تویوتا 4Runner 2025 را مسخره می کند

·

تویوتا 4Runner 2025 را مسخره می کند

تویوتا 4Runner 2025 را مسخره می کند

بیایید به هفته آخر آگوست 2009 برگردیم، درست است؟ «مقصد نهایی» برترین فیلم، «آمریکن آیدل» برترین برنامه تلویزیونی، بلک آید پیز با «من باید احساس کنم» بهترین آهنگ را به خود اختصاص داد و میانگین گالن بنزین 2.43 دلار هزینه داشت که اداره آمار کار ایالات متحده آن را نشان می‌دهد. می گوید امروز 3.49 دلار ارزش دارد. اوه، و در آن ماه، نسل پنجم تویوتا 4 رانر در ژاپن وارد تولید شد. همانطور که همکار جیمز ریسویک اشاره کرد، 4Runner تا زمان بازنشستگی به سن قانونی رانندگی خواهد رسید. اما اکنون یک مورد جدید نه چندان دور وجود دارد، در نهایت آنقدر نزدیک است که تویوتا منطقی باشد که کمپین تیزر را آغاز کند.

در یک نمایش اسلاید اینستاگرام که از دنبال‌کنندگان می‌خواهد مدل سال مدل 4Runner را شناسایی کنند، تصویر نهایی بخشی از قسمت عقبی را نشان می‌دهد که قبلاً هرگز ندیده‌ایم که به نظر می‌رسد رنگی شبیه به رنگ آبی میراث جدید لندکروزر است. تفاوت‌هایی که در حال حاضر می‌توانیم تشخیص دهیم، چراغ‌های عقب جدید و صاف‌تر، درب عقب صاف‌تر با کشش دسته و ناحیه پلاک خودرو، سپر مربعی با بازتاب‌دهنده‌های قرمز و تزئینات فلزی به‌جای پوشش رنگ بدنه است. لوگوی 4Runner از میله متقاطع دریچه به بالای سپر منتقل شده است، “R” در 4Runner اکنون به همان ارتفاع حروف زیر است. خطوط آشنا نیز باقی می مانند، مانند خطوط اصلی نمای عقب که می توانیم ببینیم، فرورفتگی افقی زیر چراغ های عقب، و چین درست بالای سپر.

در مورد آنچه در راه است، ما هنوز فقط شایعه داریم. یک نخ در 4runner6g انجمن طراحی تکاملی را با ظاهر جلویی مشابه پیکاپ جدید تاکوما و طیفی از موتورهای چهار سیلندر با قدرت 228 اسب بخار تا 326 اسب بخار مطابق با مشخصات تاکوما – از جمله موتورهای با گیربکس دستی – پیش بینی می کند. Scuttlebutt قبلی یک قطع اتصال نوار چرخش جلو، قفل کردن دیافراگم های جلو و/یا عقب، لاستیک های 32 اینچی کارخانه، تریم TrailHunter و صندلی های ضربه گیر IsoDynamic را از دیگر قطعات تاکوما پیشنهاد کرده بود. نمونه اولیه ای که ماه گذشته در آریزونا مشاهده شد، بر روی چرخ های تاکوما سوار شد و به نظر می رسید که دارای چنگک شبیه به شیشه جلوی جلوی تاکوما جدید است که از چنگک شیشه جلوی فعلی 4Runner بیشتر است. انتظار می‌رود که Job 1 در ماه ژوئیه به پایان برسد. گوش به زنگ باشید.