تابلو روان LED معرفی، مزایا، معایب و قیمت

·

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم این ویدئو وال مناسب برای استفاده در اتاق های کنترل، اتاق های مانیتورینگ، انواع فروشگاه ها، مراکز تجاری و اداری می باشد. امروزه استفاده از ویدئو وال بسیار رایج شده است چرا که کلیه مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر میباشند. امروزه با رونق بازارهای تجاری و فروشگاه ها، استفاده از دیجیتال ساینیج ها، مانیتورهای صنعتی یا ویدئو وال ها برای تبلیغات و نشان دادن اطلاعات به مشتریان بسیار رونق گرفته است که در مکان های بزرگ صنایع مختلف احتمالا به چشم دیده باشید. در واقع گوشی موبایل یا تبلت به عنوان ماوس و کیبورد ویدئو وال یا بخشی از آن عمل میکند. می باشد که معنا و مفهوم آن عبارت است از فاصله مرکز ثقل هر LED با LED همرنگ مجاور. اگر قصد خرید یک ویدئو وال مقرون به صرفه هستید با ما تا انتها متن همراه باشید. اگر قصد خرید ویدیو وال را دارید، باید بدانید که عوامل زیادی بر قیمت ویدئووال تاثیرگذار است. که با بهره گیری از مهندسین توانمند،یکی از با کیفیت ترین تابلو ها را در ایران تولید کند.

تلویزیون شهری قابلیت نشر انواع عکس و فیلم را مانند تابلو های روان دارند تنها با این اختلاف که می تواند 16 میلیون رنگ را به صورت با کیفیتی به نمایش بگذارند و هر تبلیغی را بی نهایت خیره کننده وبه زیبای نشان دهند. شرکت الکترو تصوی افزار پویش برای اولین بار در ایران و خاورمیانه تصویر 130 اینچی خود را با کیفیت 4K resolution به نمابش گذاشت. از جمله نمایشگرهای بزرگی که توان نمایش تصاویر را دارند، میتوان از ویدئو وال و تابلو روان نام برد. ویدئو وال ها با تصاویر گرافیکی بسیار بزرگ و ویدئو هایی که در نمایشگرهای متعدد، نمایش میدهند، تصویری دیجیتال را ایجاد می کنند که بسیار بزرگتر از تصویری است که در یک نمایشگر تکی نشان داده می شود.

پارسا تابلو برای نصب و راه اندازی تلویزیون شهری از تیم حرفه ای بهره میبرد و همچنین تلویزون ها از لحاظ نرم افزاری دارای قفل میباشند که احتمال هرگونه سوء استفاده ای را کاهش دهند. حفاظت نرمافزاری و سخت افزاری تلویزیون اهمیت زیادی دارد. در تعریف تلویزیون شهری بایستی بگوییم که به نمایشگرهای دیجیتالی گفته میشود که تصاویر نمایشی در آن با توجه به پیکسل هایی که در کنار هم با فاصله های مشخص قرار داده شده اند به نمایش گذاشته میشود . به همین دلیل است که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برای نمایش تبلیغات دیجیتال و اطلاعرسانیهای خود به استفاده از ویدئو والها روی آوردهاند.

توان مصرفی ویدئو وال Meva ، حدود ۲۲۰ ولت و نوع پنل آن ISP است. بینندگان و مخاطبان خود را وارد فضای واقعیت مجازی کنید یعنی جایی که میتوانند در آن با دنیای اطراف خود تعامل برقرار کنند. سپس تعداد نمایشگرهایی که برای ساخت ویدیووال در نظر دارید را با توجه به مکان مورد نظر برای نصب انتخاب کنید. این دستگاه شمایلی هم چون پرینترهای hp دارد و آنچه که سبب تمایز دستگاه چاپ بنر با پرینتر های معمولی می شود عرض بسیار زیاد آن می باشد و امروزه تنوع قیمت این دستگاه ها به خریداران این امکان را می دهد تا بتوانند دستگاهی قیمت مناسب و با کیفیت را تهیه نمایند. معمولا تابلو led دوطرفه به صورت پرتابل (قابل حمل) ساخته می شوند که بتوان آن را درابتدای روز نصب و پس از اتمام روز و هنگام بستن فروشگاه آن را باز و به داخل فروشگاه برد. مانیتورهای صنعتی دارای قاب و فریم پهنتری نسبت به ویدئو والها هستند و در فروشگاهها، کافی شاپ ها و رستورانها بهکارگرفته میشوند؛ این در حالی است که ویدئو والها با توجه به قابلیت پخش یکپارچه، از چندین مانیتور تشکیل شدهاند و یک تصویر عریض و یکپارچه را نمایش میدهند. این تنظیمات همچنین به صفحه نمایش ها این امکان را می دهد تا تضاد بیشتری را در بازه رنگی سفید، ارائه نماید.

شرکت تتا با سابقه 25 ساله در این صنعت کیفیت را سرلوحه خود قرار داده است و همچنان پیشرو در زمینه فعالیت خود می باشد. ضمنا پورت ها و درگاه های مختلفی که در این نمایشگرهای صنعتی وجود دارد باعث می شود به راحتی بتوانید تصاویری با کیفیت بالا را در نمایشگر خود به نمایش بگذارید. نمایش محتوای متفاوت در هر نمایشگر، بیشتر برای آن دسته از شرکت ها اهمیت دارد که برای ارائه اطلاعات از ساینیج استفاده می کنند. » به این مبحث پرداخته شده است که شما می توانید آن را مطالعه نمایید. اگر شما هم به تازگی تصمیم به خرید یک مانیتور صنعتی گرفته اید، بهتر است این موارد را در نظر بگیرید. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که ضرورت استفاده از ویدئو وال در چیست و چرا نیاز به استفاده از آن است؟ استفاده از یک نقطه تماس در محتوای ساینیج، ویدئو وال شما را وارد دنیای جدیدی می کند. این نکته را هم به خاطر بسپارید که نصب این تابلوها بر خلاف تابلوهای ثابت ال ای دی باید توسط نصاب این کار صورت گیرد. ویدئو وال مجموعه ای از مانیتورها هستند که میتوانند به صورت پیوسته یا دارای همپوشانی نصب شوند تا یک تصویر واحد یکپارچه و بزرگ تر را نمایش دهند.

ویدئو وال ها برای نمایش یک تصویر واحد بزرگ تر باید کنار یکدیگر به صورت پیوسته نصب شوند و به همین علت فریم این نمایشگرها بسیار باریک طراحی می شود تا فاصله ی هر نمایشگر تا نمایشگر بعدی به حداقل برسد. این کاربرد، بیشتر در فرودگاهها اهمیت دارد که به صورت پیوسته در حال نمایش اطلاعات هستند. امروزه حتی می توان تصاویر زنده تلویزیونی را نیز بر روی ویدئو وال ها نمایش داد. از جمله برندهای معتبری که ویدئووال را تولید و عرضه می کنند می توانیم ویدئو وال سامسونگ، ویدئو وال ال جی، ویدئو وال پاناسونیک، ویدئو وال شارپ و ویدئو وال فیلیپس را نام ببریم. سامسونگ نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های مانیتورهای صنعتی سامسونگ در سراسر دنیا، ویدئو وال هایی را مطابق مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید کرده و در اختیار مجموعه های مختلف قرار می دهد. از فناوری LED با دید مستقیم برای ایجاد چشمگیرترین ویدئو وال ها استفاده می شود. با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی، تجاری و صنعتی را مانند ویدئو وال داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد. ویدئو وال ها می توانند محتواهای مختلف رسانه های اجتماعی را به صورت همزمان نمایش دهند و این امکان را برای بیننده فراهم می کنند تا پست های مورد نظر خود را مشاهده کنند.

با توجه به اندازه بزرگ ویدئو والهای LED، کیفیت تصویر بالا و زاویه دید گسترده، بیننده قادر است تا به راحتی بتواند متنهای نمایش داده شده روی ویدئو وال را در هر نقطه از سالن کنفرانس مطالعه نماید. همچنین استفاده از ویدیو وال ها که سری عریض این مانتیورها هستند در محیط های کسب و کار در جهت بالا بردن فروش بازتاب خوبی داشته است. از دیگر مزایای مهم این نمایشگرها تصاویر شفاف، واضح و وضوح بالا بدون تاریکی است. هرگونه ناهماهنگی در وضوح و دقت رنگ ویدئو وال، بر تجربه دیداری بیننده تاثیر منفی می گذارد. علاوه بر تنظیم دقیق کارخانه، کاربران هم می توانند از طریق برنامه نرم افزاری قدرتمند Samsung Color Expert به آسانی رنگ و وضوح را سازمان دهی نمایند.

می توان به طور افقی در ویترین فروشگاه استفاده کرد و یا با استفاده از چند پنل و چینش عمودی، در اتاق جلسات بکار برد؛ همچنین ویدئو وال عظیم 10×10 را در فضاهای عمومی نصب کرد. مجموعهی تولیدی پویش رایان داتیس با شماره ثبت 1007 در سال 1392 آغاز بکار کرده است. بسته به نیاز خود، شما میتوانید نمایشگرهایی با هر اندازه، ارتفاع و عرضی تهیه نمایید. ویدئو والها (Video Wall) ازجمله نمایشگرهایی هستند که بسته به کاربرد آنها در ابعاد و اندازههای متفاوتی در دسترس خریداران و نهادهای مختلف قرار میگیرند. در مجموع تابلوهای روان در طول و ارتفاع هیچ محدودیتی ندارند و بسته به ابعاد و اندازه جای مورد استفاده اندازه گیری و سفارش داده میشوند…

کنسول بازی نینتندو دی اس لايت که از تنوع بالای بازی بهره مند است، موفق ترین کنسول دستی تاریخ است که توسط شرکت ژاپنی قطعات تابلو روان نینتندو تولید شد. فروشگاه اینترنتی ایده برتر در جهت ارتقای کیفیت محصولات و فروش کالاهای دیجیتال اقدام به فروش ویدئو وال و مانیتور صنعتی در بهترین مدل های موجود در بازار به صورت آنلاین نموده است که به راحتی می توانید مشخصات و لیست قیمت ها را در سایت مشاهده کنید. تلویزیون شهری اوتدور یا فضای باز یکی ازانواع تابلو های تبلیغاتی بی نهایت زیبا هست که از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی ال ای دی یا اس ام دی یکسان در کنارهم تشکیل می شوند و می تواند به صورت آفلاین یا آنلاین تصاویر مورد تظررا منتشر کنند.

جای تعجب ندارد که این کاربرد به عنوان مهمترین و قابل توجه ترین نقش ویدئو وال ها تلقی می شود. و اما در این مدل جای یک رنگ قرمز ، سبز و آبی هر پیکسل متشکل از دو رنگ است. هر پیکسل از دو LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است. به همین دلیل است که تغییر محتوا و تنظیمات ویدئو وال به راحتی انجام میشود. در اینجا به تعدادی از دلایل اصلی استفاده از ویدئو وال ها و به ویژه ویدئو وال های سامسونگ اشاره می کنیم. در تابلوهایی که پاور به بدنه فلزی تابلو متصل می شود ارت شما بدنه تابلو است.

ساختار نمایشگرهای داخلی با تلویزیون های فضای باز متفاوت می باشد و قابلیت استفاده در فضاهای باز را به دلایلی همچون شدت نور کمتر ضد آب نبودن جنس بدنه و ماسک ظریف تر را دارا نمی باشد در عوض با توجه به ظرافت ساخت آن در رزولیشن بالاتری تولید میشوند که پر مصرف های تلویزیون های داخل سالن در لیست پایین امده همچنین دات پیچ های با رزولیشن بالا تر و فاصله پیکسلی کمتر به شکل ثبت و سفارش قابل ارائه میباشند . ویدئو وال مدل Hyundai D55EFN محصول شرکت هیوندای می باشد، دستگاهی با کیفیت و با قابلیت های بسیار بالا بوده که به تازگی روانه بازارهای بین المللی شده است. توانایی ارائه تصاویر واضح، با کیفیت بالا، و در اندازه های بزرگ از کارایی های عمده ویدئو وال هاست. او میتواند به صورت پیش فرض بخش بندی ها و حتی محتویات مورد نیاز برای نمایش را آماده کند و بعد این بخش ها رو با محتویات مورد نظرش و با بهره گیری از موبایل و تبلت پر کند.

در اولین نگاه وقتی نوشته های روی تابلو روان را مشاهده می کنید. مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای مهم استفاده از مانیتور صنعتی یا ویدئو وال صنعتی در درجه اول نصب آسان، فیکسچرهای کمتر و نیاز به نگهداری کم آنها می باشد که هیچ دردسر و هزینه ای برای بروزرسانی دستی نمایشگرها وجود ندارد. امروزه از تکنولوژی هایی مثل LCD و LED در نمایشگرهای ویدئو وال استفاده می شود. در حال حاضر از تابلو روان به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده می شود. مانیتور صنعتی یا همان ویدئو وال یکی از تجهیزات پرکاربرد مهم در مراکز تجاری یا سازمان ها می باشد که اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد باعث بازدی پایین کاری می شود. آنها بر اساس نوع محتوایی که باید ارائه کنند با تامین کنندگان دیجیتال ساینیج های خود مشورت می کنند و بهترین و مناسب ترین نوع ویدئو وال را انتخاب می کنند. بسیاری از تولید کنندگان این محصول در تهران، علاوه بر تولید خود دستگاه به تولید انواع مختلف جوهر آن نیز می پردازند.