بدترین اتفاقی که در یک سفر جاده ای برای شما افتاده چیست؟

·

بدترین اتفاقی که در یک سفر جاده ای برای شما افتاده چیست؟

تصویر مقاله ای با عنوان بدترین اتفاقی که در یک سفر جاده ای برای شما افتاده چیست؟

عکس: اریک اوکانل (گتی ایماژ)

وقتی سفرهای جاده ای درست پیش می روند، می توانید خاطرات باورنکردنی بسازید. فقط شما و یک دوست یا 14 نفر (ما یک ون 15 نفره برای آن کرایه کردیم) که در جاده آزاد رانندگی می کنید، غذاهای ناسالم پر می کنید، در جاذبه های کنار جاده توقف می کنید و از مناظر و مکان های دیدنی دیدن می کنید که در غیر این صورت هرگز نمی دیدید – چه آیا ممکن است بهتر از این باشد؟

حتی سفرهای جاده‌ای که تعطیلات بین‌المللی نیستند نیز می‌توانند در نوع خود عالی باشند. من و خانواده ام هنوز خاطرات زمانی را به یاد می آوریم که در آخرین لحظه همه را متقاعد کردم که باید برای روز شکرگزاری به ویسکانسین سفر کنیم. ما در ابتدا قرار نبود بریم چون پروازهای پنج نفره خیلی گران بود، اما احساس می‌کردیم این آخرین تعطیلات ما با پدربزرگم خواهد بود، بنابراین عصر قبل با هوندا اودیسه‌ای قابل اعتمادمان آتن را ترک کردیم و یک شبه رانندگی کردیم و فقط توقف کردیم. برای تعویض درایور و گرفتن بنزین خسته کننده بود، اما ما موفق شدیم.

با این حال، همه سفرهای جاده ای بدون مشکل پیش نمی روند. گاهی اوقات ماشین (یا موتورسیکلت) شما در وسط جنوب جورجیا خراب می شود و شما را مجبور می کند که شب را در یک متل 50 دلاری در شب بگذرانید که احتمالاً باید حداقل 25 دلار ارزان تر می بود. گاهی اوقات با یک Mainiac دیوانه روبرو می شوید که سعی می کند شما را از جاده فرار کند، اما صبح روز بعد در صبحانه با او برخورد می کند و دوباره فریاد می زند. گاهی اوقات، شما اولین دوست دختر رسمی خود را درست بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان پیدا می کنید، اما وقتی از سفر جاده ای خود در کلرادو برمی گردید، از طریق MySpace متوجه می شوید که او بدون اینکه به شما بگوید از شما جدا شده است.

بنابراین، همانطور که ما عاشق سفرهای جاده ای هستیم، بیایید در مورد اتفاقات بدی که گاهی اوقات ممکن است در آنها رخ دهد صحبت کنیم. شاید به خاطر اینکه Google Maps یک «جاده خاکی» شسته شده را برایتان فرستاده بودید که خیلی باریک بود و وقتی متوجه شدید که چقدر بد می شود، به عروسی یکی از دوستانتان دیر آمدید. شاید یک بار سعی کردید به جای کافئین از آدامس نیکوتینی برای بیدار ماندن استفاده کنید و نزدیک بود به خود حمله قلبی کنید. شاید برادر شما که مطمئناً به اندازه کافی بزرگ بود که بهتر بداند، در صندلی عقب دچار اسهال شده بود که بوی بدی از ماشین حتی پس از تعویض او و تلاش والدینتان برای تمیز کردن وسایل باعث شد.

هر چه بود، ما می خواهیم در مورد آن بشنویم. بدترین اتفاقی که در یک سفر جاده ای برای شما افتاده چیست؟