تسلا در برابر تسلا: خودروساز از همنام هندی به دلیل کپی کردن علامت تجاری شکایت کرد

·

تسلا در برابر تسلا: خودروساز از همنام هندی به دلیل کپی کردن علامت تجاری شکایت کرد

تسلا در برابر تسلا: خودروساز از همنام هندی به دلیل کپی کردن علامت تجاری شکایت کرد

دهلی نو – تسلا خودروساز ایلان ماسک از یک سازنده باتری هندی به دلیل نقض علامت تجاری آن با استفاده از نام تجاری «تسلا پاور» برای تبلیغ محصولات خود شکایت کرده است و از قاضی دهلی نو درخواست خسارت و حکم دائمی علیه این شرکت را دارد.

تسلا در جلسه دادگاه عالی دهلی در این هفته گفت که شرکت هندی به تبلیغات محصولات خود با نام تجاری “تسلا پاور” ادامه داده است، علیرغم اعلام توقف و توقف ارسال شده در آوریل 2022، بر اساس جزئیات رسیدگی های ارسال شده در دادگاه. وب سایت در روز جمعه

در طول جلسه استماع، شرکت هندی، Tesla Power India Pvt Ltd، استدلال کرد که تجارت اصلی آن ساخت “باتری های سرب اسید” است و هیچ قصدی برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی ندارد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که قاضی سه هفته به شرکت هندی اجازه داد تا پس از تحویل مجموعه ای از اسناد در حمایت از دفاع خود، پاسخ های کتبی ارائه کند.

تسلای ماسک در دلاور ثبت شده است و این شرکت هندی را به استفاده از نام‌های تجاری «تسلا پاور» و «تسلا پاور آمریکا» متهم کرده است. پرونده دادگاه شامل تصاویری از یک وب‌سایت بود که نشان می‌داد دفتر مرکزی Tesla Power USA LLC نیز در دلاور است و «به دلیل پیشرو بودن و پیشرو بودن در معرفی باتری‌های مقرون‌به‌صرفه» با «حضور بسیار قوی در هند» تأیید شده است.

تسلا پاور بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

تسلا به قاضی گفت که متوجه شده است که شرکت هندی در سال 2022 از نام تجاری خود استفاده می کند و تلاش ناموفقی برای جلوگیری از این کار داشته است و آن را مجبور به طرح دعوی کرده است.

این مورد پس از آن مطرح شد که ماسک سفر برنامه ریزی شده خود به هند را در 21 آوریل برای دیدار با نخست وزیر نارندرا مودی لغو کرد.

چند روز بعد، ماسک یک بازدید غیرمنتظره از چین داشت و پیشرفت هایی را در جهت ارائه بسته کمکی راننده پیشرفته خود انجام داد، اقدامی که بسیاری از مفسران هندی آن را نادیده گرفتند.

پرونده علامت تجاری Tesla India در تاریخ 22 مه بررسی خواهد شد.