تسلا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد و نیروهای امنیتی را وادار کرد تا آن را در خانه مرتب کنند

·

تسلا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرد و نیروهای امنیتی را وادار کرد تا آن را در خانه مرتب کنند

تسلا ممکن است به کارکنانش گفته باشد که چنین است اخراج بیش از 10 درصد از نیروی کار خود در آخر هفته، اما ظاهراً همه این یادداشت را دریافت نکردند. برخی از کارگران متوجه نبودند اخراج شده تا آنها حاضر شدند در امکانات خودروساز و متوجه شدند که کارت های کلید آنها دیگر کار نمی کند.

همه این اطلاعات از چند منبع محرمانه که با آنها صحبت کرده بودند به دست آمده است بیزینس اینسایدر. این کاهش مشاغل از همه جا به وجود آمد شبکه عظیم کارگران تسلا – از مهندسان تا همکاران تولید. این سردرگمی باعث الف خط دو ساعته فقط برای ورود به خودروساز تاسیسات در اسپارکس، نوادا همانطور که شرکت درب منزل را چک کرد.

با توجه به این موضوع، این صحنه هولناک چگونه بود بیزینس اینسایدر:

دو کارگر فعلی تسلا که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که در کارخانه، تیم امنیتی در حال اسکن نشان‌های کارگرانی بودند که از شاتل‌هایی که افراد را بین کارخانه و پارکینگ‌های مجاور حمل می‌کردند، اسکن می‌کردند. این دو کارگر گفتند، معمولاً، نگهبانان امنیتی نشان‌های کارگران را در محل بررسی می‌کنند، اما معمولاً آنها را مستقیماً اسکن نمی‌کنند. این دو کارگر گفتند که صبح دوشنبه، مسئولان کارگرانی را که اخراج شده بودند، انتخاب کردند و آنها را با ون های جداگانه بازگرداندند.

موقعیت‌های مشابهی در سایر تأسیسات تسلا نیز وجود داشت.

سه کارمند دیگر تسلا گفتند که به کارگران کارخانه فرمونت توسط نیروهای امنیتی گفته شده است که اگر نشان‌هایشان کار نمی‌کند، دیگر استخدام نخواهند شد.

همه تسلا کارگران یک ایمیل از مدیرعامل ایلان ماسک درست قبل از نیمه‌شب یکشنبه به وقت اقیانوس آرام در رابطه با اخراج‌ها، اما کارکنانی که مستقیماً تحت تأثیر این کاهش‌ها قرار گرفتند، ایمیل دیگری ارسال شد که به آنها اطلاع داده شد. سیستم تسلا دسترسی به زودی لغو خواهد شد. به کارگران گفته شد که در عرض 48 ساعت اطلاعات مربوط به اخراج خود را دریافت خواهند کرد. در اینجا بیشتر از آن ایمیل است که توسط بیزینس اینسایدر:

ما بررسی کاملی از سازمان انجام دادیم و تصمیم دشواری برای کاهش تعداد کارمندان خود در سطح جهانی گرفتیم. متأسفانه در نتیجه، موقعیت شما با این تغییر ساختار حذف شده است.» بر اساس یک نسخه مشاهده شده توسط BI، یک ایمیل جداگانه را بخوانید که به کارکنان آسیب دیده اخراج شده اند.

از نظر پرسنلی، روز شلوغی برای تسلا بود. حداقل دو نفر از مدیران از شرکت استعفا دادند. هر دو درو باگلینو، معاون ارشد قوای محرکه و مهندسی برق و روهان پاتلمعاون سیاست عمومی و توسعه تجارت گفت که آنها این خودروساز را ترک کردند.

قبل از کاهش، تسلا بیش از 140000 کارگر در سراسر جهان استخدام می کرد.