بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

·

بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

برای اطمینان از اینکه وسیله نقلیه شما بهترین رانندگی را دارد، مهم است که با لاستیک های مناسب برای هر فصل یا فعالیت بدوید. آفرود نیز قطعا از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر در مورد آفرود جدی هستید، باید مجموعه ای از لاستیک های خارج از جاده را برای کامیون یا شاسی بلند خود تهیه کنید. لاستیک‌های آفرود دارای الگوی آج تهاجمی‌تری هستند و بسیار ضخیم‌تر از لاستیک‌های گرند تور روزانه شما هستند و آنها را برای رسیدگی به جاده‌های گلی، سنگی، شنی و خاکی مناسب‌تر می‌سازد. در زیر بهترین لاستیک‌های آفرود که در حال حاضر به صورت آنلاین موجود هستند، آورده شده است.

بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

186.00 دلار در لاستیک تخفیف دار

BFGoodrich All-Terrain T/A KO2 دارای یک مرکز آج است که از ترکیب تثبیت شده ای استفاده می کند که تراشه و مقاوم در برابر پارگی است. طراحی شانه دندانه دار کشش را بهبود می بخشد و دیواره کناری بالایی شانه برای پشتیبانی بیشتر ضخیم و بادوام است.

مشخصات کلیدی

  • نوع: همه زمینی
  • رتبه بندی برف ریزه کوه سه قله (3 بعد از ظهر)
  • 50 هزار مایل گارانتی سازنده

بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

211.00 دلار در لاستیک تخفیف دار

یکی دیگر از لاستیک‌های آفرود عالی BFGoodrich، تایرهای Mud-Terrain T/A KM3 است. این یک لاستیک ناهموار است که برای جاده های سخت و مسیرهای پیاده روی پوشیده از گل طراحی شده است. دارای الگوی آج تهاجمی است و از فناوری CoreGard Max استفاده می کند که 27 درصد دیواره جانبی سخت تری دارد. ترکیب Krawl-Trek کشش قوی تری را هنگام رانندگی بر روی سطوح صاف ایجاد می کند.

مشخصات کلیدی

  • نوع: زمین گلی
  • منطقه فلکس خطی
  • پوشش تا 3/32 اینچ سایش

بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

163.58 دلار در تایر Rack

Toyo Open Country A/T III یک تایر آفرود است که برای کراس اوورها، شاسی بلندها و وانت بارها مناسب است. دارای ترکیب آج تمام فصل است که برش خورده و مقاوم در برابر تراشه است. Sipes سه بعدی چند موجی و ترکیبات متمرکز بر کشش مرطوب، پایداری و کشش این لاستیک ها را در خیس افزایش می دهند.

مشخصات کلیدی

  • نوع: تمام فصل
  • Sipes چند موجی سه بعدی
  • نماد دانه برف کوه سه قله (3PMSF)

بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

216.00 دلار در لاستیک تخفیف دار

تایر آفرود Cooper Discover Rugged Trek یک گزینه عالی برای شرایط جاده خشک، مرطوب و زمستانی است. دارای فناوری Stable Trac در داخل بلوک های آج برای کمک به ثبات و کنترل بر روی سطوح ناهموار است. بلوک های سنگی تهاجمی در لبه ها تعبیه شده و برای محافظت از لاستیک ها، سنگ های مستقر را بیرون می اندازند.

مشخصات کلیدی

  • رتبه بندی برف ریزه کوه سه قله (3 بعد از ظهر)
  • 60 هزار مایل گارانتی سازنده

بهترین تایرهای آفرود در سال 2024

190.00 دلار در لاستیک تخفیف دار

Mickey Thompson Baja MTZ P3 برای کامیون‌های پیکاپ، شاسی‌بلندهای فول سایز و وانت‌ها طراحی شده است. دارای شیارها و شیارهای زیادی است که کشش را در شرایط جاده مرطوب، برفی و یخبندان افزایش می دهد. گزش‌های جانبی شدید از لاستیک‌ها در برابر پنچر شدن محافظت می‌کنند و باعث ایجاد کشش در زمین‌های خارج از کابین می‌شوند.

مشخصات کلیدی

  • ترکیب تقویت شده با سیلیس
  • پوشش 2 لایه
  • رتبه بندی برف ریزه کوه سه قله (3 بعد از ظهر)
  • 60 هزار مایل گارانتی سازنده

سوالات متداول

آیا لاستیک های آفرود و لاستیک های تمام زمینی یکسان هستند؟

در بیشتر موارد، نام ها به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما آنها یکسان نیستند. لاستیک‌های تمام زمینی می‌توانند در مسیرهای خارج از جاده و جاده‌ها قرار بگیرند، در حالی که هنوز برای جاده‌ها و بزرگراه‌های معمولی توانایی کافی دارند. لاستیک‌های آفرود برای وسایل نقلیه‌ای در نظر گرفته شده‌اند که بیشتر زمان خود را به دور از شرایط عادی جاده می‌گذرانند و بیشتر در زمین‌های ناهموار می‌روند.

تایرهای گلی در مقابل لاستیک‌های آفرود

لاستیک‌های آفرود عمدتاً برای استفاده در خارج از جاده در نظر گرفته شده‌اند، اما در صورت نیاز به رانندگی در جاده‌های معمولی، همچنان می‌توانند قابل استفاده باشند. از طرف دیگر لاستیک های گلی همه چیز در مورد آفرود هستند و می توانند در جاده بسیار ناخوشایند باشند. لاستیک‌های زمین گلی صدای بیشتری در جاده ایجاد می‌کنند، عمر آج کوتاه‌تری دارند و گران‌تر هستند اما با عملکرد عالی خود در خارج از جاده بی‌همتا هستند.

آیا لاستیک های آفرود در برف خوب هستند؟

لاستیک‌های آفرود می‌توانند در برف بسیار توانا باشند، مخصوصاً آنهایی که دارای درجه برف‌ریزه کوه سه قله هستند. آنها می توانند در برف موثر باشند، اما لاستیک های مخصوص برفی هنوز بهترین تایرها برای شرایط برف سبک و سنگین هستند.

انتخاب های برتر بیشتر