تسلا سایبرتراک مناسب برای کارواش نیست

·

تسلا سایبرتراک مناسب برای کارواش نیست

تصویری برای مقاله با عنوان تسلا سایبرتراک بدون هماهنگی برای کارواش

تصویر: بردلی براونل

فقط بعد از چند ماه و چند هزار مایل از مالکیت، کاربر Tik Tok @captian.ad's Tesla Cybertruck موثر بود یک وزنه کاغذی چند هزار پوندی برای چند ساعت پس از بردن کامیون خود به ساحل و توقف در یک کارواش برای تمیز کردن آن، کامیون را در گاراژ خود پارک کرد. جایی که تصمیم گرفت برای مدتی کار را متوقف کند. صفحه نمایش که تمام عملکردهای کامیون را اجرا می کند، سیاه شد، و اصلا جواب نمیده، حتی پس از انجام روش راه اندازی مجدد کارخانه. عالی نیست.

پس از تهیه بلیط با تسلا برای راه اندازی مجدد کامیون، Cybertrucker به رختخواب رفت و صبح روز بعد با یک کامیون عمدتاً کاربردی از خواب بیدار شدم. تماس با تسلا تأیید کرد که کامیون نیاز به راه اندازی مجدد کامل دارد که تکمیل آن بیش از پنج ساعت نشستن طول می کشد. از لحظه‌ای که او روش راه‌اندازی مجدد را برای نگه داشتن دو دکمه فرمان آغاز کرد، ظاهراً کامیون تا نیمه‌های شب روی راه‌اندازی مجدد کار می‌کرد.

جالب است که کاربر به این موضوع اشاره نمی کند که آیا تسلا توانسته است بینشی در مورد اینکه چرا کامیون تصمیم به توقف کار می کند، در صورتی که علت آن کارواش یا چیز دیگری بوده، ارائه دهد یا خیر. دفترچه راهنمای مالک Cybertruck در مورد شستن کامیون در زیر نور مستقیم خورشید احتیاط می کند، و بخشی وجود دارد که به صراحت اشاره می کند که کامیون باید قبل از شستشو به حالت شستشوی خودرو تبدیل شود تا از آسیب به قطعات خودرو جلوگیری شود.

اگر در حال رانندگی با تسلا سایبرتراک هستید، شاید برای مدتی آن را نشویید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی سرگردان می مانید و منتظر خواهید ماند تا کامیون ظرف پنج ساعت یا بیشتر خودش را مرتب کند.