ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

·

ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

ترامپ به عنوان مهمان مک لارن در گرندپری میامی شرکت کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مسابقه جایزه بزرگ میامی به عنوان مهمان مک لارن حضور یافت. ترامپ قبل از اینکه وارد گاراژ مک‌لارن شود، با توجهی دیوانه‌وار به دنبال او رفت.

ترامپ پس از تکان دادن برای جمعیت از پیت باکس مک لارن، با زک براون، مدیرعامل آمریکایی مک لارن صحبت کرد. او همچنین با استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک و محمد بن سلیمان، رئیس FIA، دیدار کرد. البته، مک لارن به پیروزی در مسابقه ادامه داد، که با توجه به تسلط مکس ورشتاپن در این فصل و در مسابقات مقدماتی و مسابقه اسپرینت اوایل آخر هفته، نتیجه غیرمنتظره‌ای بود.

پس از مسابقه، ترامپ لاندو نوریس را پیدا کرد تا با او صحبت کند. نوریس بعداً به رسانه‌ها گفت که برایش «افتخار» بود که ترامپ برای صحبت با او آمد. او همچنین گفت که ترامپ به او گفته که او طلسم خوش شانسی اوست.

گویندگان تلویزیون از فرصت استفاده کردند و با گفتن “نوریس بر لاندو غلبه کرد” در میامی هنگام عبور از خط پایان، پیروزی نوریس را نام بردند.

حضور ترامپ در فرمول 1 در زمان بسیار بحث برانگیزی برای او رخ می دهد، زیرا او با محاکمه جنایی به دلیل پرداخت های پولی خاموش روبروست. حضور او در آنجا احساسات را در هر دو طرف راهرو برانگیخت زیرا مردم هنگام خروج از گاراژ به سمت پیت لین هم تشویق و هم هو می کردند. وقتی از مک لارن در مورد دیدار او سوال شد، بیانیه‌ای تهیه کرد و توضیح داد که ترامپ چگونه در گاراژ تیم قرار گرفت. در زیر آمده است.

مک لارن یک سازمان غیرسیاسی است، اما ما دفتر رئیس جمهور ایالات متحده را به رسمیت می شناسیم و به آن احترام می گذاریم، بنابراین زمانی که درخواست بازدید از گاراژ ما در روز مسابقه مطرح شد، در کنار رئیس FIA و مدیرعامل لیبرتی مدیا و فرمولا پذیرفتیم. 1.

ما مفتخریم که مک لارن ریسینگ به عنوان نماینده F1 انتخاب شد و این فرصت را به ما داد تا مهندسی کلاس جهانی را که به موتوراسپرت ارائه می کنیم به نمایش بگذاریم.

نوریس در کنفرانس مطبوعاتی راننده پس از مسابقه در پاسخ به این سوال که نظر او درباره حضور رئیس جمهور سابق در آنجا چیست، تعامل خود با ترامپ را با جزئیات بیشتری شرح داد.

او بعد از آن من را دید و به سمت من آمد و به من تبریک گفت، بنابراین حدس می‌زنم افتخاری است، زیرا هر زمان که چنین کسی را دارید، باید برای شما باعث افتخار باشد که او به سراغ شما بیاید، تا وقت بگذارد. از زندگی آنها برای احترام به کاری که شما انجام داده اید. نوریس خندید. من نمی دانم که آیا او در حال حاضر به مسابقات بیشتری می آید یا نه، اما بله، افراد خاص زیادی وجود دارند، افراد باحالی که این آخر هفته اینجا بودند. دونالد کسی است که به هر حال باید احترام زیادی برای او قائل شوید و برای هرکسی مانند آن که تصدیق می کند که چه کاری می توانید بیرون بروید و انجام دهید و اخلاق کاری را در مورد کارها تصدیق می کند، باید برای آن سپاسگزار باشید. و من، پس آره، لحظه جالبی بودم.»