در اینجا ویژگی هایی است که فولکس واگن ID.7 2025 به صورت استاندارد با آنها عرضه خواهد شد

·

در اینجا ویژگی هایی است که فولکس واگن ID.7 2025 به صورت استاندارد با آنها عرضه خواهد شد

در اینجا ویژگی هایی است که فولکس واگن ID.7 2025 به صورت استاندارد با آنها عرضه خواهد شد

ID.7 که اواخر سال 2024 عرضه می شود، برای اولین بار فولکس واگن را وارد بخش سدان های برقی خواهد کرد. ما باید صبور باشیم تا بفهمیم چقدر هزینه دارد و چقدر می‌تواند با شارژ کردن پیش برود، اما این شرکت آلمانی ویژگی‌هایی را که جدیدترین خودروی الکتریکی خود به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود، توضیح داده است.

در زمان عرضه، خریداران دو سطح تریم به نام های Pro S و Pro S Plus را برای انتخاب خواهند داشت. هر دو دارای باتری لیتیوم یونی 82 کیلووات ساعتی هستند و با سیستم چهار چرخ متحرک یا عقب ارائه می شوند. مدل دیفرانسیل عقب دارای قدرت 282 اسب بخار و گشتاور 402 پوند فوت است، در حالی که انتخاب سیستم تمام چرخ محرک موتوری را به اکسل جلو اضافه می کند که مجموعا 335 اسب بخار قدرت دارد (گشتاور هنوز منتشر نشده است). .

تریم پایه Pro S به صورت استاندارد با چرخ‌های 19 اینچی، آرم‌های فولکس‌واگن روشن در دو طرف، سقف شیشه‌ای پانوراما، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و قابل تنظیم برقی با عملکرد ماساژ، آینه‌های درب تاشو برقی، فرمان گرم کن، هوای الکترونیکی عرضه می‌شود. دریچه‌ها، دریچه برقی، صفحه نمایش لمسی 15 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر هدآپ واقعیت افزوده از جمله ویژگی‌های دیگر است. مجموعه کمک های رانندگی IQ.Drive نیز به صورت استاندارد ارائه می شود. این به ویژه به ID.7 این امکان را می دهد که تغییر خطوط خودکار را توسط راننده انجام دهد.

تریم پرو اس پلاس، رینگ‌های 20 اینچی، فرمان پویا و سیستم میرایی تطبیقی ​​DCC را به ارمغان می‌آورد. رانندگان همچنین از صندلی‌های Climatronic بهره می‌برند که عملکرد ماساژ ارتقا یافته را ارائه می‌دهند و سیستم صوتی 700 واتی هارمن کاردون با 14 بلندگو.

فولکس واگن پنج رنگ بیرونی ارائه خواهد کرد: Mythos Black، Glacier White، Moonstone Grey، Aquamarine Blue و Kings Red. تزیینات روشن و قوسی شکل بالای پنجره ها بدون توجه به رنگ باقی می ماند. در داخل، خریداران می‌توانند بین Galaxy که شامل صندلی‌های مشکی، دوخت سفید و تزئینات تیره است، و Lunar که صندلی‌های خاکستری، دوخت خاکستری با تضاد خاکستری و تزئینات با رنگ روشن‌تر را در خود جای داده است، یکی را انتخاب کنند.

جزئیات قیمت و محدوده نزدیکتر به عرضه ID.7 در سه ماهه چهارم سال 2024 اعلام خواهد شد. انتظار می رود این سدان در نزدیکی بالای محدوده فولکس واگن قرار گیرد. و هیچ چیز نشان نمی دهد که استیشن واگن ID.7 تورر که در اروپا فروخته می شود، در کنار این سدان در ایالات متحده نیز فروخته خواهد شد.