بدترین ماشین هایی که برای فروش آنلاین پیدا کردم

·

بدترین ماشین هایی که برای فروش آنلاین پیدا کردم

تصویری برای مقاله با عنوان Local Motors Rally Fighter، Dodge Viper RT/10، Yamaha XSR900: The Dopest Cars I Found For Sale Online

عکس: بازار فیسبوک

آیا می خواهید جالب ترین کامیون مواد غذایی جهان را داشته باشید؟ خوب من معامله برای شما دارم. این تاجر بویرتاون را بردارید، آن را در حالت قابل اطمینان قرار دهید، سپس پشت آن را با سرخ کن ها یا رویه های صاف یا پرس پانینی پر کنید. من قصد ندارم به شما بگویم که چه نوع کامیون مواد غذایی را اجرا کنید، فقط در چه نوع کامیونی غذا درست کنید.

اگر شما انجام دادن به پیشنهادات نیاز دارم، با این حال، من مدتهاست که ایده یک کامیون همبرگر سر و صدا را داشتم. آنها سریع و در عین حال سیر هستند، به راحتی می توان با دست و بدون نشستن آن را خورد، و منوی متنوعی را امکان پذیر می کند که اغلب می تواند بدون فهرست کردن تعداد زیادی از مواد اولیه تغییر کند. به علاوه، موارد دلخواه طرفداران می توانند به عنوان آیتم های منوی دائمی باقی بمانند. زمانی که در دانشگاه بودیم، من و یکی از دوستان تصمیم گرفتیم که اگر هیچ کدام از ما شغلی پیدا نکردیم، این برنامه پشتیبان ما خواهد بود، اما او در نهایت در یک شرکت واقعی پول زیادی به دست آورد. حداقل یکی از ما این کار را کرد.