به روز رسانی بلند مدت سوبارو WRX 2023: کیفیت صدا و پخش کننده سی دی

·

به روز رسانی بلند مدت سوبارو WRX 2023: کیفیت صدا و پخش کننده سی دی

همانطور که کلاغ پرواز می کند، من تنها حدود 60 مایل از جایی که بزرگ شدم به دانشگاه رفتم. با ماشین 100 مایل تقریباً روی نقطه بود. در ترافیک خوب، مسافت دو ساعته رانندگی بود، اما من اغلب آن را در زمان اجرای آلبوم اندازه می گرفتم. یک دیسک فشرده پر از لبه روز دارای 74 دقیقه صدای غیرفشرده بود. میدونم میدونم؛ آمریکایی ها برای اجتناب از استفاده از سیستم متریک دست به هر کاری می زنند. اما من شرط می‌بندم که اگر در زمان رسانه‌های فیزیکی هر نوع مسافر مکرر بودید، احتمالاً می‌توانید یک مسیر مکرر به سمت مسیری که با رسیدن به مقصدتان پخش می‌شود، زمان‌بندی کنید. اگر آپارتمان کالجم را به میله های افتتاحیه «One Headlight» از Wallflowers «Bringing Down the Horse» رها کنم، می دانستم که صدای کلیکی تعویض دیسک را حدود 45 دقیقه از خانه می شنوم.

یکی از ویژگی‌های ضروری من در آن زمان نصب شش دیسک بود. اگر مکرراً از خوانندگان بررسی‌های خودروهای جدید هستید، می‌دانید که چنین فناوری عملاً منقرض شده است. اما اگر واقعا مشتاق هستید، هنوز هم برخی خودروسازان هستند که نوعی درایو نوری را به شما می‌فروشند. سوبارو در میان آنهاست، اما به جای کابوس‌های مکانیکی فانتزی، فوق‌العاده درهم و برهم و چند دیسکی که زمانی آرزویش را داشتم، WRX بلندمدت ما 2023 تنها یک راه‌اندازی تک دیسکی را ارائه می‌دهد که در داخل کنسول میانی قرار گرفته است. و در حالی که در ابزار ساخت و قیمت سوبارو گنجانده شده است، در واقع یک گزینه نصب شده در کارخانه نیست، بلکه یک لوازم جانبی نصب شده توسط فروشنده است.

به روز رسانی بلند مدت سوبارو WRX 2023: کیفیت صدا و پخش کننده سی دی

واقعاً فقط دو دلیل برای استفاده از یک دستگاه پخش سی دی خودرو در سال 2024 وجود دارد. اگر مجموعه گسترده ای داشته باشید، به سادگی، به دلیل سرسختی، اینرسی یا بی علاقگی ساده، از دیجیتالی کردن آن خودداری می کنید. یا شما یک آجیل صوتی هستید که می خواهید یک بازتولید کمی کامل از منبع منبع داشته باشید. راه حل سوبارو عمدتاً به اولی پاسخ می دهد به یک دلیل ساده: منبع کمی ایده آل یا نه، WRX به سادگی مکانی برای تجربه آن سطح از غوطه وری نیست. حتی با سیستم هارمن کاردون، WRX به سادگی یک چیز کوچک شلوغ و پر جنب و جوش است. سر و صدای جاده (مخصوصاً در Blizzaks) نقاط پایینی را درهم می‌گیرد و به نظر می‌رسد که ارتفاعات توسط هوای چرخان در اطراف ستون‌های A از بین می‌رود. ولوم صدا به بالاترین سطح کمک می‌کند، اما بیس و میان‌رده هر کاری که انجام می‌دهید واقعاً پر نمی‌شوند. اگر شما یک صدا دوست واقعی هستید، احتمالاً قبل از اینکه WRX شما خراب شود، به دنبال مسیرهای ارتقاء خواهید بود.

در زمان انتشار، پخش کننده سی دی بسته به سیستم صوتی شما، 375 دلار و 450 دلار کار می کند. این مقدار برای یک واحد تک دیسکی که فقط به طور مبهم در سیستم اطلاعات سرگرمی WRX ادغام شده است بسیار است. آیا می توان روی نوستالژی قیمت گذاشت؟ من استدلال می کنم بله، حتی اگر این یکی کمی بالا باشد، اما خوشحالم که وجود دارد. به زودی برای به روز رسانی دیگری در '23 WRX ما پس از تعویض آن به لاستیک هوای گرم خود، دوباره بررسی کنید.

ویدیو مرتبط