تویوتا در حال اضافه کردن Apple CarPlay escape، بانک منو متصل به عنوان به‌روزرسانی OTA اطلاعات سرگرمی

·

تویوتا در حال اضافه کردن Apple CarPlay escape، بانک منو متصل به عنوان به‌روزرسانی OTA اطلاعات سرگرمی

تویوتا در حال اضافه کردن Apple CarPlay escape، بانک منو متصل به عنوان به‌روزرسانی OTA اطلاعات سرگرمی

تویوتا به‌روزرسانی هوایی را برای همه خودروهای تویوتا و لکسوس ارسال می‌کند که بانک نمادهای منوی سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی خود را حتی در هنگام استفاده از Apple CarPlay به طور دائم روی صفحه نمایش می‌گذارند. این یک نقص و شکایت کلیدی در سیستم فعلی را اصلاح می‌کند: هیچ راه سریعی برای فرار از CarPlay برای یکی از منوهای سرگرمی بومی خودرو وجود ندارد. به عنوان مثال، رفتن بین نقشه های گوگل و رادیو ماهواره ای.

به‌روزرسانی OTA برای همه خودروهای مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی تویوتا/لکسوس که در لکسوس NX بازطراحی‌شده معرفی شده‌اند ارسال می‌شود و پس از آن در میان محصولات هر دو برند پخش می‌شود. برای تمام اندازه های صفحه نمایش اعمال می شود. اگرچه یکی از نمایندگان تویوتا دامنه این به روز رسانی را تایید کرد، اما برنامه مشخصی برای زمان ارسال این به روز رسانی ها نداشت.

در حال حاضر، سیستم اطلاعات سرگرمی فاقد دو روش متداول برای فرار از Apple CarPlay است: یک دکمه “Home” (همانطور که سیستم نسل قبلی تویوتا به عنوان یک دکمه فیزیکی داشت) یا یک نماد منوی دائمی که یک قدم جلوتر از دکمه Home است. با دادن یک مسیر سریع به عملکردهایی مانند رادیو، ناوبری تلفن یا تنظیمات خودرو. این حذف می‌تواند منبع دائمی ناامیدی باشد و دلیل اصلی این بود که ما از زمان معرفی آن کمتر شیفته این سیستم شده‌ایم. ما تنها نبودیم

شلدون براون، مهندس ارشد تویوتا تاکوما، می‌گوید که به دلایل ذکر شده در بالا، در مورد افزودن منو بانک دائمی متصل به سیستم اطلاعات سرگرمی «مصمم» است.

او که بسیار خوشحال بود از اینکه توانست این تغییر را انجام دهد، گفت: «ما 3000 واحد (تاکوما) را فلش کردیم تا مطمئن شویم که نیازی به ساخت‌های موجود OTA نداریم. اینکه می تواند فراتر از یک مدل جدید مانند تاکوما یا اتومبیل های ساخته شده از قبل برود، پیروزی به روز رسانی OTA است.

اکنون، ممکن است متوجه شده باشید که ما فقط به Apple CarPlay اشاره کرده ایم. تویوتا تایید کرد که این به‌روزرسانی برای اندروید اتو که دقیقاً همان مشکل فرار را دارد، اعمال نمی‌شود. هیچ نظری در مورد اینکه آیا یا چه زمانی ممکن است اصلاح شود وجود ندارد.