اضطراب محدوده EV؟ وسایل نقلیه گازسوز خودروهای برقی کوتوله را با میانگین تعداد مایل‌های پیموده شده کاهش می‌دهند

·

اضطراب محدوده EV؟  وسایل نقلیه گازسوز خودروهای برقی کوتوله را با میانگین تعداد مایل‌های پیموده شده کاهش می‌دهند

اضطراب محدوده EV؟ وسایل نقلیه گازسوز خودروهای برقی کوتوله را با میانگین تعداد مایل‌های پیموده شده کاهش می‌دهند

آمریکایی‌ها سال گذشته خودروهای برقی را با تعداد بی‌سابقه خریدند، به طوری که Cox Automotive فروش 1.2 میلیونی را در سال 2023 گزارش کرد. آنها هنوز هم تنها درصدی تک رقمی از کل بازار خودرو در اینجا را تشکیل می‌دهند و به وضوح به روش‌هایی متفاوت از بنزین استفاده می‌شوند. ماشین های برقی یک مطالعه اخیر از iSeeCars دریافتند که خودروهای گازسوز بیشترین مسافت پیموده شده را بین نوامبر 2022 و آوریل 2023 داشته اند و خودروهای برقی کمترین رانده شده اند.

آمریکایی ها در آن دوره به طور متوسط ​​12813 مایل با خودروهای بنزینی رانندگی کردند که بیشترین میزان را در بین هر نوع سوختی داشت. iSeeCars مطالعه کرد. به ترتیب، میانگین تعداد مایل سالانه برای وسایل نقلیه سه ساله در هر نوع سوخت:

  • EVs: 10256 مایل
  • پلاگین هیبرید: 12199
  • هیبرید: 12471
  • گاز: 12813

کارل برائر، تحلیلگر اجرایی، زیرساخت شارژ محدود و اضطراب محدوده را به عنوان عواملی در کاهش تعداد مسافت پیموده شده EV ذکر کرد. همچنین، خریداران به احتمال زیاد یک خودروی الکتریکی را انتخاب می‌کنند که به‌طور خاص برای انجام وظایف کوتاه‌مدت در اطراف شهر مورد استفاده قرار گیرد، جایی که توقف و رفتن مداوم فرصت‌های بازسازی را فراهم می‌کند و محدوده محدودتر آن مانعی ندارد. بروئر خاطرنشان کرد که موتورهای گازسوز در هیبریدی ها و پلاگین هیبریدی ها به انعطاف پذیری و جذابیت آنها می افزایند و آنها را به خودروهای گازسوز در مایل ها مسافت بسیار نزدیک تر می کنند.

گفتنی است، شایان ذکر است که خودروهای هیبریدی و PHEV تمایل دارند بهترین مصرف سوخت خود را در شهر ارائه دهند، جایی که ترافیک توقف و حرکت به آنها اجازه می‌دهد تا از موتورهای الکتریکی خود به میزان بالاتری نسبت به سرعت‌های بزرگراه استفاده کنند. هیبریدی ها نیازی به شارژ ندارند، اما PHEV ها باید به برق وصل شوند تا کارآمدترین عملکرد خود را ارائه دهند. پلاگین هیبریدی می تواند شکاف بین گزینه های پیشرانه گازی و الکتریکی را برای بسیاری از خریداران پر کند. آنها یک برد کوتاه تمام الکتریکی با پشتیبانی از یک موتور گازی و تا حدودی عملکرد هیبریدی سنتی پس از اتمام باتری ارائه می دهند.

میانگین مسافت پیموده شده کمتر و قیمت های خرید گران تر برای خودروهای برقی به معنای هزینه بیشتر در هر مایل است که آنها را به گران ترین خودروها برای رانندگی در یک چرخه 1000 مایلی تبدیل می کند. میانگین هزینه یک خودروی برقی برای پیمودن این مسافت 5108 دلار بود که هزینه‌های رانندگی با هر نوع سوخت دیگری را کاهش می‌دهد. خودروهای بنزینی که هزینه‌های آن‌ها در تعداد بسیار بیشتری از مایل‌ها پراکنده می‌شود، با 3123 دلار در هر 1000 مایل ارزان‌ترین قیمت بودند. هزینه عملکرد هیبریدی ها 3056 دلار و PHEV ها 4351 دلار است.