تنها چیزی که بهتر از پورشه باکستر است یک Boxster Spyder با موتور 911 است.

·

تنها چیزی که بهتر از پورشه باکستر است یک Boxster Spyder با موتور 911 است.

پورشه باکستر اسپایدر 2016

عکس: اتومبیل و پیشنهادات

یک مدل پایه کاملا جدید پورشه 718 باکستر ممکن است بیش از 70000 دلار قیمت داشته باشد، اما بزرگترین نقطه ضعف آن قیمت نیست. رانندگی کردن و فهمیدن این موضوع است که کاملاً ارزش پول را دارد و دیگر نمی‌توانید به خودتان بگویید که بیش از حد قیمت گذاری شده است. Boxster واقعاً به همین خوبی است. با این حال، برای نسل 981 باکستر، پورشه فراتر رفت و یکی از خواستنی‌ترین خودروهای ممکن را ساخت. پورشه باکستر اسپایدر 2016. و در حال حاضر وجود دارد یکی برای فروش در Cars & Bids.

اگر فقط با Boxster Spyder نسل 987 آشنا هستید، اگر گیج شده باشید قابل درک است. آن نسخه به اندازه کافی باحال بود اما فقط با یک اسب بخار کوچک بر روی Boxster S عرضه شد. برای 981، پورشه کاری را انجام داد که بسیاری از مردم فکر می کردند هرگز اتفاق نخواهد افتاد و همان موتوری را به Boxster Spyder داد که شما در 911 Carrera S داشتید.

پورشه باکستر اسپایدر 2016

عکس: اتومبیل و پیشنهادات

بنابراین علاوه بر سایر اقدامات کاهش وزن که وزن را به حدود 2900 پوند کاهش می دهد، قدرت نیز به 375 اسب بخار و 309 پوند فوت گشتاور افزایش یافت. برخلاف کیمن GT4 که از نظر مکانیکی مشابه است، 981 باکستر اسپایدر سیستم تعلیق 911 GT3 را دریافت نکرده است، به این معنی که در جاده های عمومی بسیار قابل استفاده است. شما همچنان قفسه فرمان را از 911 Turbo S و ترمزهای ارتقا یافته برای کنترل قدرت اضافی دریافت می کنید.

981 Boxster Spyder نیز تنها با گیربکس دستی فروخته شد و تنها 2500 دستگاه برای کل جهان ساخته شد، به این معنی که این خودرو نه تنها خاص است، بلکه بسیار کمیاب نیز هست. اگر بتوانید آن را بپردازید، قطعاً ناامید نخواهید شد. بالاخره این یک باکستر با موتور 911 است. چه چیزی را دوست ندارید؟

فقط مطمئن شوید که یا در جایی زندگی می کنید که به ندرت باران می بارد یا چند ماشین دیگر برای رانندگی در آب و هوای بد دارید زیرا قطعاً نمی خواهید در یک طوفان رعد و برق با بالا به پایین گرفتار شوید. بیایید بگوییم که احتمالاً بالا گذاشتن آن چیزی نیست که بخواهید یاد بگیرید که چگونه آن را در پرواز انجام دهید.

Porsche Boxster Spyder یک خودروی اسپرت درخشان و دست کم گرفته شده است