اینها 10 بدترین شهرهای ایالات متحده برای رانندگی در سال 2024، رتبه بندی شده اند

·

اینها 10 بدترین شهرهای ایالات متحده برای رانندگی در سال 2024، رتبه بندی شده اند

اینها 10 بدترین شهرهای ایالات متحده برای رانندگی در سال 2024، رتبه بندی شده اند

رفت و آمد در محل زندگی شما چگونه است؟ به احتمال زیاد، این بد نیست به اندازه رانندگی روزانه توسط افرادی که در اوکلند، کالیفرنیا، یا میامی، فلوریدا زندگی می کنند. یک مطالعه جدید از مشاور فوربس بدترین شهرهای کشور برای رانندگی را تشریح می کند، و برخی از نام های موجود در لیست احتمالاً چندان شوکه کننده نیستند.

10 بدترین شهر آمریکا برای رانندگی:

  1. اوکلند
  2. میامی
  3. سانفرانسیسکو
  4. هیوستون
  5. فیلادلفیا
  6. شهر نیویورک
  7. شیکاگو
  8. آتلانتا
  9. دالاس
  10. پورتلند، سنگ معدن.

فوربس 47 منطقه مترو را با مقایسه داده‌های 15 معیار که در چهار دسته اصلی دسته‌بندی شده‌اند، رتبه‌بندی کرد: تجربه رانندگی، ایمنی، هزینه مالکیت خودرو و دسترسی به تعمیر و نگهداری خودرو. این مطالعه برای رتبه بندی شهرهای ایالات متحده امتیازاتی را برای قیمت بنزین، نرخ بیمه، زمان رفت و آمد و حتی آب و هوا تعیین کرد. در حالی که اوکلند در مجموع رتبه “برترین” را به خود اختصاص داد، بوستون به طور خاص از نظر تجربه راننده بدترین بود و آلبوکرکی بدترین برای ایمنی راننده بود. شهر نیویورک گران ترین مکان برای داشتن ماشین است و رانندگان در ممفیس بدترین دسترسی را به تعمیر و نگهداری خودرو دارند.

با نگاهی به قیمت بنزین، تعجب آور نیست که ببینیم دو شهر دیگر کالیفرنیا در 20 بدترین شهرها برای رانندگی قرار گرفتند، از جمله لس آنجلس و لانگ بیچ. مطابق با AAA، میانگین قیمت گاز در ایالت امروز 5.42 دلار است که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین ملی 3.667 دلار است.

رانندگان در بدترین شهرها دوره های طولانی را در ازدحام ترافیک سپری می کردند و میانگین سرعت پایینی در ترافیک ساعات شلوغی داشتند. آنها همچنین زمان رانندگی طولانی تری برای سفر شش مایلی داشتند و مرکز شهر آنها کمترین میانگین سرعت را داشت. فوربس آب و هوا را در مطالعه خود گنجانده است و میانگین روزهای بارندگی را بررسی می کند که می تواند بدترین وضعیت را حتی در باتجربه ترین رانندگان نشان دهد.

این شهرها همچنین نمایش ضعیفی برای نرخ بیمه داشتند. رانندگانی که در مناطق شلوغ شهری زندگی می‌کنند که تصادفات در آن‌ها رایج است، به دلیل خطر بیشتر مربوط به جایی که اغلب رانندگی می‌کنند، هزینه بیشتری برای بیمه خودرو پرداخت می‌کنند. این مناطق همچنین ممکن است دارای نرخ بالاتری از رانندگان بیمه نشده و صدمات بیشتر مرتبط با تصادفات باشند که باعث افزایش هزینه‌ها برای بیمه‌گران می‌شود که همیشه این هزینه‌ها را به مشتریان منتقل می‌کنند.

برای بررسی عمیق رتبه‌بندی‌ها، روش‌شناسی پشت آن‌ها، و مشاهده فهرست کامل شهرها و یک نقشه تعاملی، گزارش کامل را بررسی کنید.