تازه سازی کیا EV6 با نورپردازی «نقشه ستاره ای».

·

تازه سازی کیا EV6 با نورپردازی «نقشه ستاره ای».

تازه سازی کیا EV6 با نورپردازی «نقشه ستاره ای».

همراه با کیا EV3 که اواخر امسال عرضه می‌شود، و EV4 به‌علاوه EV5 برای بازارهای جهانی، این خودروساز در حال کار بر روی نسخه تازه‌سازی شده اولین خودروی باتری‌دار الکتریکی خود برای بازار ایالات متحده، EV6 است. EV6 با ثابت کردن این موضوع که طراحی جسورانه در هیچ کجای گروه هیوندای متوقف نخواهد شد، کمتر از سه سال پیش به عنوان یک مدل 2022 در اینجا به فروش رسید. اما با انجام هر کاری برای حفظ تمرکز بر تعهد خود به خودروهای برقی، کیا می‌خواهد کهنه‌کار خود ظاهر جدید خانواده را تکان دهد تا همه در خیابان بدانند چه چیزی چیست.

این بدان معناست که نورپردازی Star Map در جلو و عقب، آرایش نورپردازی LED زاویه‌دار و بسیار نازک در سراسر خط پخش می‌شود. در جلو، الگوی پیچیده DRL ها و پروژکتورها در خودروی امروزی جای خود را به یک براکت ساده و تیز C شکل می دهد که به سمت گوشه ها کشیده شده است. یک اسپار همرنگ بدنه در جلو به درون DRL ها کشیده می شود و نور بالایی را از پرتوهای اصلی زیر جدا می کند و ظاهری پویاتر ایجاد می کند.

در پشت، یک نوار نور نازک‌تر از گلگیر به گلگیر دیگر را می‌پوشاند. بریدگی‌ها و قلاب‌های مشخصه نقشه ستاره در طراحی سبک این انتهای را به جلو می‌بندند.

هیوندای اخیرا Ioniq 5، برادر شرکتی EV6 را با یک باتری بزرگتر به روز کرده است. واحد 77.4 کیلووات ساعتی به بازار آمد و واحد 84.0 کیلووات ساعتی که حدود 20 مایل برد را اضافه کرد. ما انتظار داریم همان هدایایی که به EV6 داده می شود. همچنین انتظار داریم که تریم پایه Light RWD باتری 58.0 کیلووات ساعتی خود را حفظ کند.

تغییرات جزئی در فضای داخلی احتمالاً در راه است، اما نسخه اصلی هنوز هم به خوبی در برابر هجوم کابین های EV که در چند سال گذشته عرضه شده اند، مقاومت می کند. گروهی از مالکان درخواست یک برف پاک کن برای شیشه عقب کرده اند، عکس پشت پرده باعث می شود فکر کنیم با این تازه سازی نخواهد آمد.

اولین بازی نمی تواند دور باشد. ما تصور می کنیم که EV6 به روز شده آن را به عنوان یک مدل 2025 در اینجا خواهد ساخت.

ویدیو مرتبط