ام وی ام X22 نقد و بررسی و معایب و مزایای شاسی بلند MVM مجله خودرو ماشین نو | mvmblog

·

به‌دلیل تنوع خودروهای چینی در بازار ایران کار مشتریان برای انتخاب از میان این خودروها بسیار مشکل شده است. در این بین، چری فالوین که ما آن را در ایران با نام ام‌وی‌ام ۳۱۵ می‌شناسیم، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب در رده قیمتی خود محسوب شود. اگر ام‌وی‌ام ۳۱۵ خودرویی است که توجه شما را جلب کرده، در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تجربه رانندگی با این خودرو بیشتر بدانید. مدیران خودرو از سال 1396 ام وی ام 315 را در مدل اسپورت و با دو تیپ لاکچری و اکسلنت به بازار عرضه می‌کند، اما اخیرا فقط نسخه اکسلنت این خودرو در بازار به فروش می‌رسد.

  • امروزه قیمت خودرو با توجه به افزایش مبلغ ارز بالا رفته به همین علت خریداران خودرو مبلغ بسیار بالایی جهت خرید پرداخت می‌کنند.
  • اما مطمئن باشید که بعد از خرید هر کدام از انها هیچ کس بهتون نمی گوید بدسلیقه.
  • من 5 سالی پراید داشتم روزی تقریبا100 کیلومتر می روندم دانشگاه وخونه ومحل کار……..
  • یکی از خودرو‌های این کلاس که به‌عنوان رقیبی برای پژو 206 به‌حساب می‌آید، محصول مدیران خودروام وی ام 315 است که در سرزمین خود به نام چری A13 یا فالوین 2 شناخته می‌شود.
  • هرچند که در سال های اول تولید این خودرو اقتصادی بود و صاحب خود را راضی نگه می داشت.

طراحی جلو پنجره ام وی ام X22 با وجود تزئینات کروم رنگ و نوار نقره‌ای که لوگوی چری را به نمایش میگذارد. ضمن وجود سانروف برقی که به صورت دو حالته طراحی شده است و زیبایی این خودرو را دوچندان کرده است و امکان تهویه هوای داخل کابین را تمام فصول می‌دهد. ام وی ام X22 ظاهری جذاب و مدرن دارد که همین موضوع باعث محبوبیتش در بین ایرانی‌ها شده است. بدنه این خودرو از نظر هماهنگی بین عناصر بین رقبا جای حرفی نگذاشته است.

دسته بندی مقالات

زیر کاپوت یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن‌متر گشتاور وظیفه تامین نیروی محرکه ماشین را بر عهده دارد و یک جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک (و یا 5 سرعته دستی) این نیرو را به چرخ‌های جلویی میرساند. البته سایر رقبای X22 هم از نظر قدرت و گیربکس شرایط چندان ایده‌آلی ندارند و همگی بخصوص در مدلهای اتوماتیک از شتاب و کشش بسیار معمولی برخوردارند اما با این حال نماینده MVM حتی از همین رقبای متوسط هم ضعیف‌تر ظاهر شده است. مثلاً جک S3 و برلیانس C3 (نسخه 1.65) حدود 20 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری نسبت به ام‌وی‌ام X22 ارائه میکنند که اختلاف معناداری است. حتی ساندرو استپ‌وی نیز با اینکه روی کاغذ قدرت مشابه و فقط 5 نیوتن‌متر گشتاور بالاتر دارد اما در عمل از شتاب و کشش بهتری بهره میبرد.

دوربین کانن EOS R8 معرفی شد؛ ارزان‌ترین دوربین بدون آینه فول فریم جهان

محبوبیت فراوان هاچ‌بک‌های اقتصادی در بازار داخلی، باعث شده است تا هرکدام از خودروسازان حاضر در کشور محصولی را در این سگمنت به بازار عرضه کنند. در این بین، نماینده مدیران خودرو در این رقابت داغ، ام وی ام 315 بوده است. این خودرو که در سرزمین اصلی با نام چری A13 یا فالوین 2 شناخته می‌شود، با برند ام وی ام و با کد 315 به بازار کشورمان عرضه شد. تاکنون دو نسل از ام وی ام 315 به بازار ایران عرضه شده و هم‌اکنون نسخه فیس لیفت نسل دوم با نام ام وی ام 315 پلاس توسط مشتریان ایرانی قابل خریداری است. بنابراین افرادی که به دنبال خرید خودرو هاچ بک هستند خودرو مطلوب خود را از بین انواع خودروهای هاچ بک داخلی جستجو می کنند.

همچنین این خودرو با خروجی کمک گیربکس ۵ دنده ای و همین طور ۴ دنده اتوماتیک طراحی شده است. شمع های آن در زیرپوششی از پلاستیکی قرار دارند که به سختی آب به داخل آن مجله خبری خودرو ام وی ام نفوذ می کند. نویدی که می توان به افراد علاقه مند به مانور دادن داد این است که MVM ترمز دستی بسیار خوبی داشته و حتی می توان با ترمز دستی این خودرو را پارک کرد.

http://architecture-competitions.ir