جنسیس G80 Magma مفهومی سدان پرفورمنس الکتریکی را به تصویر می کشد

·

جنسیس G80 Magma مفهومی سدان پرفورمنس الکتریکی را به تصویر می کشد

جنسیس یک برند فرعی عملکردی جدید برای رقابت با مرسدس بنز AMG و BMW M دارد و نام آن Magma است.

Magma ماه گذشته در نمایشگاه خودروی نیویورک 2024 با رونمایی از کانسپت GV60 Magma معرفی شد. در نمایشگاه خودروی پکن 2024 این هفته، Magma مفهوم اصلی خود را با طراحی جدید بر اساس G80 الکتریکی شده دنبال کرد.

این سدان با کارایی بالا G80 EV Magma نامیده می‌شود و دارای ارتقاء بسیار شدیدتر از مفهوم قبلی مبتنی بر GV60 است. همچنین رنگ جدید Acme Blue را معرفی می کند که مختص بازار چین است و از رنگ آبی که در شعله های آتش دیده می شود الهام گرفته شده است.

G80 EV Magma با جایگاه پایین تر و شاسی پهن خود متمایز است. جلوپنجره و نمای جلو منحصر به فرد این کانسپت هستند و با گلگیرهای پمپ شده، یک نمای عقب جدید و چرخ‌های 21 اینچی با پوشش آیرودینامیک در امتداد رینگ به هم می‌پیوندند.

مفهوم Genesis G80 EV Magma

مفهوم Genesis G80 EV Magma

جنسیس همچنین شاسی را با سیستم تعلیق تنظیم شده اسپورت ارتقا داد که نتیجه آن مسیر عریض‌تر به‌علاوه یک پکیج ترمز قدرتمند با روتورهای تهویه‌دار جلو و عقب بود. جنسیس همچنین گفت که چرخ‌ها طراحی سبک وزنی دارند تا به کاهش جرم فنر نشده کمک کنند.

برای فضای داخلی، طراحان از ترکیبی از آلکانترا، چرم لحافی و فیبر کربن واقعی استفاده کردند. فیبر کربن دارای بافت آبی است که با نمای بیرونی مطابقت دارد.

هیچ مشخصاتی از پیشرانه فاش نشده است. G80 الکتریکی استاندارد دارای یک باتری 87.2 کیلووات ساعتی است و در قوی ترین پیکربندی خود دارای یک پیشرانه دو موتوره چهار چرخ متحرک است که حداکثر 365 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد.

Genesis G80 Magma Special

Genesis G80 Magma Special

جنسیس همچنین به برنامه های تولید کانسپت G80 EV Magma اشاره ای نکرد، اما سدان G80 Magma Special با موتور گازی که ماه گذشته در نیویورک به نمایش درآمد، در تاریخ آینده در غرب آسیا عرضه خواهد شد. هیچ جزئیاتی در مورد این خودرو در اولین نمایش فاش نشد.

جنسیس همچنین از نمایشگاه خودرو پکن برای ارائه یک G80 الکتریکی به روز شده استفاده کرد. جزئیات کامل تا زمان عرضه به بازار در اواخر سال جاری محفوظ است، اما جنسیس فاصله بین دو محور کمی طولانی‌تر را تایید کرد که به نفع سرنشینان عقب است، چرخ‌های 19 اینچی جدید، پوشش پورت شارژ با کنترل الکترونیکی، گزینه‌های تریم بیشتر و کاهش قیمت. در سطوح نویز، لرزش و سختی.

این خودروساز همچنین یک GV70 به روز شده را در پکن ارائه کرد. این مدل دارای چند تغییر ظاهری است و ماه آینده در کره به فروش می رسد. احتمالاً برای اواخر سال جاری عرضه در ایالات متحده برنامه ریزی شده است که نشان می دهد این کراس اوور به روز شده به عنوان مدل 2025 وارد بازار می شود.