در مورد تویوتا توندرا TRD Pro 2024 چه می خواهید بدانید؟

·

در مورد تویوتا توندرا TRD Pro 2024 چه می خواهید بدانید؟

تویوتا توندرا TRD پرو 2024

تصویر: تویوتا

تویوتا به نظر می رسد سرانجام شروع به طراحی مجدد برخی از قدیمی ترین خودروهای خط تولید خود می کند. از جدید تاکوما به لندکروز و 4دونده، تویوتا در یک خودروی آفرود است. هیاهوی اطراف این وسایل نقلیه جدید ممکن است باعث شده باشد که برخی تاندرا را فراموش کنند. ما از این نسل کنونی سوار نشده ایم آغاز شد برای مدل سال 2022 بنابراین تویوتا یکی برای من می فرستد. قبل از اینکه به اینجا برسد، من می خواهم بدانم که شما می خواهید در مورد آن بدانید.

با توجه به اینکه Tundra یک پیکاپ است، خط تولید آن بسیار متنوع است. می‌توانید کابین‌های دو نفره یا خدمه‌ای با طول تخت‌های 5.5 از 6.5 در هشت سطح تزئینی با قیمتی از کمتر از 40000 دلار تا کمی بیش از 80000 دلار دریافت کنید. مهم نیست که چه توندرا را انتخاب می کنید، تویوتا به خریداران توندرا یک انتخاب موتور در یک موتور 3.4 لیتری توئین توربو V6 با 10 سرعته اتوماتیک داد. تاندراهای پایه 358 اسب بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور دارند. یا می توانید 389 اسب بخار و 479 پوند فوت گشتاور داشته باشید.

تویوتا توندرا TRD پرو 2024

تصویر: تویوتا

با Tundra TRD Pro، هیچ یک از این رتبه‌بندی‌های قدرت را نخواهید داشت. TRD Pro فقط با نسخه هیبریدی i-FORCE MAX V6 توئین توربو قابل استفاده است. این یعنی 437 اسب بخار و 583 پوند فوت گشتاور V8 مانند. باید عاشق تکنولوژی مدرن موتور باشم. البته هیچکدام از اینها ارزان نیست. Tundra TRD Pro از 73625 دلار شروع می شود، علاوه بر تمام ویژگی های معمولی لوکس و فناوری مانند سقف پانوراما عظیم، صفحه نمایش لمسی 14 اینچی و صدای JBL با 12 بلندگو. اگر می‌خواهید تاندرا را بپذیرید که بتواند مسیری را طی کند، Tundra TRD Pro همان جایی است که در آن قرار دارد.

تویوتا توندرا TRD پرو 2024

تصویر: تویوتا

سیستم تعلیق خارج از جاده با بالابر جلو 1.1 اینچی با کمک فنرهای FOX، قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب، سیستم انتخاب چند زمین با گل، شن، سنگ و حالت مغول وجود دارد که من واقعاً در مورد آن کنجکاو هستم. حتی کنترل خزیدن وجود دارد. کافی است بگوییم، این فقط یک بسته ظاهری نیست.

تویوتا توندرا TRD پرو 2024

تصویر: تویوتا

حالا من می خواهم بدانم شما بچه ها می خواهید در مورد آن بدانید؟ با توجه به اینکه تریم‌های خارج از منزل و آفرود در حال حاضر ترند بزرگ صنعت هستند، شما بچه‌ها باید کنجکاو باشید که این وسیله واقعاً چگونه به صورت روزانه عمل می‌کند. یا اینکه چقدر خوب بچه ها یا محموله ها را در بسترش جابجا می کند. یا چقدر هوا می تواند در تپه های شنی وارد شود. فقط شوخی کردم – یا من؟ به هر حال آنچه را که می خواهید در مورد آن بدانید در نظرات با ما در میان بگذارید.