اصول طراحی لوگو صرافی

·

در مراحل توسعه یک صرافی آنلاین، نکات و امکانات فراوانی را می توان در نظر داشت. همچنین شما می توانید سفارش طراحی صرافی ارز دیجیتال ، اپلیکیشن موبایل و یا هر نرم افزار دیگری را که نیاز دارید به آرتاراکس بسپارید! بر اساس برنامه ریزی های اولیه تان، برنامه نویسی سایت صرافی رمز ارز را به کدنویس خود بسپارید. برای آن که نگرانی از بابت امنیت سایت خود نداشته باشید همواره امنیت سایت خود را به تیم حرفه ای و متخصص این شرکت بسپارید. بدین ترتیب تمامی این افراد یا شرکت های فعال در این زمینه می توانند با داشتن یک وب سایت حرفه ای خدمات خود را به عموم مردم عرضه کنند.

در سالهای اخیر، با روند رشد روز افزون معاملات ارزهای دیجیتال -Crypto currency- در سطح دنیا، راه اندازی صرافی ارز دیجیتال به یکی از کسب و کارهای پرسود دنیای فین تک بدل شده است. در بررسی روال کاری مشتریان عزیزمان که در این زمینه برایشان سایت طراحی کرده ایم مشاهده میکنیم که بیش از 90 درصد کارهایشان از طریق وب سایت انجام میشود و غیر از این مسیر راه دیگری ندارند. به دلیل غیر متمرکز بودن صرافی و معاملات انجام شده، هکرها توانایی حمله به صرافی غیرمتمرکز را ندارند. همچنین تاثیر ذهنی و بصری که از یک دکوراسیون اداری خاص و حرفه ای بر مراجعان و کارفرمایان برجا می ماند غیر قابل چشم پوشی است. باید دفتر را در منطقه مناسبی راه اندازی کنید، فضای صرافی به فراخور موضوع فعالیت و سطح اجتماعی مشتریان باید به شکل مناسبی چیده شود، شما و کارمندانتان باید به شکلی حرفه ای بتوانید با مشتری در تعامل باشید و… من معتقدم اگر ابتدا ویژگی های طراحی سایت تهران و طراحی سایت شرکتی را بدانید، سایت خود را با دید بهتری طراحی خواهید کرد. چرا ساخت سایت صرافی ارز دیجیتال؟ چرا طراحی سایت صرافی آنلاین ؟

هزینه طراحی سایت صرافی آنلاین کاملاً به امکانات قرار داده شده در سایت بستگی دارد. طراح وب سایت کیست و چه مهارت هایی دارد؟ اما لازم به ذکر است که در اینجا، هزینه های خیلی کمتری نسبت به راه اندازی فروشگاه آنلاین که شامل هزینه هایی مثل لجستیک و انبارداری هم می شود، دارید. از طرفی با طراحی یک سایت آنلاین، نسبت به بازگشایی یک صرافی فیزیکی، سرمایه کمتری نیاز دارد. با طراحی سایت صرافی میتوانید نیاز بسیاری از کاربران را به ارزهای رایج دنیا مانند دلار و یورو و … حالا شما میتوانید لوگوی این شغل را به نحوی واضح، معنیدار و مرتبط با تاریخش طراحی کنید. به عبارت دیگر کاربران می توانند سفارش خرید و فروش خود را با قیمت دلخواه خود ثبت کنند. این امر به قدری حیاتی است که اگر سایت خرید و فروش ارز دیجیتال توسط دیگران هک شوید، متحمل هزینه های مالی و اعتباری زیادی خواهید شد و در نتیجه به راحتی می توانید آینده شغلی خود را از دست بدهید. همان طور که گفتیم همه کسب و کارها برای فعالیت حرفه ای خود به وب سایت احتیاج دارند اما برای برخی از آن ها ضرورت این امر بیشتر است. پلتفرم والکس از طرفی با توجه به سخت شدن دسترسی به بازارهای خارجی و از طرف دیگر وجود کلاهبرداری های داخلی، تمام تلاش خود را بر آن داشته است تا با فراهم آوردن فضایی امن و حرفه ای و پشتیبانی کامل، خدمات قابل قبولی را برای شما کاربران عزیز ارائه نماید.

با طراحی یک صرافی آنلاین، صرافیهای ارز دیجیتال میتوانند وجوه خود را مستقیماً به کیف پول مجازی سرمایهگذار ارسال کنند یا ارزها را به کارتهای پیشپرداخت تبدیل کنند که میتوان از آن برای برداشت وجه نقد از دستگاههای خودپرداز یا درگاههای پرداخت استفاده کرد. تراکنش های مربوط به ارزهای دیجیتال با استفاده از رایانه های متصل به اینترنت و کیف پول های الکترونیکی و صرافی های آنلاین تعیین شده انجام می شود. صرافی های آنلاین با ارائه خدمات معاملاتی به معاملهگران ارزهای دیجیتال، ضمن تسهیل معاملات کریپتویی، سودهای سرشاری را از آن خود میکنند. بنابراین با توجه به مجازی بودن ارز دیجیتال و آنلاین بودن آن، ایجاد وب سایت صرافی برای صرافی ها و صرافی ها پیش نیاز و رکن اول است. به زبان ساده می توان آن را با یک بانک معمولی مقایسه کرد.

در برخی صرافی ها میتوانید با کاربرانی تقریبا از تمام دنیا مبادله داشته باشید، بعضی بخاطر پشتیبانی از بازه وسیعی از رمز ارزها محبوبند؛ با بعضی صرافیها میتوانید برای معاملات خود حد قیمتی مشخص کنید. برای راه اندازی وبسایت صرافی آنلاین رمزارزها بهتر است ضمن مطالعه بازار و رقبا، درباره امنیت پلتفرم معاملاتی و برخورداری از پشتیبانی فنی مستمر، مطمئن شوید. هزینه نهایی طراحی صرافی آنلاین و وب سایت های مشابه پس از تعیین چیدمان و جزئیات مربوطه برآورد می شود. معمولا بسته به نیازها و جزئیات پروژه، و تعداد اعضای تیم کدنویسی، این پروژه می تواند چیزی بین 1 تا 6 ماه زمان ببرد. با توجه به جزئیات فنی، پیچیدگی های زیادی در راه اندازی سایت صرافی مشابه نوبیتکس خواهید داشت، توصیه می کنم برای شروع، با راه اندازی صرافی مشابه بیت برگ، یعنی بصورت صرافی فروشگاهی اقدام کنید.

این بانک دارای سروری است که کلیه عملیات انجام شده توسط مشتریان این بانک و سایر بانک ها را ثبت می کند. برای درک کامل این موضوع، ماهیت ارزش این سایت ها با تعریف صرافی متمرکز شده است. حال شاید سوال کنید از کجا شروع کنیم خب من شرکت زتوس استودیو رو بهتون معرفی میکنم که با بهترین تعرفه در مقابل بهترین کیفیت این نوع طراحی سایت را براتون با پشتیبانی رایگان یک ساله انجام میده. بخش بزرگی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند و از نگاه کارشناسان از امنیت بالایی برخوردار است. در حالی که بسیاری از مردم مایل به سرمایه گذاری، تجارت یا استخراج ارزهای دیجیتال هستند، برخی از افراد نیز می خواهند خدمات و دانش خود را به دیگران ارائه دهند. اگر افزایش آشنایی عموم مردم با ارزهای دیجیتال و اقبال جهانی به ارزهای دیجیتال را هم به این موضوع اضافه کنیم، خواهیم دید که همین تراکنشهای به ظاهر ساده ارزهای دیجیتال، می تواند سود سرشاری برای واسطه ها و صراف های آنلاین ارز دیجیتال فراهم آورد؛ ضمن اینکه این صرافی ها سود خوبی با ایجاد بازارهای معاملاتی رمز ارزها، کسب می کنند.

این صرافی ابزارهای متنوعی از جمله معاملات spot و فیوچرز و معامله بر پایه اهرم (margin) ارائه میکند. از پرکاربردترین و مؤثرترین اهداف طراحی سایت صرافی امور مربوط به ارزهای رایج دنیا و خرید، فروش و معامله آنها میباشد که بهصورت اینترنتی صورت میگیرد و البته به شرطی که نیاز مخاطبان و متقاضیان این حوزه بهخوبی شناخته و مورد ارزیابی قرارگرفته شده باشد و مطابق آن نیازها طراحی سایت صرافی پیادهسازی و اجرا گردد. با در نظر داشتن این نکات مهم میتوانید طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود را به صورت حرفهای انجام دهید و وب سایتی تخصصی و کاربرپسند راه اندازی کنید. صنف صرافی یک صنفی می باشد که باید به صورت لحظه ای و به روز با قیمت های جهانی ارز حرکت کرد. چنین پروژه هایی که با مسائل مالی و تراکنش های پولی سر و کار دارند، بدون پشتیبانی فنی، مثل یک تکه چوب روی آب هستند و هر لحظه امکان بروز مشکل وجود دارد. نوبیتکس، والکس و کریپتولند از جمله صرافی های ایرانی هستند که توانسته اند با رابط کاربری مناسب و پشتیبانی از تعداد نسبتا بالایی از رمزارزها، کاربران زیادی جذب کند. با چند کاربر شروع کنید و مطمئن باشید با کمی تلاش به زودی صدها و هزاران کاربر خواهید داشت.

لازم است در کنار هزینه طراحی وبسایت صرافی رمز ارز دیجیتال، و پشتیبانی و توسعه های بعدی، هزینه هایی بابت مارکتینگ و جذب کاربر، کنار گذاشته باشید. امروزه برای بسیاری از افراد امری لازم و ضروری محسوب میگردد. به دنبال افزایش بهای ارزهای دیجیتال مانند سولانا، بیتکوین، اتریوم و مونرو، کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول های خود به ارزهای دیجیتال هستند. ویژگی دیگر آن این است که دارای ارز دیجیتال مخصوص به خود با نام BNB Binance Coin است که برای کاربران خود امکان صرفه جویی در هزینههای معاملاتی را فراهم کرده است. از این رو با توجه به ماهیت مجازی ارز دیجیتال و بر خط بودن آن، ساخت یک وب سایت صرافی نیز برای صرافان و مبدلان ارز، پیش نیاز و رکن اول است. از این رو بیشتر مبادلات به جای آن که در مکان های فیزیکی انجام شود، به صورت آنلاین انجام می گیرد. ارزهای دیجیتال در حال ورود به جریان اصلی فعالیت های اقتصادی هستند و بازارهای آنها به صورت پویا و سیستماتیک در حال رشد هستند. طراحی سایت صرافی وبین سئو طوری صورت می گیرد که در آینده امکان توسعه سایت وجود داشته باشد. بنابراین، می توان انتظار داشت که ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک به طور فزاینده ای محبوب خواهند شد.

طراح داخلی فردی چند بعدی است که توانایی تصویر سازی ذهنی بالایی دارد.یک طراح داخلی باید بتواند از کمترین فضا بیشترین استفاده را ببرد، ان را سازگار با افرادی که انجا قرار دارند بکند، همچنین فضا را مناسب عملکرد ان حیطه قرار دهد. علاوه بر نیازسنجی درست مخاطبان این حوزه باید موقع طراحی سایت صرافی به نکات بهینه سازی صفحات سایت برای موتور های جست و جو نیز توجه و دقت شود به این نحو که در کلیدواژههایی که بیشترین میزان سرچ و جست و جو را در بین مخاطبین و کاربران دارد کار بهینه سازی و سئو صورت گیرد تا سایتتان در رتبه های بالاتر موتورهای جست و جو قرار گیرد و از این طریق بتوانید بازدیدکنندگان زیادی از بازار هدفتان را وارد سایتتان نمایید. معامله به طور مستقیم و بی واسطه بین خریدار و فروشنده در قیمت توافقی صورت می پذیرد. صرافی به عنوان یک کسب و کار معامله محور در نظر گرفته میشود که حجم معاملاتی روزانه در آن بسیار بالا است. صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج بستری است که در آن اشخاص میتوانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند.

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز ارزها، هر کاری که با پول معمولی انجام شود را می توان با سرعت و امنیت بیشتری با ارزهای دیجیتال انجام داد. این صرافی با رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) ساده اش، می تواند برای کاربران تازه کار هم جذاب باشد. در حال حاظر این شرکت با نام تجاری پیام آوا پردازش به شمار ثبت ۱۱۸۸۶، نزدیک به یک دهه تجربه و آشنایی با علم روز دنیا بستری مناسب برای پروژهای فوق تخصصی در زمینه های مختلف از جمله، طراحی سایت صرافی فراهم آورده است. زیرا با رواج و محبوبیت مصالح جدید دکوراسیون داخلی بیشتر مردم به سمت مصالحی متفاوت رفته اند. من چه خدمت جدید و یا بهتری، نسبت به رقبا ارائه میکنم؟ علاوه بر نشان دادن قیمت ها به صورت لحظه ای، وب سایتتان باید به صورت روزانه اخبار و مطالب مربوط به کسب و کارتان را نیز به کاربران ارائه نماید. در سال های اخیر با توجه به تغییرات لحظه ای در قیمت ارز و ارز های دیجیتال افراد برای باخبر شدن از نرخ لحظه ای به سایت های مختلف سر می زدند.

در والکس با توجه به معاملات شما در بازه 3 ماهه، سطح کارمزد شما مشخص خواهد شد. حالا مهرداد تاوتلی، دبیرکل جامعه هتلداران کیش توضیحات روشنکنندهای در خصوص برنامههای رمزارزی در کیش ارائه داده که کل این فرایند را بیشتر مشخص میکند؛ اینکه دقیقاً قرار است چه اتفاقی بیفتد. امروزه سرمایه گذاران بیشتری میخواهند محافظت از داراییهای خود را به صرافیها واگذار کنند، بنابراین اهمیت جنبه امنیتی این پلتفرمهای معاملاتی هر روز بیشتر و بیشتر میشود. صرافیهای متمرکز توسط یک هولدینگ خاص اداره میشوند و صرافی کنترل کاملی بر داراییهای مجازی افراد خواهد داشت. 10. کنترل خطا (Error handling) و صفحاتی که در سایت وجود ندارند (Page not found) با دکوراسیون مغازه صرافی پیغام مناسب . البته می توانیم برای پوشش مشتریان با سطوح تجربه و دانش متفاوت، هر دو نوع صرافی را در یک پلتفرم معاملاتی واحد ارائه کنیم. این نرمافزار قابلیت اجرا بر روی تمامی سیستم عاملهای موجود را دارا بوده و باقابلیت شخصیسازی، بهتری تجربه کاربری را در اختیار کاربران قرار میدهد.

با وجود تمام اینها این پتلفرم ممکن است برای کاربران تازه وارد کمی شلوغ و گیج کننده به نظر برسد. تا شروع فعالیت جدی در زمینه صرافی ارزهای دیجیتالی، بهتر است مدتی چند ماهه، با نسخه آزمایشی (Beta) پیش بروید. پس از مدتی که باگ های احتمالی رفع شد و تعدادی کاربر راضی داشتید می توانید نسبت به شروع برنامه های مارکتینگ و جذب جدی مشتری اقدام کنید. در ارتباط با طراحی داخلی ویترین نیز سعی کنید از طرحهای رنگارنگ و جذاب بهره بگیرید. شما همچنین در طراحی سایت صرافی خود میتوانید قیمتهای بروز و لحظهای بورس، سکه و طلا را نیز قرار دهید و امیدوار باشید تا با یک برنامهریزی دقیق و خوب سایتتان به یک سایت مرجع و رفرنس در این حوزه تبدیلشده و بهعنوان اولین گزینه برای استعلام قیمت در ذهن کاربران قرار بگیرید.