این قطار هفت ساعته بدون توقف کلوپ شبانه رویای مهمانداران است

·

این قطار هفت ساعته بدون توقف کلوپ شبانه رویای مهمانداران است

عکس: bilder.events / یوتیوب

منظره بی نظیری در آن وجود دارد حومه باواریا دو بار در سال: قطار کلوپ شبانه. قطار تکنو که توسط کلوپ شبانه نورنبرگ Haus 33 اداره می شود، یک مسیر 124 مایلی بدون توقف را در آلمان از نورنبرگ به وورزبورگ و برگشت می گذراند. بله بی وقفه در حالی که سفر پر سر و صدا حدود هفت ساعت طول می کشد، فرصت هایی برای نفس کشیدن وجود دارد. یک داستان اخیر در روزنامه گاردین جذابیت قطار و دلیل لذت بخش بودن این قطار را برجسته می کند:

قوانین حمل و نقل حکم می کند که حداقل یک صندلی برای هر مسافر وجود داشته باشد، و من یک نقطه را در منطقه استراحت پیدا می کنم. این یکی از معدود کالسکه‌هایی است که بلندگوهای آن به سقف بسته نشده است و نمی‌توانید داخل آن سیگار بکشید. صحنه تکنو نورنبرگ من به عنوان یک باکره 40 ساله Techno Train راهنمایی می خواهم. وینسنت می‌گوید: «در یک مکان نمانید – با قطار بالا و پایین بروید». دوست او بندیکت، با صدای بلند و کم ریش می‌افزاید: «از توالت‌ها زودتر استفاده کنید. آنها … ناخوشایند می شوند.

علاوه بر توالت های بیش از حد استفاده شده، کل ماجراجویی به خوبی سازماندهی شده به نظر می رسد. قطار تکنو 12 واگن طول دارد، اما تنها سه ماشین با چراغ‌ها، دستگاه‌های مه شکن، بلندگوها و دی‌جی‌ها در میدان رقص غلت می‌زنند. این ویژگی همچنین به «کارکنان آگاهی» در جلیقه‌های قرمز اشاره می‌کند که مراقب رفتار بد و اسکناس‌های پیچ‌خورده هستند. «اگر دیدیم دو نفر به توالت می روند و نیم ساعت می مانند، می دانیم چیزی در حال رخ دادن استیکی می گوید.

شخصی توانست کل قطار را از سال 2023 در YouTube پست کند. نگران نباشید، هیچ حمامی باعث قطع ویدیو نشد. در حالی که یک تجربه بصری شدید است، حتماً کل حساب را در اینجا بخوانید روزنامه گاردین، از جمله دعوت به مهمانی بعد از سفر هفت ساعته.

Techno Train 2023