک تولید می‌شد اما چند وقتی است که تولید نمونهٔ سدان آن متوقف شده و صرفاً به‌صورت هاچ‌بک به بازار عرضه می‌گردد.

دوربین کانن EOS R50 معرفی شد؛ ارزان‌ترین دوربین RF بازار

همانطور که اشاره شد جعبه دنده اتوماتیک این خودرو از نوع 4 سرعته می باشد اما باید بدانیم که جعبه دنده های 4 سرعته در دنیای امروزی خودرو حتی در محصولات چینی کاملا منسوخ شده است و این روزها انواع 5 سرعته و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. این سنتی بودن جعبه دنده باعث می گردد ضرایب دنده بالا رود و در نتیجه در دور های بالاتر تعویض دنده مجله خبری خودرو ام وی ام انجام گیرد که علاوه بر مصرف بالاتر ،از نریم کمتری برخودار هستند. با مجله همراه مکانیک همراه شوید تا در مقاله ” معایب mvm 315 که شما را از خرید آن منصرف می‌کند ” به معایب این خودرو از شرکت مدیران خودرو بپردازیم. در خصوص ظاهر خودور باید گفت که سازندگان این محصول چینی در نمای جلو واقعا سنگ تمام گذاشته و بسیار خوب عمل کرده‌اند.

ام وی ام X22 – نقد و بررسی و معایب و مزایای شاسی بلند MVM

ام وی ام 315 با نام چری فالوین 2 در بازارهای جهانی شناخته می‌شود و نخستین بار در سال 2009 در سبد محصولات شرکت چری قرار گرفت. این خودرو از سال 1391 در بازار ایران عرضه شد و شرکت مدیران خودرو در سال 1394 نسخه فیس لیفت آن را روانه بازار کرد. ام وی ام 315 در روزهای اول به صورت سدان و هاچ بک تولید می‌شد، اما اخیرا مدیران خودرو فقط نسخه هاچ بک آن را تولید و به بازار عرضه می‌کند. ام وی ام 315 یکی از قدیمی‌ترین محصولات در حال تولید مدیران خودرو است که در دو مدل سدان و هاچ بک به بازار ایران عرضه می‌شود. در ادامه، امکانات، مشخصات و همچنین مزایا و معایب این خودروی چینی را بررسی می‌کنیم.

قدرت تولید شده از موتور این خودرو به کمک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. شاید در ظاهر، قدرت این موتور در سطح خوبی قرار داشته باشد، اما در واقعیت چندان عملکرد خوبی را ارائه نمی‌دهد و این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را ظرف مدت 15 ثانیه طی می‌کند و کشش آن ضعیف است. همچنین ام وی ام 315 پیش از نسخه فیس لیفت با مشکلاتی چون داغ کردن و عمر کوتاه دیسک و صفحه مواجه بود که این مشکل در نسخه فیس لیفت حل شده است. فرمان پژو ۲۰۶ خوش‌دست است و هیدرولیک‌بودن آن نرمی قابل‌قبولی را ایجاد کرده است. دسته‌دنده ارگونومی خوبی پیدا کرده است، ولی جعبه‌دنده‌اش در مقایسه ام‌وی‌ام ۳۱۵ صندوقدار سفت‌تر عمل می‌کند. موتور پژو ۲۰۶ شتاب قابل‌قبولی را در شرایط متداول دارد و با مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با ام‌وی‌ام ۳۱۵ برابری می‌کند.

http://architecture-competitions.ir