تایرهای تمام زمینی BFGoodrich K03 برای قرار دادن K02 در مرتع وارد می شوند

·

تایرهای تمام زمینی BFGoodrich K03 برای قرار دادن K02 در مرتع وارد می شوند

BFGoodrich نسل جدیدی از لاستیک‌های پیشرو برای تمام زمین‌های خود را روانه بازار کرده است.

BFGoodrich All-Terrain T/A K03 جایگزینی برای K02 است که برای آفرودهای کارخانه ای مانند فورد F-150 رپتور و برونکو رپتور و همچنین نسخه های هاردکور جیپ رانگلر انتخابی محبوب بوده و هست. . بنابراین K03 چیزهای زیادی برای انجام دادن دارد.

به گفته BFGoodrich، بهبودها شامل عملکرد سایش بهتر، به علاوه الگوی آج و ترکیب جدید است که هر دو برای افزایش کشش و دوام در انواع مختلف زمین طراحی شده‌اند.

دیواره های جانبی نیز برای جلوگیری از گیرکردن اجسام و شکافتن این قسمت آسیب پذیرتر تایر طراحی شده اند. طراحی شانه دندانه دار و “میله های فوبی گل” برای بهبود کشش روی گل و برف طراحی شده است.

لاستیک BFGoodrich All-Terrain T/A K03

لاستیک BFGoodrich All-Terrain T/A K03

BFGoodrich همچنین ادعا می کند که ترکیب جدید و الگوی آج باعث طول عمر بیشتر می شود. از جمله ویژگی های متمرکز بر طول عمر، نوارهای قفل سه بعدی هستند که برای فرسودگی یکنواخت در طول عمر لاستیک طراحی شده اند. شکل ردپا نیز برای توزیع بهتر تنش و بار طراحی شده است تا دوباره سایش را در سطح تایر افزایش دهد.

به گفته هارولد فیلیپس، مدیر کل جهانی BFGoodrich، تایر جدید با استفاده از درس‌هایی که در طول 10 سال از زمان عرضه K02 به دست آمده است، ساخته شده است.

K03 فروش خود را از ماه می در 13 سایز آغاز می‌کند و 17 سایز دیگر در ماه آگوست و پنج سایز دیگر در ماه اکتبر وارد بازار می‌شوند. پس از آن 52 سایز اضافی در سال 2025 و 19 سایز در سال 2026 خواهد آمد. BFGoodrich 50000 مایل ضمانت لاستیک را ارائه می دهد.