بررسی مشخصات فنی و معایب ومزایا وعکس و تجهیزات ام وی ام کاراپ | mvmblog

·

ضمن اینکه ادوات موجود در تودری‌ها که طرح فیبر کربن دارد حس خوبی را برای راننده القا خواهد کرد. از این رو بایستی سواری خشک و همچنین تنظیمات سفت سیستم تعلیق این اتومبیل را از معایب ام وی ام X22 بدانید. از این رو نباید انتظار زیادی مثل سواری نرم از این کراس اوور کوچک داشته باشیم و گاهی در مسیرهای طولانی و مسافرت‌های با مسافت طولانی یا زمان عبور از مسیرهای پر دست‌انداز زیاد از سواری با این اتومبیل لذت نخواهید برد. در این صورت سازندگان سعی می کنند تا با بکارگیری تکنیک‌های جدید، مقدار خشکی سواری این اتومبیل‌ها را به حداقل رسانند و راحتی بسیار زیادی را برای سرنشینان اتومبیل به وجود آورند. اصولا کراس اوورها به جهت کم کردن حرکات عرضی بدنه و مهار نمودن اتاق اتومبیل هنگام عبور از پیچ‌ها، از سیستم فنربندی تقریبا خشک‌تری نسبت به اتومبیل‌های سدان برخوردار می‌باشند تا تعادل اتومبیل در این جور مواقع خیلی خوب حفظ گردد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

  • یکی از انتقادهای مهم نسبت به ام وی ام X22 کم قدرت بودن پیشرانه آن است.
  • ام وی ام X22 در ایران با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی عرضه می گردد که از بیشنه قدرت 106 اسب بخار و حداکثر گشتاور 135 نیوتن متر بهره می برد.
  • استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.
  • از دیگر ویژگی‌های فنی آن می‌توان به حداکثر گشتاور ۲۷۵۰ نیوتن متر در ۲۷۵۰ دور در دقیقه و حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار در ۶ هزار دور در دقیقه اشاره کرد.
  • پژو ۲۰۶ صندوق‌دار که می‌تواند گزینه نزدیک‌تری به نسخه صندوق‌دار ام‌وی‌ام ۳۱۵ باشد، در مقایسه با نسخه هاچ‌بک خود خودرویی خانوادگی محسوب می‌شود.

در نمای بغل شاهد تغییرات چندانی در پروفیل جانبی MVM 550 نیستیم و همان حالت نسبتا ساده فریم پنجره‌ها و درها در اینجا نیز قابل مشاهده بوده و فرمی تقریبا حجیم را از این خودرو به نمایش گذاشته است. جدای از اینها X22 از نظر لذت رانندگی و فرمان پذیری هم عمکلرد چندان مطلوبی از خود نشان نمیدهد و به علت ارتفاع بیشتر از رقبایش از سطح زمین، در پیچ‌های تند دچار حرکات الاکلنگی و کم فرمانی بیشتری میشود. البته خوشبختانه در مدل‌های بعد از سال 97 گزینه ESP به لیست آپشن‌های این محصول اضافه شد تا میزان امنیت محصول بهبود یابد اما باز هم در پیچ‌های تند، احساس کم فرمانی و حرکات عرضی محسوس است.

مقایسه ام‌وی‌ام ۳۱۵ صندوقدار با برلیانس H230

بازار فروش خودروها اخیرا نشان داده که ماشین‌های هاچ بک کراس با استقبال بسیار خوبی از طرف خریداران روبرو می‌شود. علت اصلی این استقبال را می‌توانیم به دلیل مدل طراحی ظاهری و بعضی خصوصیات بدنه آنها معرفی نماییم. در بازار فعلی و با نگاهی به سگمنت هاچ بک‌ها، می‌توان گفت که یکی از دلایل مردم برای خرید این خودروهای کوچک، مصرف سوخت کم آن‌ها می‌باشد.

ام وی ام 550، سدان چینی قربانی محبوبیت کراس اوورهای ارزان قیمت!

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. درکل میخوام بگم خودروی چینی خیییلی بهتر از خودروهای بی کیفیت ایرانیه. و نکته مهمتر دیگه بازار خرید و فروشش بود که من هر چی آگهی ساینا بود میدیدم سه هفته یکماه آگهی شده بود ولی فروش نرفته بو در حالیکه ۳۱۵ حالا بخاطر ظاهر اسپرتش و جوان پسند بودنش بود یا کیفیتش به دو روز نرسیده ماشینهایی که میخواستم برم ببینم فروش میرفت . یکی از دلایل این موضوع را می‌توان در سر و صدای بسیار زیاد موتور خودرو دانست که تقریبا به صورت غرنرمال است.

عیب اول: قیمت

اما فراموش نکنيم که ضعف موتور و کمبود قدرت فني، نمي‌تواند دليلي براي رد راحتي رانندگي با اين خودرو باشد. ملاک اصلي در خريد خودرو براي بسياري از افراد، مجله خبری خودرو ام وی ام هيجان رانندگي با خودرو است. خودرويي که بتواند با موتور قدرتمند خود، اين هيجان را به شما به نسبت توان خود منتقل کند، مي‌تواند خودروي خوبي باشد.

http://architecture-competitions.ir