تصادفات و چرخش های تصادفی اولین مسابقه موتور بدون راننده را آزار داد

·

تصادفات و چرخش های تصادفی اولین مسابقه موتور بدون راننده را آزار داد

این یک آخر هفته تاریخی برای مسابقه بود، و من فقط در مورد پیروزی جگوار صحبت نمی کنم موناکو در فرمول E در روز شنبه. بجای، لیگ اتومبیلرانی خودمختار هنگامی که اولین مسابقه واقعی خود را در سالن آغاز کرد، موانع را شکست پیست یاس مارینا در ابوظبی. با این حال، موانع شکسته شده، آنهایی بودند که در مرز پیست بودند، زیرا این رویداد با تصادفات تصادفی و چرخش های اتومبیل های مسابقه ای خودران همراه بود.

لیگ اتومبیلرانی خودمختار (A2RL) در سال تاسیس شد تلاشی برای احیای مجدد علم و فناوری آموزش در امارات متحده عربی و فراتر از آن، با به نمایش گذاشتن آنچه فناوری روزی می تواند قادر به انجام آن باشد.

برای انجام این کار، A2RL با شبکه‌ای پر از ماشین‌های مسابقه‌ای دالارا با تغییرات زیادی شروع شد که شباهت زیادی به انواع ماشین‌های رانندگان خردسال دارد. مسابقه در سری سوپر فرمول ژاپن. با این حال، خودروهای A2RL به جای داشتن فضایی برای راننده در کابین خلبان، مجموعه‌ای از دوربین‌ها، سنسورها و رایانه‌ها برای رانندگی خودرو دارند.

A2RL RECAP

وقتی این همه قدرت کامپیوتر به مسیر رسید، همه چیز خیلی خوب پیش نرفت. مانند آستانه توضیح می دهد:

اولین مسابقه لیگ اتومبیلرانی خودمختار ابوظبی (A2RL) امروز در پیست فرمول 1 جایزه بزرگ یاس مارینا ابوظبی برگزار شد و من خوشحالم که گزارش دهم یک مسابقه هم شروع شد و هم به پایان رسید. اما این رویداد بدون درگیری نبود – دور از آن. در طول آزمایش‌های زمانی مقدماتی، به نظر می‌رسید که اتومبیل‌رانی بدون راننده Dallara Super Formula مجهز به دوربین و نرم‌افزار برای تکمیل یک دور کامل تلاش زیادی می‌کنند.

در طول آن دور کامل، کامپیوترهای آنبرد مورد انتظار است برای پیدا کردن خط مسابقه عالی، عملکرد لاستیک ها را زیر نظر بگیرید و حتی سعی کنید از یکدیگر سبقت بگیرید. این در برخی مواقع برای برخی از خودروها بسیار زیاد بود، زیرا آنها به طرز وحشیانه ای در مسیرهای مستقیم می چرخیدند، به طور تصادفی به موانع تبدیل می شدند و به سبکی تماشایی تصادف می کردند. به عنوان نژاد می افزاید:

چند مورد اتفاق افتاد: یک بار یک ماشین مستقیماً به موانع در داخل یک گوشه پیچید. در موقعیتی دیگر، یک ماشین به عقب ماشین دیگر را می رساند.

پس از آن همه درام، فراموش خواهید کرد که تیم‌ها باید دور پیست یاس مارینا F1 دورهای زمان‌بندی شده را تنظیم کنند و سریع‌ترین لباس Polimove in با 2:00.653 بود. Race گزارش می دهد.

برای مقایسه، رکورد دور F1 در اطراف مدار 1:26.103 است، در حالی که اتومبیل های F2 می توانند مسیر را در 1:37.445 دور بزنند. نزدیک ترین خودروی راننده در اطراف یاس مارینا جام رادیکال خلیج فارس است که می بیند مسابقات رادیکال اصلاح شده در دور پیست در زمان های دور یک دقیقه و 57 ثانیه به رقابت بپردازید.

عکسی از یک ماشین مسابقه ای خودران در مسیر.

آیا می توانید این نوع مسابقه را ببینید؟
عکس: ولید زین/آنادولو (گتی ایماژ)

خود مسابقه سپس آغاز شد و همچنین با تصادفات و چرخش های چشمگیر مواجه شد. به عنوان لبه گزارش ها:

زمانی که زمان مسابقه واقعی فرا رسید، مسابقه‌دهنده اصلی، Polimove، در چهارمین دور از هشت دور چرخید. ماشین دوم، توم، به سلامت از کنار آن گذشت، اما اندکی پس از آن، مسئولان مراسم پرچم زرد رنگی را به اهتزاز درآوردند. و از آنجایی که اینها رانندگان هوش مصنوعی خوبی هستند که از قوانین پیروی می کنند، دو نفری که پشت Polimove بودند متوقف شدند و تمایلی به عبور از ماشین زرد چرخیده نداشتند. می بینید که قرار نیست مسابقه دهندگان در طول یک دور احتیاطی از کنار یکدیگر عبور کنند.

حدود یک ساعت پس از شروع دور اول A2RL، مسابقات AI مسابقه هشت دور خود را به پایان رساندند. اگر باید بدانید، Tum برنده شد.

در مجموع، مطمئناً این یک آزمایش علمی جالب بود، اما شاید بهترین مسابقه مسابقه ای تمام دوران نباشد. اما نظر شما چیست؟ آیا موتوراسپرت بهترین راه برای آموزش و آزمایش سیستم های رانندگی خودمختار است یا بهتر است به آن رها شود رانندگان آموزش ندیده در خیابان های شلوغ آمریکاهمانطور که به نظر می رسد تسلا فکر می کند.