تسلا اخراج کارکنان را با توقف ظاهری استخدام مشخص می کند

·

تسلا اخراج کارکنان را با توقف ظاهری استخدام مشخص می کند

تسلا اخراج کارکنان را با توقف ظاهری استخدام مشخص می کند

تسلا تقریباً تمام بیش از 3000 موقعیت شغلی باز را که در اوایل این هفته به هیئت شغلی خود ارسال شده بود، حذف کرد، زیرا به نظر می رسد یک توقف استخدام در سراسر شرکت باشد. کوارتز چهارشنبه گزارش داد. از صبح پنج‌شنبه، تنها سه موقعیت پست شده بود، همه برای “برنامه توسعه تولید” شرکت – یک دوره کارآموزی که به نظر می‌رسد شامل چندین مزیت بدون اشاره به دستمزد است. پس اگر شما واقعا می خواهید برای تسلا کار کنید، به نظر می رسد می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید.

سازنده آمریکایی خودروهای برقی از زمان انتشار گزارش درآمد ناامیدکننده سه ماهه اول خود، مشاغل خود را کاهش داده است. تسلا قصد دارد 10 درصد از تعداد کار خود را حذف کند تا هزینه ها را حذف کند. مطابق رویترز، این شرکت در پایان سال 2023 بیش از 140000 کارمند در سراسر جهان داشت.

دور اول کاهش شامل دو مدیر اجرایی و 500 عضو از بخش سوپرشارژر این شرکت بود که مسئول شبکه شارژ سریع شرکت است. دور دوم شاهد اخراج کارکنان در بخش های نرم افزار، خدمات و مهندسی تسلا بود.

در میان این کاهش‌ها، ریچ اتو، رئیس سابق راه‌اندازی محصولات تسلا، اعلام کرد که او نیز از طریق یک پست عمومی در پلتفرم اجتماعی لینکدین، شرکت را ترک کرد و گفت که این شرکت «پوند گوشتش» را گرفته است.

اتو گفت: «شرکت‌های بزرگ از بخش‌های مساوی افراد بزرگ و محصولات عالی تشکیل شده‌اند، و دومی تنها زمانی امکان‌پذیر است که افراد آن در حال پیشرفت باشند». اخراج های اخیر که شرکت و روحیه آن را متزلزل کرده است، این هماهنگی را از تعادل خارج کرده است و دیدن این بازی طولانی سخت است. زمان تغییر فرا رسیده بود.

او گفت: “من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در بسیاری از تیم های مهندسی، طراحی، تولید، خلاق و فروش که خودروهای ما را ممکن می کنند کار کنم و از این فرصت برای رهبری نحوه معرفی این محصولات به جهان لذت بردم.”

مطابق کوارتزتسلا هنوز چند صد شغل در پلتفرم حرفه ای از روز چهارشنبه داشت.