بنتلی ساخت مربی در تاریخ 7 می با موتور W-12 عرضه می‌شود

·

بنتلی ساخت مربی در تاریخ 7 می با موتور W-12 عرضه می‌شود

یک بنتلی جدید ساخته شده توسط واگن با موتور W-12 در 7 می عرضه خواهد شد.

مدل جدید ناشناس دنباله‌ای از نسخه محدود Bacalar speedster و Batur کوپه خواهد بود و مانند آن خودروها توسط بخش شخصی‌سازی مولینر بنتلی ساخته خواهد شد. تولید تنها به 16 نمونه محدود خواهد شد، در مقایسه با تولید 12 واحدی Bacalar و 18 واحدی Batur.

مدل جدید ساخته شده توسط اتوبوس در میان آخرین خودروهای تولیدی بنتلی با موتور 6.0 لیتری توئین توربو W-12 این خودروساز خواهد بود که در سال جاری از بازار خارج می شود. سال گذشته، بنتلی نسخه‌های Speed ​​Edition 12 Bentayga، Flying Spur، و Continental GT کوپه و کانورتیبل را به یاد چیزی که موتور امضای این خودروساز برای عصر مدرن بوده، معرفی کرد.

تیزر بنتلی جدید ساخته شده توسط مربی که در 7 می 2024 عرضه می شود

تیزر بنتلی جدید ساخته شده توسط مربی که در 7 می 2024 عرضه می شود

بنتلی قبلاً گفته بود که باتور قوی‌ترین نسخه این موتور را دریافت می‌کند، بنابراین شاید بنتلی جدید ساخته شده توسط مربی با 730 اسب بخار قدرت و 740 پوند فوت گشتاور کوپه مطابقت نداشته باشد. خروجی می تواند به 650 اسب بخار مدل Speed ​​Edition 12 نزدیک تر باشد.

بنتلی W-12 را در سال 2003 با نسل اول Continental GT معرفی کرد. تا زمانی که تولید در سال جاری به پایان برسد، این خودروساز تخمین می زند که بیش از 105000 نمونه ساخته شده باشد. بنتلی نگفته است که چه پیشرانه ای جایگزین W-12 خواهد شد، اما شایعات حول محور یک سیستم هیبریدی پلاگین با یک توربوشارژ V-8 است.

برنامه این است که در نهایت حتی خودروهای برقی هیبریدی را جایگزین کند، اگرچه بنتلی اخیراً هدف قبلی را برای تحقق آن تا پایان دهه به تعویق انداخت. اکنون قصد دارد اولین خودروی برقی خود را در سال 2026 معرفی کند. با توجه به واکنش مثبت به Bacalar و Batur که به سرعت فروخته شدند، بنتلی‌های ساخت اتوبوس می‌توانند در دوران EV نیز ادامه دهند.