برای خرید موستانگ GTD 300000 دلاری فورد باید درخواست بدهید

·

برای خرید موستانگ GTD 300000 دلاری فورد باید درخواست بدهید

فورد موستانگ GTD در The Quail

عکس: لوگان کارتر

چه زمانی آب کم عمق رونمایی کرد هاردکور موستانگ GTD در هفته خودرو مونتری سال گذشته، چهره تهاجمی آن در سراسر اینترنت پوشانده شد، و از روز چهارشنبه، آمریکایی ها و کانادایی ها می توانند به طور بالقوه درخواست دهند. یکی بخر این اپلیکیشن امروز، 17 آوریل 2024، دقیقاً 60 سال پس از معرفی اولین موستانگ در نمایشگاه جهانی 1964 و تغییر دنیای خودرو برای همیشه باز می شود.

را موستانگ GTD سخت‌ترین موستانگ جاده‌ای است که فورد تاکنون جرات تولید آن را داشته است، با توان خروجی هدفمند حدود 800 اسب بخار سوپرشارژ شده 5.2 لیتری V8 با خط قرمز بیش از 7500 دور در دقیقه، بدون صندلی عقب، ترمزهای سرامیکی کربنی، کیت بدنه عریض فیبر کربنی و اسپویلرهای بزرگ فیبر کربنی جلو و عقب. فورد اعلام نکرده است که چه تعداد موستانگ GTD تولید خواهد شد، اما گفته است که انتظار می رود تعداد تولید آن بین 300 تا 700 دستگاه در سال باشد.

نمای جانبی موستانگ GTD در The Quail که هوای دیوانه‌کننده‌اش را به نمایش می‌گذارد

عکس: لوگان کارتر

توسط تیم مسابقه فورد توسعه داده شد که آن را نیز توسعه داد لمانزموستانگ GTD که برنده فورد GT است، به گونه ای طراحی شده است که سریع ترین و متمرکزترین موستانگ تولید شده تا کنون باشد. GTD با خودروی مسابقه‌ای فورد موستانگ GT3 ویژگی‌های آیرودینامیکی مشترک خواهد داشت و از سیستم تعلیق داخلی نیمه فعال عقب استفاده می‌کند که جایگزین صندوق عقب موستانگ می‌شود، اما بدون شک چندین بار در پیست و سرگرمی در خیابان اضافه می‌کند. فورد زیر 7 دقیقه را هدف قرار داده است نوربرگ رینگ زمان دور برای GTD خود، که مستلزم آن است که در اطراف حلقه سریعتر از a باشد فراری 488 پیستا، و به افسانه نزدیکتر است پورشه 911 GT3 RS، رقبایی که معمولاً ایده هر فورد موستانگ را مسخره می کنند.

موستانگ GTD با قیمت 300000 دلاری حدود 50000 دلار بیشتر از یک پورشه سطح پایه قیمت خواهد داشت. 911 GT3 RS اگر چنین چیزی وجود داشته باشد. اگر خریدار پورشه Paint To Sample Plus را انتخاب کند، این تفاوت قیمت کاملاً پاک می شود، اما شما همچنان در حال خرید یک پورشه در مقابل یک فورد هستید که ممکن است مانعی برای موستانگ GTD باشد. با وجود قیمت گزاف، اگر موستانگ GTD بتواند ارقام مورد نظر فورد را ارائه دهد، آنگاه قیمت آن برای خریداران احتمالی مهم نخواهد بود. خریداران اروپایی، خاورمیانه و مکزیکی برای درخواست خودرو باید تا ژوئن صبر کنند. هنوز هم انتظار می رود تحویل در پایان سال یا اوایل سال 2025 آغاز شود و برای خرید یکی از این دیوانه های 300000 دلاری اقدام کنید. موستانگ ها به این معنا نیست که شما واقعاً برای خرید یکی انتخاب خواهید شد، اگرچه اگر به عنوان خریدار انتخاب شوید، واریز لازم نیست.