این خودروی مسابقه‌ای فراری قانونی را به راننده جدید روزانه خود تبدیل کنید و به همان اندازه که ناراحت هستید خونسرد باشید

·

این خودروی مسابقه‌ای فراری قانونی را به راننده جدید روزانه خود تبدیل کنید و به همان اندازه که ناراحت هستید خونسرد باشید

فراری 355 چالش جلو 3/4تصویر: یک تریلر بیاورید

قدیمی وجود دارد فرانسوی ضرب المثلی که می گوید: “برای زیبا بودن باید رنج کشید.” من چیز زیادی در مورد آن نمی دانم، اما من این را مطرح می کنم که قطعا باید رنج بردن واقعا باحال بودن هر چیزی در این دنیا که ارزش تجربه کردن را داشته باشد کمی لبه سختی دارد، چیزی که برای به دست آوردن آن باید از آن دست بکشید. اینطوری باحال ساخته می شود. و اگر از تهویه مطبوع، صدای ممتاز، خاموش کننده صدا و تزئینات داخلی چشم پوشی می کنید، به طور منظم این چالش فراری F355 را کنار بگذارید، تقریباً مطمئناً صد در صد واقعاً باحال هستید. افراد زیادی نیستند که همه اینها را برای تعقیب قدرت رها کنند.

فراری 355 چالش عقب 3/4 نمای

تصویر: یک تریلر بیاورید

همه ماشین‌های مسابقه فراری 348 Challenge و بیشتر ماشین‌های مسابقه اولیه 355 Challenge به عنوان خودروهای قانونی خیابانی با VINهای قانونی کامل تحویل داده شدند. اینها می بایست بدون فرش و با محل نصب قفس تقویت شده به فروشنده ارسال می شد، با یک “کیت چالش” تحویل فروشنده برای تبدیل خودرو به مشخصات کامل سری. از آنجا که دارای VIN است و در زمان ساخت یک خودروی تولید سری کامل بود، این مسابقه‌دهنده سابق هنوز واجد شرایط ثبت نام در خیابان است. گفته می شود تنها 108 نمونه برای مصرف در سراسر جهان ساخته شده است.

چرخ سرعت فراری 355 چالشتصویر: یک تریلر بیاورید

در عکس های داخلی می توانید ببینید که این یک تجربه رانندگی بسیار ساده است. با یک قفس پر در داخل، می‌خواهید برای هر سفر جاده‌ای یا رانندگی به فروشگاه مواد غذایی، یک سطل مغزی بپوشید. داخل آن برای جلوگیری از طنین یا صدای صخره‌ها که به قسمت زیرین شاسی می‌پیوندند، فضای کمی وجود دارد. اما شما گیج‌های زیادی دارید که می‌توانید از صدای موتور 3.5 لیتری V8 در پشت سرتان مطلع باشید. و دسترسی آسان به تمام فیوزها و رله ها. چیزی برای گفتن وجود دارد.

فضای داخلی فراری 355 چالش

تصویر: یک تریلر بیاورید

ارزششو داره؟ خوب، این ماشین دقیقاً سه بار در Bring A Trailer بوده است. در سال 2018 نتوانست به ذخیره خود برسد با پیشنهادات تا 75000 دلار. در سال 2020، در اوج بازار، خریدار 88000 دلاری پیدا کرد. با توجه به اینکه بازار F355 های پرچرب خیابانی معمولاً بیش از 100000 دلار آمریکا است، این می تواند راهی مناسب برای رانندگی بدون صرف هزینه های بزرگ باشد. اگر مایلید کمی به خاطر خونسردی خود رنج بکشید، چالش 355 می تواند V8 فراری جدید روزانه شما با تخفیف باشد. به هر حال فضای داخلی اصلی چیزی برای نوشتن در خانه نیست.

موتور چالش فراری 355

تصویر: یک تریلر بیاورید

آن را بخر. ترسو نباش