بی ام و M4 CS 2025 را تماشا کنید که یک دور داغ از حلقه را کامل می کند

·

بی ام و M4 CS 2025 را تماشا کنید که یک دور داغ از حلقه را کامل می کند

بی ام و اوایل این هفته از M4 CS جدید رونمایی کرد، یک کوپه شیک که برای مدل سال 2025 به تعداد محدود و با قیمت اولیه 124675 دلار با احتساب هزینه 1175 دلاری در مقصد عرضه می شود.

یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که این خودرو یک دور کامل ۱۲.۹ مایلی پیست اتومبیلرانی نوربرگ رینگ آلمان را در زمان ۷:۲۱.۹۹ کامل می‌کند. این کمتر از دو ثانیه از سرعت M4 CSL بسیار شدیدتر است که به عنوان یک نسخه محدود برای سال 2023 عرضه شد.

CS به پر کردن شکاف بین درجه مسابقات معمولی M4 و درجه CSL برتر کمک می کند. CS همان اسب بخار CSL را دارد، 543 اسب بخار نیرو که توسط موتور 3.0 لیتری توئین توربوشارژ خطی آشنای BMW M تولید شده است، اگرچه تمام تغییرات کاهش وزن CSL را ندارد. همچنین سیستم چهار چرخ متحرک را حفظ می کند، در حالی که CSL یک راننده سختگیر در عقب است.

سیستم چهار چرخ محرک در M4 CS به طور خاص برای این مدل توسعه یافته است. این بایاس به صورت استاندارد به سمت عقب تعبیه شده است و این بایاس را می توان از طریق حالت اسپرت 4WD شماره گیری کرد. اگر راننده بخواهد احساس چرخش عقب کلاسیک داشته باشد، این گزینه نیز وجود دارد که تمام گشتاور محرک فقط به چرخ‌های عقب ارسال شود.

M4 CS همچنین از استحکام بدنه بهبود یافته از طریق مهاربندهای اضافی، ترمزهای قوی تر (روتورهای کربن-سرامیکی موجود است) و اقدامات مختلف برای کاهش وزن سود می برد. کابین همچنین با عناصر منحصربه‌فرد، از جمله گرافیک‌های مخصوص مدل در دسته دیجیتال سنج و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی پر شده است.

سدان سری 3 BMW برای سال 2024 درمان CS را دریافت کرد و به نظر می رسد BMW نیز در حال آماده سازی نسخه CS M3 Touring است که در خارج از کشور فروخته می شود.

ورود M4 CS مصادف با یک به‌روزرسانی ملایم برای طیف کامل سری 4 است که برای سال 2025 معرفی شده است. از جمله به‌روزرسانی‌ها می‌توان به تغییراتی در طراحی سر و چراغ‌های عقب، افزایش تجهیزات استاندارد، و افزودن فناوری هیبریدی ملایم در برخی از کلاس‌ها اشاره کرد.