بهترین لپ تاپ 2022 شهریور 1401 رایااستور

·

این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در محدوده قیمتی 15 میلیون بهترین پردازنده بازار است. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت‌های سایر فروشگاه‌ها را برای راحت‌تر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت انواع لپ تاپ در زومیت روزانه چندین بار به‌روزرسانی می‌شود. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت انواع لپ‌تاپ به دسته‌بندی زیر مراجعه کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 80 میلیون تومان (بالارده)

بهترین لپ تاپ 2022 شهریور 1401 رایااستور

همچنین رم 8 گیگابایتی 2933 مگاهرتزی به پردازنده مرکزی کمک می‌کند تا دستورات را در زمان کمتری انجام دهد. در قلب IdeaPad Gaming 3 15IMH05 یک چیپ گرافیکی GTX 1650ti قرار گرفته که 4 گیگابایت حافظه اختصاصی را در اختیار گیمر می‌گذارد. البته که با وجود یک پردازنده نسل دهم i5 اینتل و گرافیک GTX پایین رده نمی‌توان انتظار داشت که این لپ تاپ بازی‌های سنگین را در حداکثر تنظیمات گرافیکی و بیشترین رزولوشن ممکن اجرا کند. سعی کنید که لپ تاپ مورد نظر شما دارای صفحه نمایش با نرخ بروزرسانی حداقل 60 هرتز را داشته باشد.

Lenovo Legion 5 Pro Core i7-11800H 32GB-1TB SSD-6GB RTX 3060

تاخیر حافظه پنهان زمانی افزایش می‌یابد که CPU باید داده‌ها را از حافظه سیستم بازیابی کند. اگر CPU داده‌ها را در هیچ‌یک از کش‌های حافظه پیدا نکرد، سعی می‌کند از حافظه سیستم شما به آن دسترسی پیدا کند. هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، به‌عنوان خطای حافظه پنهان شناخته می‌شود. در ابتدایی‌ترین شرایط، داده‌ها از RAM به حافظه نهان L3، سپس L2 و در نهایت L1 جریان می‌یابد. هنگامی‌که پردازنده به دنبال داده‌ای برای انجام یک عملیات است، ابتدا سعی می‌کند آن را در حافظه پنهان L1 پیدا کند. این پردازنده‌ها کارایی بالایی برای تولید محتوا و بازی پیشرفته ارائه می‌دهند.

مدل Legion 7 از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی داده‌ها و اطلاعات و از 32 گیگابایت حافظه رم برای اجرا کردن هرچی سریعتر برنامه‌ها و بازی‌ها اجرا میکنه. لنوو توی این مدل از یه باتری Integrated استفاده کرده که عملکرد خوبی داره و با یه شارژ شدن، میتونه تا 5 ساعت رو دوام بیاره. از یه نمایشگر 17.3 اینچی فوق‌العاده زیبا و باکیفیت فول‌اچ‌دی استفاده شده که وضوح و دقت رنگ بالایی داره. از پردازنده ریزن 7 AMD در کنار پردازنده گرافیکی RTX3060 انویدیا استفاده شده که قادره همه برنامه‌های سنگین و بازی‌های حرفه‌ای رو اجرا کنه. این مدل ایسوس از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی و 16 گیگابایت حافظه DDR5 برای رم بهره میبره.

ایسوس Zephyrus G15 به‌لطف پردازنده‌های Ryzen HS و RTX 3080 یکی از قوی ترین مدل های لپ تاپ جهان بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی است. این مدل حتی از نظر شارژدهی نیز از همیشه بهتر است و یک نمایشگر 16 اینچی با رزولوشن 1440p و رفرش‌ریت 165 هرتز را نیز در کنار بلندگوهای بسیار قدرتمند در اختیار شما می‌گذارد. لپ ‌تاپ VivoBook Pro 14X OLED N7400PC-B ایسوس پردازنده نیمه حرفه‌ای اینتل Core i H و رم 8GB دارد. این لپ تاپ با یک نمایشگر حرفه‌ای OLED و 2K نیز همراه شده تا لذت کار را برای شما دو چندان کند. از نظر کاربری نیز باید گفت که شما می‌توانید از لپ تاپ های میان رده برای انجام کارهای گرافیکی، کارهای مهندسی، امور ساده و روزمره، همچنین کارهایی مانند حسابداری یا ترید و … استفاده کنید. این لپ تاپ هارد دیسک ندارد و فقط 512 گیگابایت حافظه SSD دارد که البته برای اکثر کاربران کافی است.

  • لپ تاپ هواوی MateBook 13 باریک، سبک و جذاب بوده و به دلیل امکانات زیادی که به کاربر ارائه می دهد، در سال 2021 جزء بهترین مدل لپ تاپ قرار گرفته است.
  • برای خرید بهترین لپ تاپ باید مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های یک لپ تاپ خوب داشته باشید.
  • همچنین رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز برای این مدل در نظر گرفته شده که به راحتی تا 32 گیگابایت بیشتر می‌شود.
  • داده‌ها با استفاده از یک هد مغناطیسی روی صفحه‌ها هنگام چرخش به سرعت نوشته می‌شوند.
  • این برند هم یکی از تولیدکنندگان باتجربه بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2020 است.

اگر لپ تاپ مناسب برای انجام کارهای گرافیکی یا برنامه نویسی یا کارهای این چنینی می‌خواهید باید بودجه خود را مقداری افزایش داده و در حدود 20 میلیون تومان هزینه کنید. بهترین لپ تاپ های میان‌رده چه مفهومی دارد؟ لپ تاپ‌ها به خودی خود تنوع بسیار زیادی دارند. این محصولات برای کاربری عمومی و روزانه تولید می‌شوند تا کاربری گیمینگ یا کاربری صنعتی. یک دانش آموز یا دانشجو به لپ تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. از طرفی اکثر کاربران لپ تاپی عمومی نیاز دارند که کیفیت قابل قبولی داشته باشد و بتوانند برنامه‌هایی مثل مرورگر و اپلیکیشن‌هایی مثل ورد و پاورپویت و دیگر موارد را با آن اجرا کنند.