اپرا صابون خارج از مسیر F1 را تا اولین توقف سال 2023 در ایالات متحده دنبال می کند

·

اپرا صابون خارج از مسیر F1 را تا اولین توقف سال 2023 در ایالات متحده دنبال می کند

اپرا صابون خارج از مسیر F1 را تا اولین توقف سال 2023 در ایالات متحده دنبال می کند

MIAMI GARDENS، فلوریدا (AP) – پنج مسابقه در فصل فرمول 1، مکس ورشتاپن و سری مسابقات جهانی برای اولین بار از سه حضور در یک سال وارد ایالات متحده شده اند که به نظر می رسد راننده ردبول در حال حاضر مخفی مانده است. .

ورشتاپن چهار برد از طریق پنج مسابقه در گرندپری میامی آخر هفته به دست آورده است، رویدادی که در دو تکرار اول آن برنده شد.

به این سرعت از فصل F1 شانه خالی نکنید. مسابقه واقعی به دلیل رسوایی خارج از مسیر شکست خورده است، و سریال سریال بسیار به میامی کشیده شده است.

اختلال عملکرد ردبول

آدریان نیوی، مدیر فنی ردبول ریسینگ و معمار ماشین‌های رکوردشکن و برنده قهرمانی آن، این هفته گفت که اوایل سال آینده از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. البته، زمینه این است که تیم با اتهامات رفتار نامناسب نسبت به یک کارمند توسط کریستین هورنر، مدیر تیم، برخورد کرده است.

ردبول هورنر را از هرگونه تخلف پاک کرد و کارمندش تعلیق شد. اما این کارمند به یافته‌های ردبول اعتراض کرده است و نمایندگان این کارمند ادعا می‌کنند که گزارشی را به FIA، نهاد حاکم F1 ارائه کرده‌اند. FIA هیچ شکایتی را قبول نکرده است و به نظر می رسد تنها کسی که هنوز در مورد این رسوایی صحبت می کند، پدر ورشتاپن، جوس است. راننده سابق فرمول یک مدعی شده است که جدایی نیوی مرتبط است و کل سازمان در خطر انفجار است.

با ارزش، نیوی و هورنر روز پنجشنبه با هم از انگلیس به میامی پرواز کردند.

آندرتی پیشنهاد داد

ماریو آندرتی روز چهارشنبه در کاپیتول هیل به جمع آوری امضاهای کنگره برای حمایت از پیشنهاد مداوم آندرتی گلوبال با جنرال موتورز برای کسب جایگاهی برای یک “تیم واقعی آمریکایی” در شبکه F1 پرداخت.

مدیریت فرمول یک، که متعلق به شرکت آمریکایی لیبرتی مدیا است، اواخر سال گذشته درخواست آندرتی را رد کرد، اما “کار توسط سازمان برای تحقق آن ادامه دارد.” مایکل آندرتی ماه گذشته به طور رسمی کارخانه را برای تیم F1 خود در انگلیس افتتاح کرد و به همراه با مقامات جنرال موتورز، با F1 ملاقات کرد.

مایکل آندرتی گفت، اگرچه جلسه به گرمی آغاز نشد، اما تا پایان جلسه احساس بهتری نسبت به آن داشت. قرار است دومین دیدار آخر هفته جاری در میامی برگزار شود.

پدرش با نامه ای و 12 امضای کنگره در حمایت از تلاش آندرتی کادیلاک واشنگتن را ترک کرد.

«اگر می‌خواهید به بازارهای ما دسترسی داشته باشید، اگر می‌خواهید به طرفداران ما دسترسی داشته باشید، باید به شرکت‌های ما اجازه دسترسی بدهید. شما باید اجازه دسترسی به کارگران خودرو را بدهید. شما باید به خود آمریکایی ها اجازه دسترسی بدهید.

نامه ارسال شده به رئیس و مدیر عامل لیبرتی، گرگ مافی، نگرانی‌هایی را در مورد نقض قوانین ضدانحصار آمریکا توسط FOM مطرح کرد و پرسیده شد که دلیل رد درخواست آندرتی چیست.

در همین حال، قانونگذار بریتانیایی، گرگ اسمیت، روز پنجشنبه از «رای اعتماد» به آندرتی گلوبال در طی یک نشست تجارت و تجارت برای «تضمین تجارت قوی‌تر بریتانیا و آمریکا در بخش‌های خودرو و اتومبیل‌رانی» استقبال کرد.

گونتر اشتاینر

یکی از ستارگان برجسته سریال های مستند نتفلیکس در F1 از نقش خود به عنوان مدیر تیم هاس اخراج شد، اما گونتر اشتاینر بسیار مشغول پروژه های جانبی بوده است، از جمله مدتی به عنوان سفیر برای مسابقه آخر هفته.

اشتاینر همچنین این هفته را برای شکایت از هاس به اتهام نقض قرارداد بر سر کمیسیون های پرداخت نشده در آخرین سال های حضورش در تیم مستقر در کارولینای شمالی انتخاب کرد. اشتاینر همچنین معتقد است که به خاطر کالاهای هاس با تصویر خود غرامت بدهکار است.

او با اشاره به محبوبیت اشتاینر در “Drive to Survive” در کت و شلواری که در کارولینای شمالی ثبت شده بود، گفت: “این قرار گرفتن در معرض برای تیم مسابقه‌ای تازه‌کار بسیار ارزشمند بود، به‌ویژه که به دنبال جریان‌های درآمد اضافی برای حمایت از خود در محیط معروف فرمول 1 بود. “

خرت و پرت

فراری رنگ آبی روی خودروی خود در میامی دارد، این اولین باری است که این رنگ روی یک ماشین F1 از سال 1964 ظاهر شد. Azzurro La Plata و Azzurro Dino “آبی‌هایی هستند که به میراث غنی فراری اشاره دارند و توسط طرفداران گرامی باقی می‌مانند” اما فقط در میامی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. .

آژانس رایگان بیداد می کند و کارلوس ساینز جونیور همچنان به دنبال کار است پس از اینکه فراری در ابتدای سال اعلام کرد که با لوئیس همیلتون برای سال 2024 قرارداد امضا کرده است. این باعث می شود صندلی در مرسدس باز باشد، اما به نظر می رسد همه منتظرند ببینند آیا ورشتاپن به قرارداد فعلی خود با ردبول احترام می گذارد یا سعی می کند با نیوی جدا شود.

گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که ساینز احتمالاً قبلاً آئودی را رد کرده است، آئودی که هفته گذشته نیکو هالکنبرگ را امضا کرد و یک صندلی در هاس باز کرد.

مشخص نیست که ساینز ممکن است منتظر چه کسی باشد – ردبول، مرسدس یا هر دو – اما به نظر نمی رسد او عجله ای داشته باشد.