جانشین مک لارن P1 نزدیک به 2 میلیون دلار قیمت خواهد داشت

·

جانشین مک لارن P1 نزدیک به 2 میلیون دلار قیمت خواهد داشت

Automotive News (الزام به اشتراک) به نقل از منابع فروشنده حاضر در جلسه گزارش داد که جزئیات بیشتری در مورد جانشین مک لارن P1 پس از جلسه نمایندگی که در اوایل ماه جاری برگزار شد، ظاهر شد.

طبق گزارش ها، هایپرکار جدید در سه ماهه چهارم عرضه خواهد شد، اما تحویل آن تا نیمه اول سال 2026 آغاز نخواهد شد. این بدان معناست که پس از هایپرکار بعدی فراری که در حال حاضر در حال آزمایش است، عرضه خواهد شد، البته احتمالا قبل از هایپرکار بعدی پورشه بر اساس Mission X الکتریکی. مفهوم

کمتر از 400 نمونه برنامه ریزی شده است، مشابه P1 که تولید آن در 375 دستگاه محدود شده بود و مشتریان وفادار اولین فرصت برای خرید آن خواهند بود. برچسب قیمت تقریباً 2 میلیون دلار یا نزدیک به دو برابر قیمت اولیه P1 خواهد بود.

گفته می شود در این جلسه تصویری از خودرو به نمایش گذاشته شد. منابع فروشنده Automotive News می گویند که این خودرو ترکیبی از P1 و سنا سخت تر به نظر می رسد.

مک لارن سنا 2019، مدیا درایو پرتغال، ژوئن 2018

مک لارن سنا 2019، مدیا درایو پرتغال، ژوئن 2018

قبلاً گزارش شده بود که درهای پروانه ای سنتی مک لارن با درب های گولینگ در هایپرکار جدید جایگزین خواهند شد. همچنین گزارش شده است که چراغ‌های جلوی فرورفته مانند آنهایی که در سوپراسپرت‌های آرتورا و 750S یافت می‌شوند، برش را ایجاد می‌کنند.

طبق گزارش ها، این پیشرانه یک مجموعه هیبریدی پلاگین با یک V-8 جدید توسعه یافته به عنوان جزء احتراق داخلی خواهد بود. V-8 احتمالاً همان طراحی داخلی است که مک لارن سال گذشته معرفی کرد.

هیچ اشاره ای به تعداد موتورهای الکتریکی این خودرو نشده است، اگرچه Automotive News گزارش داده است که سیستم هیبریدی تا 70 درصد سبک تر از سیستم P1 خواهد بود، همچنین یک راه اندازی هیبریدی پلاگین مبتنی بر V-8. تا حدی به یک باتری سبک وزن و با چگالی بالا که از برنامه فرمول 1 مک لارن قرض گرفته شده است. دانش آیرودینامیکی از برنامه F1 نیز برای ارائه عملکرد برتر در جانشین P1 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.