این 10 برند خودرو بیشترین بلیط های سرعت را دریافت می کنند

·

این 10 برند خودرو بیشترین بلیط های سرعت را دریافت می کنند

این 10 برند خودرو بیشترین بلیط های سرعت را دریافت می کنند

چند سال پیش، Insurify، مرکز تهاتر بیمه بزرگ، مطالعه‌ای انجام داد که مدل‌های خودرویی را که بیشترین بلیط سرعت را دریافت می‌کنند، فهرست می‌کرد. البته، به تعبیر صنعت اسلحه، مدل‌های خودرو بلیط سرعت نمی‌گیرند، مردم بلیط سرعت می‌گیرند، حالا اینطور نیست؟ یا بهتر است بگوییم مردم کسانی که جذب آن مدل های خاص خودرو می شوند بلیط های سرعت را دریافت کنید، بنابراین شاید مدل ها با آن ارتباطی داشته باشند. طبق این مطالعه، رانندگان “به اعتبار وسایل نقلیه خود ادامه می دهند.”

درصد رانندگان دارای برگه سرعت غیر مجاز، بر اساس مدل:

  1. سوبارو WRX، با 18.8٪ از رانندگان که حداقل یک بلیط سرعت را نشان می دهند
  2. هیوندای جنسیس کوپه، 17.7 درصد
  3. کیا استینگر، 16.6٪
  4. مزدا3، 16.4%
  5. سوبارو BRZ، 16.2٪
  6. Scion FR-S، 16%
  7. GMC C1500، 15.3٪
  8. فولکس واگن GTI، 15٪
  9. سوبارو ایمپرزا، 14.8٪
  10. هیوندای ولستر، 14.7٪

این اعداد را با میانگین کشوری مقایسه کنید که در آن یک موی کمتر از 10 درصد از رانندگان به طور کلی بلیط سرعت داشته اند. و توجه داشته باشید که سوبارو، برندی که عاشق بچه‌ها، سگ‌ها و ایمنی است، در اینجا با سه مدل در لیست برجسته است.

اکنون، ساعت را دو سال به جلو بچرخانید و به سال 2023 برسانید، و Insurify مطالعه مشابهی را انجام داده است، این بار برندهای خودرویی را رتبه بندی می کند که بیشترین بلیط های سرعت را دارند. هنگامی که شما در مورد یک برند کامل صحبت می کنید تا مدل های خاص مانند WRX یا جنسیس کوپه، تصویر متفاوتی دریافت می کنید.

درصد رانندگانی که دارای برگه سرعت غیرمجاز هستند، بر اساس برند:

  1. اینفینیتی، 8.7٪
  2. پیوندک، 8.4٪
  3. فولکس واگن، 8.3٪
  4. سوبارو 8 درصد
  5. مزدا، 7.7٪
  6. آئودی، 7.6٪
  7. کیا، 7.6٪
  8. هوندا، 7.5٪
  9. BMW، 7.4٪
  10. هیوندای، 7.4٪

میانگین ملی در همه برندها 7.1٪ است. Insurify چگونه به این اطلاعات رسید؟ این از 4.6 میلیون درخواست برای بیمه خودرو به دست آمده است. یکی از عواملی که در روش شناسی مشخص نشده این است که این ارزیابی تا چه حد در سابقه رانندگی فرد پیش می رود: ممکن است یک بلیط سرعت غیرمجاز مربوط به یک سال یا پنج سال پیش در سابقه خود داشته باشید که در هنگام خرید بیمه در WRX یادداشت می شود. امروز خریدم

چند نکته دیگر از این مطالعه:

  • مطالعه برند یک اشاره کنجکاو دارد: تا سال 2023، یک تازه‌وارد در لیست مدل‌های خودرویی که بیشترین بلیط را دریافت می‌کنند، پیش رفت، و این مدلی است که قطعاً آن را نمی‌بینید – BMW i3، با 17.6٪ از رانندگانش. بلیط های سرعت هیچ توضیحی برای دلیل این کار وجود نداشت، به جز اینکه رانندگی باهوش و سرگرم کننده است. در همین حال، رانندگان Z4 فقط در حال گشت و گذار در بلوار و لذت بردن از آفتاب هستند که 4.5 درصد ذکر شده است.
  • برندهای خودرویی که کمترین سرعت را دارند، کادیلاک با 5.4 درصد هستند. تسلا، در 5٪؛ و ولوو با 2.7 درصد.
  • صعود سوبارو واقعاً میانگین برند سوبارو را پایین آورد و تمام بلیط های WRX را جبران کرد. تنها 1.9 درصد از رانندگان Ascent دارای بلیط سرعت بوده اند.
  • پلیس ها سالانه 20 میلیون توقف ترافیکی انجام می دهند که 43 درصد از آنها برای سرعت غیرمجاز است. بنابراین بیش از 8 میلیون آمریکایی هر سال بلیط سرعت یا حداقل یک هشدار دریافت می کنند. و دلیل خوبی هم دارد: سرعت غیرمجاز عامل تقریباً یک سوم کل تلفات رانندگی است.