تولید Chevy Malibu به طور رسمی در نوامبر به پایان می رسد

·

تولید Chevy Malibu به طور رسمی در نوامبر به پایان می رسد

تولید Chevy Malibu به طور رسمی در نوامبر به پایان می رسد

جنرال موتورز به طور رسمی تولید شورولت مالیبو را در پاییز امسال پایان می دهد. دیترویت نیوز پس از سال‌ها عدم اطمینان و شایعه پس از اذعان بی‌صدا جنرال موتورز مبنی بر اینکه برای همیشه از تجارت چهار در خارج می‌شود، گزارش داد. تولید کروز در سال 2019 به پایان رسید و ایمپالا در سال 2020 گلوله را گاز گرفت، حتی هاچ بک های کوچک آن نیز ایمن نبودند. سونیک بیچاره و اسپارک هر دو سرنوشت مشابهی داشتند.

اما مالیبو توانست تا زمانی که جنرال موتورز در ابتدا پیش‌بینی کرده بود، با وجود عدم قطعیت فوق‌الذکر، باقی بماند. یک نگاه اجمالی به نمودارهای فروش توضیح می دهد که چرا: سدان خانوادگی متوسط ​​یکی از پرفروش ترین های شوروی در سال 2023 بود. تنها دو مدلی که فروش بیشتری از آن داشتند Equinox CUV و Silverado بودند. در حالی که ما گمان می کنیم که بسیاری از این مالیبوس ها به ناوگان می روند، حجم سالانه 130000 دستگاه چیزی برای عطسه کردن نیست.

Malibu یکی از قدیمی‌ترین پلاک‌های Chevy است و به سال 1964 برمی‌گردد، اما از سال 1984 تا 1996 یک وقفه به طول انجامید. خودروهای دیفرانسیل جلو-Chevy Celebrity و بعداً لومینا، در زمان غیبت آن پرکننده بودند. این دومی برای چندین سال با مالیبو احیا شده همپوشانی داشت تا اینکه در سال 2001 کشته شد.

خروج این سدان راه را برای یک وسیله نقلیه جدید باز می کند – در واقع یک خودرو کوچک دیگر. تاسیسات مونتاژ فیرفکس در کانزاس برای ساخت شورلت بولت جایگزین باز سازی خواهد شد. Fairfax همچنین خانه کادیلاک XT4 است. سخنگوی جنرال موتورز تایید کرد که تولید کراس اوور کوچک Caddy در طول بازنگری نیز متوقف خواهد شد، اما پس از تکمیل ارتقاء در کنار بولت از سر گرفته خواهد شد. اخبار.

وبلاگ خودکار برای نظر دادن با جنرال موتورز تماس گرفت. اگر پاسخی شنیدیم این پست را به روز خواهیم کرد.