برنامه ترامپ برای برگزاری جمع آوری کمک مالی در گرندپری میامی به سرعت توسط مقامات مسابقه تعطیل شد

·

برنامه ترامپ برای برگزاری جمع آوری کمک مالی در گرندپری میامی به سرعت توسط مقامات مسابقه تعطیل شد

جایزه بزرگ میامی مقامات وقتی فهمیدند خیلی خوشحال نشدند دونالد ترامپ سعی در استفاده از سوئیت در مسابقه فرمول 1 برای جمع آوری کمک های دلاری بالا برای کمپین ریاست جمهوری او. آنها در واقع نامه توقف و توقف در 26 آوریل به این سازمان فرستادند رئیس جمهور سابق متحدان.

استیون ویتکاف، دوست دیرینه ترامپ که در واقع از جانب او شهادت داد یک دعوی قضایی در نیویورک، به نامه ارسال شد میامی جی پی مقامات، با توجه به واشنگتن پست. این چیزی است که در نامه در رابطه با جمع آوری کمک مالی مسابقه 5 می، که توسط باشگاه گلف Shell Bay در سال تاسیس شد، آمده است. هالیوود، فلوریدا:

“توجه ما این است که شما ممکن است از Paddock Club Rooftop Suite خود برای یک هدف سیاسی استفاده کنید، یعنی جمع آوری پول برای یک انتخابات فدرال به مبلغ 250000 دلار به ازای هر بلیط، که به وضوح توافقنامه مجوز مجموعه جایزه بزرگ میامی Crypto.com Formula 1 را نقض می کند. این نامه که توسط واشنگتن پست بدست آمده است، خوانده شده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، متأسفیم به اطلاع شما برسانیم که مجوز سوئیت شما باطل خواهد شد، در هر زمانی اجازه حضور در مسابقه را نخواهید داشت و ما به طور کامل هزینه را به شما بازپرداخت خواهیم کرد.»

(…)

شرایط مجموعه بیان می‌کند که نمی‌توان از آن برای «تبلیغات، مقاصد تبلیغاتی یا تجاری (از جمله بدون محدودیت، جوایز، مسابقات، مسابقات، یا قرعه‌کشی) بدون رضایت کتبی قبلی پروموتر و نهادهای F1 استفاده کرد.

در خبرنامه اخیر Shell Bay Club – متعلق به Witkoff – اعضا دعوت نامه ای دریافت کردند جایزه بزرگ میامی که یک سفر با هلیکوپتر و مزایای دیگر را تبلیغ می کرد. به طور کامل ذکر نشده است ترامپ، با این حال، پوزتی گزارش می دهد که به دو نفر که در مورد این رویداد با باشگاه تماس گرفتند، گفته شد که این واقعاً یک جمع آوری کمک مالی برای این رویداد است ترامپو هزینه بلیط آن 250000 دلار است. گادزوکس.

افزودن سوخت بیشتر به «این برای ترامپسرویس مخفی برای هماهنگی با مقامات مسابقه تماس گرفت مال ترامپ به گفته افرادی که با آنها صحبت کردند، حضور در مسابقه نیوزویک. با وجود این واقعیت که او نمی تواند در جمع آوری کمک مالی جایزه بزرگ، انتظار می رود او همچنان در این مراسم حضور داشته باشد. از جانب نیوزویک:

با افزودن به هاله سلبریتی های سیاسی، انتظار می رود که خود دونالد ترامپ در جایزه بزرگ میامی شرکت کند. این بازدید تحت تمهیدات خاصی با مشارکت سرویس مخفی انجام می شود که نشان دهنده امنیت بالایی است که رئیس جمهور سابق را همراهی می کند. شایان ذکر است، ظاهر ترامپ همچنان به سنت جدید حضور چهره‌های ریاست‌جمهوری در رویدادهای بزرگ موتوراسپرت آمریکا ادامه می‌دهد. به عنوان مثال، ترامپ در مسابقات Daytona 500 در سال 2020 شرکت کرد و چهره های برجسته دیگری مانند رئیس جمهور سابق بیل کلینتون و بانوی اول سابق میشل اوباما در مسابقات فرمول 1 شرکت کردند.

خبرنگاران در پست با ویتکاف تماس گرفت – که بیش از 2 میلیون دلار به آن کمک کرده است مال ترامپ کمیته‌های اقدام سیاسی – در 26 آوریل و او گفت: “این یک سرنوشت است، مطمئنا”، اما او بیش از این اظهار نظر نکرد. چه یارویی