با قیمت 9999 دلار، آیا این فورد ترانزیت کانکت الکتریکی 2011 یک معامله خوب است؟

·

با قیمت 9999 دلار، آیا این فورد ترانزیت کانکت الکتریکی 2011 یک معامله خوب است؟

امروز قیمت خوب یا بدون تاس Transit Connect الکتریکی توسط فروشنده آن به عنوان یک “تاریخ خودرو” معرفی می شود. بیایید ببینیم آیا قیمت آن نوعی رکورد تاریخی ایجاد می کند یا خیر.

را واگن BMW 328d 2014 ما دیروز به نام تجاری AWD BMW که به طور عجیبی آن را xDrive می نامد، به عنوان استاندارد نگاه کردیم. با این حال، X نقطه ای را برای ماشین ما علامت گذاری نکرد. این به این دلیل بود که قیمت درخواستی 15900 دلاری آن بسیار بالا تلقی می شد و باعث شد که Bimmer دیزلی با ضرر 56 درصدی بدون تاس کاهش یابد.

چند نفر از شما دیروز در نظرات این موضوع را مطرح کردید که یک هیبریدی انتخاب بهتری نسبت به یک دیزل کثیف برای رانندگی مقرون به صرفه خواهد بود. این احتمالاً یک ارزیابی دقیق است، اما اگر ما چنین ملاحظاتی را در نظر می گیریم، چرا به طور کامل برقی نمی شویم؟

آیا این فورد ترانزیت کانکت برقی 2011 با قیمت 9999 دلار، ارتباط برقرار خواهد کرد؟

رانندگی کاملاً الکتریکی دقیقاً همین است فورد ترانزیت کانکت 2011 ارائه می دهد. و با برد گزارش شده 56 مایل با یک بار شارژ، از مزایای اضافی محافظت در برابر گم شدن دور از محیط های آشنا برخوردار است.

شاید نمی دانستید که فورد یک نسخه الکتریکی از ون شهری کوچک خود را ارائه کرده است و این تعجب آور نیست. در حالی که به طور کامل توسط این شرکت تحریم شده است، این صرفاً نقطه ای در جدول زمانی پروژه های الکتریکی فورد است.

نام کامل این ون “Azure Dynamics Transit Connect Electric” است و نتیجه همکاری کوتاه مدت بین شرکت فورد موتور و یک سازنده کانادایی کوچک سیستم‌های محرک الکتریکی به نام Azure Dynamics است.

آیا این فورد ترانزیت کانکت برقی 2011 با قیمت 9999 دلار، ارتباط برقرار خواهد کرد؟

قرارداد منعقد شده بین این دو شرکت باعث شد که فورد وانت‌ها را به‌عنوان «گلایدرهای بدون پیشرانه» از کارخانه‌اش در کوجالی، ترکیه به یک سازنده شخص ثالث در لیوونیا، میشیگان – AM General (بله، سازنده هاموی) – جایی که Azure Dynamics می‌فرستد. پیشرانه الکتریکی «Force Drive» به همراه یک بسته باتری و تمام لوازم جانبی پیشرانه مربوطه نصب شد. همه اینها در اواخر سال 2010 شروع شد، و به همین ترتیب اغلب اتفاق می افتد، تنها دو سال بعد با درخواست Azure Dynamics برای حمایت از ورشکستگی به دلیل بدهی های مالی هنگفتی که جمع آوری کرده بود، به پایان رسید.

البته قبل از آن، این شرکت در واقع موفق به ساخت حدود 500 دستگاه از این ون برقی شده بود. زمانی که یک خودرو برای فروش عرضه می شود، فرصت نادری است، بنابراین باید نگاهی به این یکی بیندازیم و ببینیم که چنین بیت عجیبی از تاریخچه خودروهای الکتریکی چه ارزشی دارد.

آیا این فورد ترانزیت کانکت برقی 2011 با قیمت 9999 دلار، ارتباط برقرار خواهد کرد؟

خود ون خیلی خاص و یا حتی خیلی متفاوت از بیرون به نظر نمی رسد. اوه، مطمئناً خبری از اگزوز نیست، اما آیا مردم واقعاً به دنبال یک اگزوز جذاب در Transit Connect هستند؟ تعداد زیادی نشان روی پهلوها و درهای عقب وجود دارد که نشان دهنده برقی بودن آن است. جدای از آن، این یک ترانزیت کانکت سقفی با رنگ سفید است، درست مثل بقیه.

آیا این فورد ترانزیت کانکت برقی 2011 با قیمت 9999 دلار، ارتباط برقرار خواهد کرد؟

ساعت این ترانزیت برقی تنها 43600 مایل مسافت طی شده است و طبق آگهی، عنوان تمیزی دارد. بدنه با توجه به سن و هدف خود مناسب به نظر می رسد، تنها با چند فرورفتگی و خراش که زیبایی کلی را مخدوش می کند. روکش‌های پلاستیکی چرخ‌ها، چرخ‌های فولادی را پنهان می‌کنند و به نظر می‌رسند که از حاشیه‌ها دور نگه داشته شده‌اند.

این یک کامیون کار است، کابین آن بسیار کاربردی است و تنها دو صندلی در جلوی قسمت بار بزرگ در عقب قرار دارد. داشبورد مستقیم Transit Connect است، اگرچه دسته ابزار در آن دایره به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی الکتریکی به‌روزرسانی شده است، و جای گیره را با یک برد سنج و پمپ بنزین کوچک روی صفحه سطح انرژی را با یک باتری انباشته جایگزین کرده است.

آیا این فورد ترانزیت کانکت برقی 2011 با قیمت 9999 دلار، ارتباط برقرار خواهد کرد؟

این باتری لیتیوم یونی است و بسته 16 واحدی آن 28 کیلووات ساعت است. این موتور سه فاز القایی AC 300 ولتی را تامین می کند که چرخ های جلو را از طریق یک گیربکس تک سرعته به حرکت در می آورد. رده‌بندی EPA برای این ون 56 مایل برد بین شارژ را نشان می‌دهد. فروشنده هنوز این را تبلیغ می کند، اگرچه تعداد آنها واقعاً باقی مانده است، حدس کسی است.

صرف نظر از این، این محدوده زیاد نیست. مسلماً کافی است در سفر به مرکز خانه و مواردی از این دست در اطراف شهر بچرخید، چیزی که فروشنده حتی در آگهی پیشنهاد می کند. این همچنین ممکن است یک فرصت عالی برای شخصی مانند رابرت دان، دیوانه شوخ پشت سر باشد کانال یوتیوب چرخ های پیری داشتن و بازی کردن دان سال‌هاست که با ماشین‌های الکتریکی عجیب و غریب (و ماشین‌های چمن‌زنی و ماشین‌های چمن‌زنی) سر و کار داشته است و احتمالاً این Transit Connect را برای داشتن یک و نیم هولناک می‌یابد.

آیا این فورد ترانزیت کانکت برقی 2011 با قیمت 9999 دلار، ارتباط برقرار خواهد کرد؟

با این حال، سوالی که برای همه شما وجود دارد این است که آیا با توجه به قیمت پیشنهادی 9999 دلاری این ترانزیت الکتریکی، هیچ کدام از این موارد منطقی است یا خیر. چه می گویید؟ آیا این ترانزیت کانکت عجیب و غریب و احتمالاً آرام آرام اینقدر ارزش دارد؟ یا محدوده محدود و عمر باتری آن قیمت را غیر شروع کننده می کند؟

تو تصمیم بگیر!

پورتلند، اورگان، Craigslist، یا برو اینجا اگر تبلیغ ناپدید شود

با NPOND به من کمک کنید. به من بزن [email protected] و یک نکته با قیمت ثابت برای من ارسال کنید. به یاد داشته باشید که دسته کینجای خود را همراه داشته باشید.