حراج خودروهای دوران راد فارل هم اکنون در حال انجام است

·

حراج خودروهای دوران راد فارل هم اکنون در حال انجام است

تصویری برای مقاله با عنوان حراج خودروهای عصر راد فارل در حال انجام است

تصویر: جوپیتر

برخی از جالب ترین و عجیب ترین خودروهای اواخر دهه 1900 هستند در حال حاضر برای حراج، اما می توانم قول بدهم که معامله خوبی در بین آنها پیدا نخواهید کرد. موسیقی چند خط فاصله ستاره فارل ویلیامز اخیراً یک شرکت حراجی به نام Joopiter راه‌اندازی کرده است و با کسب و کار کلکسیون خودروهای گران‌قیمت نیویورک مورتون استریت شرکای همکاری کرده است تا یک پروژه کوچک اما سنگین حراج کمیاب و موتورهای هیجان انگیز دوران راد، تماس گرفت جوپیتر جوی راید. این مساوی است اتومبیل های باورنکردنی و مزخرفات غیرقابل تحمل افراد مشهور.

“من عاشق این هستم که Joopiter مکانی است که در آن می توانیم آزمایش کنیم و در مورد نحوه مشاهده اشیاء خاص فکر کنیم.” ویلیامز گفت GQ. زمانی که تصمیم گرفتیم یک حراج خودرو انجام دهیم، می‌خواستیم مصنوعاتی را گرد هم بیاوریم که نه تنها برای کلکسیونرهای خودرو، بلکه برای هر علاقه‌مند به هنر، طراحی و موسیقی جذاب باشد.

ویلیامز، در اینجا با هنرمند دانیل آرشام، در جشن راه اندازی Joopiter Joy Ride

ویلیامز، در اینجا با هنرمند دانیل آرشام، در جشن راه اندازی Joopiter Joy Ride
تصویر: جوپیتر

پس چه نوع خودروهایی در این حراج گنجانده شده است؟ بسیاری از نمادهای دوره مانند پورشه 911 توربو، نیسان اسکای لاین GT-R و یک فراری 550 مارانلو. اما افراد عجیب و غریب زیادی نیز در این گروه وجود دارند. آ فولکس واگن گلف کشور (ماشین اصلی سافاری همه چیز)، یک د توماسو گوارا، یا BMW 850i مایکل استراهان تیونینگ شده توسط دینان. در مجموع حراج فقط ده ماشین است، اما هر کدام داستانی عجیب و جالب دارند. پورشه 911 توربوبه عنوان مثال، دانیل آرشام، هنرمند کلیولند، اوهایو، چند لمس هنری دریافت کرد. را Lancia Delta Integrale توسط آن مرد Viva Bastardo برای امپرساریو پیتزای نیویورک اسکار پیمنتل ساخته شد.

مزایده از 1 می شروع شده و تا 8 مه ادامه دارد. اگر می خواهید پیشنهاد بدهید، باید یک مرجع مالی ارسال کنید. تا لحظه نگارش این مقاله، تنها یکی از لات ها پیشنهاد دریافت کرده است.