در اینجا شانس دیگری برای داشتن قرمزترین لکسوس LFA در جهان وجود دارد

·

در اینجا شانس دیگری برای داشتن قرمزترین لکسوس LFA در جهان وجود دارد

برند لوکس تویوتا لکسوس همیشه بر مفاهیم مهندسی نوآورانه متمرکز بوده است، البته نه معمولا در خدمت سرعت. محافظ‌های جیب در این شرکت معمولاً تلاش خود را برای یافتن راهی برای ساکت‌تر یا نرم‌تر کردن خودروها صرف می‌کنند، اما برای مدت کوتاهی از سال 2010 تا 2012، آن مهندسان 500 نمونه از یکی از آنها را مونتاژ کردند. فوق العاده ترین سوپراسپرت ها تا کنون وجود داشته است یکی از 38 نمونه قرمز ساخته شده است عبور مجدد از بلوک حراج در فروش ایندیاناپولیس Mecum در این ماه، و اگر امکاناتی دارید، شاید به پیشنهاد آن بروید. در فروش Kissimmee این شرکت در ژانویه فروخته نشد، بنابراین پیشنهاد ادامه دارد.

تصویری برای مقاله با عنوان شانس دیگری برای مالکیت قرمزترین لکسوس LFA جهان

تصویر: مزایده Mecum

اگر در آن زمان در اطراف دنیای خودرو نبودید، هرگز واقعاً نمی‌دانستید که چگونه بود، اما این خودرو قبل از اینکه در نهایت برای عموم ثروتمندترین مردم عرضه شود، بیش از یک دهه با هیاهو مواجه شد. تنها 20 نمونه در ماه با هزینه 375000 دلار ساخته می‌شد، اما طبق گزارش‌ها، لکسوس برای هر یک از آنها ضرر کرده است.

اگر می خواهید سریعتر از این حرکت کنید، امروزه خودروهای زیادی در بازار موجود است. واقعاً موضوع این نیست. تمام نکته، موتور فوق العاده 4.8 لیتری V10 در جلو است. به نوعی شبیه یک پورشه کاررا GT موتور جلو است، می دانید؟ یا شاید هم هست یک پورشه 959 مدرن? این موتور 552 اسب بخار تولید می کند و 354 پوند فوت گشتاور را از طریق یک گیربکس 6 سرعته متوالی به زمین می رساند، اما آمار واقعاً ویژه موتور 9000 RPM قرمز آن است. اوه بله، این چیزهاست.

تصویری برای مقاله با عنوان شانس دیگری برای مالکیت قرمزترین لکسوس LFA جهان

تصویر: مزایده Mecum

این طراحی پس از گذشت این سال‌ها همچنان عالی به نظر می‌رسد، و حتی با وجود چرخ‌های جلا داده شده اختیاری به سبک کوروت، یک شاهکار بصری واقعی باقی می‌ماند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در صورت نیاز به داشتن یک سوپراسپرت، آن‌ها را نشان دهید، اما من فکر می‌کنم LFA ممکن است بهترین آنها باشد. برخلاف فراری یا لامبورگینی جدید یا چیزهای دیگر، اگر LFA بخرید به نوعی ثابت می‌کنید که از آن مطلع هستید. شما یکی از افراد معرفتی هستید که در این هیولای V10 رانندگی می کنند. شاید زمان 0-60 مک لارن جدید را نداشته باشد، اما مطمئناً امتیازهای جالب بیشتری کسب خواهید کرد. و شما واقعاً نمی توانید به این سرعت در خیابان بروید.

عده ای جکاس این قطعه مهندسی زیبا را خریدند و در تمام این مدت تنها 73 مایل را روی کیلومترشمار گذاشتند. این لعنتی چه فایده ای داشت؟ لکسوس این همه زمان و هزینه را صرف مهندسی یک موتور عالی کرده است و شما حتی هرگز آن را در دوره خرابی به دست نیاوردید؟ امیدوارم کسی که این کار را به پایان می‌رساند انتخاب کند که به ماشین زندگی که لیاقتش را دارد بدهد، زیرا سوپراسپرت‌های کم مایل احمقانه‌ترین چیز در جهان هستند.

تصویری برای مقاله با عنوان شانس دیگری برای مالکیت قرمزترین لکسوس LFA جهان

تصویر: مزایده Mecum

Mecum تخمین قبل از حراج کلیفورد The Big Red Lexus را بین 850000 تا 950000 دلار قرار داده است. موفق باشید، حدس می زنم؟ من شخصاً معتقد نیستم که هیچ تجربه رانندگی در جهان بیش از 60000 دلار ارزش داشته باشد، اما شاید شما به میزان قابل توجهی بیشتر از آنچه که می دانید با چه کاری انجام دهید، پول دارید و واقعاً رنگ قرمز را دوست دارید. اگر شما از آن نوع آدم هستید به دنبال کاهش نزدیک به یک میلیون دلار برای یک لکسوس دوازده ساله، این فرصت شماست. در 18 می از بلوک می گذرد، پس اگر می خواهید خودتان را به ایندیاناپولیس برسانید.