بروشور فروش Maserati Karif 1988 Sure Got Weird and Creepy Fast

·

بروشور فروش Maserati Karif 1988 Sure Got Weird and Creepy Fast

مازراتی کریم 1988 دقیقاً زیباترین خودرویی نیست که تا به حال فروخته شده است و عملکرد آن پس از گذشت بیش از 35 سال جای نوشتن ندارد. با این حال، تنها 221 دستگاه تا کنون تولید شده است است کاملا کمیاب، بسیار نایاب. فقط همه چیز را نادیده بگیرید مازراتی ظاهراً قصد داشت 250 دستگاه از آنها بسازد و خریداران کافی پیدا نکردند. این خودروی کمیاب و خاص است که تنها با بالاترین استانداردها برای باهوش ترین علاقه مندان به ورزش های لوکس ساخته شده است. به هر حال، اگر بروشور فروش آن را می گوید، باید درست باشد، درست است؟

همانطور که دوست ما معتاد بروشور اتومبیل اخیراً در توییتر به اشتراک گذاشته است، بروشور رسمی فروش برای Karif 1988 ادعا می کند: “این خودرویی با شخصیت قوی و حرفه ای ذاتی برای لذت بردن از رانندگی است، بیان حسی و احساسات قدرتمند تضمین شده است. برای هر کسی که می داند چگونه آنها را تجربه کند.” بعداً، این متن می‌گوید: «از لحظه‌ای که مازراتی KARIF ساخته شد، هیچ شکی وجود نداشت که مازراتی KARIF به یک کالای کلکسیونی تبدیل می‌شود: یک خودروی دو سرنشینه با نمای جلویی تهاجمی که یک موتور فوق‌العاده سخاوتمندانه را زیر کاپوت پنهان می‌کند.»

مطمئناً، تنها 250 اسب بخار قدرت و 284 پوند فوت گشتاور داشت، اما به یاد داشته باشید، این اواخر دهه 1980 بود. دنیایی که بتوانید تویوتا کمری 300 اسب بخاری بخرید هنوز وجود نداشته است، بنابراین ما برای صحبت درباره Karif زیاد روی مازراتی سخت نمی گیریم. چیزی که به سختی به آن خواهیم پرداخت این است که چقدر چیزهای وحشتناک و عجیب در یک پاراگراف متفاوت ظاهر می شوند:

Maserati KARIF: یک “حیوان جاده ای” استثنایی، یک تجربه رانندگی هیجان انگیز، دعوتی برای احساس یک راننده مسابقه ای دوباره یا برای اولین بار. لذت ظریف از احساس ضربان تپش این همه اسب و دانستن اینکه می توانید آنها را کنترل کنید. اگرچه این خودرو در مجموع مدرن به نظر می‌رسد، اما از آن سبک کلاسیک برخوردار است که چنین طلسم قدرتمندی را بر ما تحمیل می‌کند، در حالی که با وضعیت «آخرین» که فناوری مدرن ما را به آن عادت کرده است، همگام است.

زمان دیگری بود، اما بیا. کسی باید این را می خواند و حداقل فکر می کرد: “می دانی، شاید باید قسمت “احساس ضربان” و کوبیدن اسب ها را حذف کنیم، درست است؟ حداقل یک نفر؟ نه؟ هيچ كس؟ آنها به معنای واقعی کلمه می‌خواندند: «لذت ظریف از احساس تپش اسب‌های زیادی که می‌کوبند و می‌دانند می‌توانید آنها را کنترل کنید» و با خود فکر کردند: «این یک چیز کاملاً عادی است که با نام شرکت ما منتشر شود.» تا زمانی که در واقع منتشر شد. در بروشور رسمی فروش انگلستان.

حالا، اگر منصف باشیم، به خصوص از آنجایی که بقیه نسخه کمی بداخلاق است، کاملاً ممکن است که به سادگی به انگلیسی ضعیف ترجمه شده باشد. شاید در زبان ایتالیایی اصلی، کلماتی مانند «تپش» و «کوبیدن» چنین معانی جنسی نداشته باشند. سپس دوباره، ما در مورد مازراتی در دهه 1980 در اینجا صحبت می کنیم. اگر به ما بگویید که این خط در حالی نوشته شده است که رئیس بازاریابی در حال استراحت کوتاهی از خرخر کردن خطوط چاق کوکا و آزار و اذیت جنسی منشی‌های نوجوان خود بود، احتمالاً شما را باور می‌کنیم. بالاخره زمان دیگری بود.