بله، مزدا CX-90 2024 بلند مدت ما از پلاستیک مشکی پیانو استفاده نمی کند

·

بله، مزدا CX-90 2024 بلند مدت ما از پلاستیک مشکی پیانو استفاده نمی کند

مزدا بالاخره از روش‌های اشتباه خود در استفاده از مقادیر زیادی پلاستیک سیاه پیانو در مناطق داخلی با تماس بالا یاد می‌گیرد. CX-90 PHEV 2024 بلندمدت ما به طور هوشمندانه ای از مواد براق استفاده نمی کند، و این برای آن بسیار بهتر است.

من این موضوع را مطرح می‌کنم زیرا مدتی است که یک نقطه چسبندگی دردناک با فضای داخلی مزدا بوده است. من خودم می توانم آن را تأیید کنم، همانطور که هرد، که اولین مزدای جدیدش در سال 2006 خریداری شد، زمانی که شرکت برای اولین بار شروع به پاشیدن مشکی پیانو در اطراف کابین خود کرد، می توانم آن را تأیید کنم. متاسفانه به جایی نرسیده کنسول وسط مزدا CX-50 Turbo Premium Plus مدل 2023 (در زیر) را به عنوان مثال در نظر بگیرید.

بله، مزدا CX-90 2024 بلند مدت ما از پلاستیک مشکی پیانو استفاده نمی کند

من این عکس را فقط چند روز پس از اینکه CX-50 برای آزمایش یک هفته‌ای در خیابان من ظاهر شد، گرفتم (در آن زمان کاملاً تمیز بود)، اما تقریباً در مدت کوتاهی از قبل پوشیده از گرد و غبار و لکه بود و کثیف به نظر می‌رسید. پلاستیک مشکی پیانو آخرین ذره کثیفی را که روی آن می‌نشیند را نشان می‌دهد و برای تمیز به نظر رسیدن نیاز به پاک کردن تقریباً روزانه با میکروفیبر دارد. و هنگامی که تمیز است، به عنوان یک ماده براق و مجلل نشان داده می شود که در عکس های آشکار خودروهای جدید زیبا به نظر می رسد. واقعیت مالکیت بسیار بدتر است، زیرا خراش ها به سرعت و به راحتی جمع می شوند، به خصوص زمانی که روی یک سطح صاف و اغلب لمس شده مانند دور دنده باشد.

در همین حال، CX-90 درازمدت ما، طراحی اطراف دنده مشکی پیانو را به نفع یک الگوی مش فلزی اسپرت (و زیبا) که نه گرد و غبار را جذب می‌کند و نه هر خط مویی را نشان می‌دهد، از بین می‌برد. نگاه کردن به آن بی نهایت جالب تر از پلاستیک مشکی براق است و همچنین به طور قابل توجهی کاربردی تر است. همان مواد استفاده شده را روی درها خواهید دید، جایی که به همان خوبی کار می کند. تنها جایی که می‌توانید از پلاستیک مشکی براق استفاده شده در داخل خودرو پیدا کنید، روی دکمه‌های فرمان است. البته، آن نوارهای کوچک پلاستیکی اثر انگشت را جمع آوری می کند، اما در مقیاسی است که من می توانم با آن زندگی کنم.

بله، مزدا CX-90 2024 بلند مدت ما از پلاستیک مشکی پیانو استفاده نمی کندبله، مزدا CX-90 2024 بلند مدت ما از پلاستیک مشکی پیانو استفاده نمی کند

و اگر نگران بودید که فقط تریم برتر Premium Plus ما در CX-90 است که از مشکی پیانویی اجتناب می‌کند، مطمئن باشید که سایر تریم‌های این مجموعه برای راه‌حل‌های مختلف دیگر از آن صرفنظر می‌کنند. مزدا قادر به انجام این کار است و در نتیجه فضای داخلی CX-90 آن کمتر مجلل یا مجلل به نظر می رسد. بسیاری از OEM های دیگر می توانند از این موضوع یاد بگیرند.

ویدیو مرتبط