از ماشین خود به عنوان سلاح استفاده نکنید

·

از ماشین خود به عنوان سلاح استفاده نکنید

تصویر مقاله ای با عنوان از ماشین خود به عنوان سلاح استفاده نکنید

ما به عنوان جالوپس، همه از ماشین ها لذت می بریم. یکی از ماست تعریف صفات. در حالی که ممکن است وارد آن شویم بحث های خودمان در مورد اینکه آیا خودروها برای تفریح ​​بهتر هستند یا رفت و آمد، سفرهای طولانی یا خواربارفروشی کوتاه، یک مورد استفاده از آن وجود دارد که همه ما می‌توانیم با آن موافق باشیم: خودروها واقعاً نباید سلاح باشند.

ممکن است فکر کنید که این یک برداشت مورد توافق جهانی است، اما اشتباه می کنید. استفاده از ماشین به عنوان سلاح دارد در سال های اخیر به سمت بالا تیک خورده استو اکنون حتی سناتورهای حاضر نیز به آن اشاره می کنند. سناتور تام کاتن از آرکانزاس در اوایل این هفته به نظر می رسید که به طور ضمنی سر در تمرین در توییتی تکان دهد.

این توییت بعداً ویرایش شد تا اضافه شود که رانندگان باید “آنها را از سر راه بردارند” – احتمالاً در پاسخ به واکنش‌هایی که توییت کاتن را به عنوان فراخوانی برای ضربه زدن به معترضان با ماشین تفسیر می‌کردند. کاتن بعداً با یک توییت دیگر بازگشت و ویدیویی از رانندگان در اروپا نشان داد که معترضان را از جاده بیرون می‌کشند و آنها را به زمین می‌اندازند.

این عمل دست زدن به انسان های دیگر در ایالات متحده به عنوان “باتری(مگر اینکه در فلوریدا یا اوکلاهما باشید، جایی که ضربه زدن به معترضان با ماشین شما کاملاً خوب است) و شاید آن چیزی نیست که یک سناتور در حال نشست باید تشویق کند. فقط بهانه ای برای دیر آمدن سر کار بیاور، تام. بهتر از صدمه بدنی به مردم برای داشتن جسارت آزار دادن شماست.

از اتومبیل خود به عنوان سلاح استفاده نکنید. مردم را به اطراف نکشید و به زمین نیندازید. ما داریم در حال حاضر مشکلات کافی در جهان وجود داردو افزودن کمی باتری به کمک وسیله نقلیه به این وضعیت، هیچ چیز را برای کسی بهتر نخواهد کرد. آیا شکست دادن زمان تخمینی رسیدن Google Maps واقعاً ارزش دارد که در دادگاه کیفری اتهام شود؟