خودروهای الکتریکی جدید هوندا برای چین دارای SUV و یک سدان جذاب است

·

خودروهای الکتریکی جدید هوندا برای چین دارای SUV و یک سدان جذاب است

خودروهای الکتریکی جدید هوندا برای چین دارای SUV و یک سدان جذاب است

هوندا و شرکت های شریک آن در چین سه مدل اول را در سری جدید خودروهای الکتریکی و کراس اوورهای جدید “Ye” خود در اواخر این ماه در نمایشگاه خودروی پکن – Auto China 2024 به نمایش خواهند گذاشت. این مجموعه شامل یک سدان شیک و کم شیب است. تا پایان سال آینده وارد بازار شود.

انتظار می‌رود سه مدل دیگر سری Ye را تکمیل کنند و هر شش مدل تا سال 2027 وارد بازار چین شوند. مدل‌های جدید Ye P7 و Ye S7 قرار است در پایان سال 2024 به فروش برسند.

هر دو شاسی بلند بر روی پلتفرم اختصاصی EV جدید توسعه یافته قرار خواهند گرفت و در دو نسخه عرضه خواهند شد – یک مدل دیفرانسیل عقب تک موتوره و یک مدل چهار چرخ متحرک دو موتوره. هوندا می‌گوید، هر دو مدل به دنبال «لذت رانندگی» طراحی شده‌اند.

هوندا ادعا می کند که انواع RWD “هندلینگ اسپورت و واضح” را ارائه می دهند، در حالی که خودروهای 4WD عملکرد بهتری دارند و هندلینگ کمی پاسخگوتر خواهند داشت. جزئیات کابین خلبان تاکنون اندک است، اما کابین‌ها باید مجهز به یک صفحه ابزار LED و پانل‌های درب باشند «که در ارتباط با کمک‌های مجهز به هوش مصنوعی و سایر عملکردها تغییر می‌کنند».

هوندا می‌گوید که سومین مدلی که به تازگی معرفی شده، سدان مفهومی Ye GT، نشان‌دهنده ملاحظات طراحی آینده برای طرح‌های EV آنها در چین است. به گفته این شرکت، صندلی راننده مطابق با حالت “کم و عریض” خود، برای غوطه ور کردن راننده در تجربه رانندگی طراحی شده است، مانند یک راننده مسابقه. عملکرد پویا “به طور کامل اصلاح شده است تا تجربه رانندگی نهایی را ارائه دهد که در آن راننده از حس اتحاد با وسیله نقلیه لذت می برد.” اما هوندا هنوز جزئیاتی از مشخصات پیشرانه ارائه نکرده است.

این شرکت گفته است که محصولات Ye منعکس کننده ایده های طراحی “M/M” (Man Maximum، Machine Minimum) آن است، “که خواستار به حداکثر رساندن فضای موجود برای افراد و به حداقل رساندن فضای مورد نیاز برای اجزای مکانیکی برای افزایش کارایی است. فضای داخل وسیله نقلیه.»

سری جدید با حروف چینی “烨” به معنای “درخشش درخشان” نامگذاری شد و همه از لوگوی جدید و سفید رنگ “H mark” برای نسل بعدی خودروهای برقی هوندا استفاده خواهند کرد.

هوندا در حال حاضر سری e:N محصولات الکتریکی را در چین عرضه می کند و همچنین Honda e:Ny1 را در بریتانیا به فروش می رساند، جایی که قیمت آن 59000 دلار است.