رانندگان داکوتای جنوبی کوتاه ترین مسیر رفت و آمد را در ایالات متحده دارند

·

رانندگان داکوتای جنوبی کوتاه ترین مسیر رفت و آمد را در ایالات متحده دارند

رفت و آمد تقریباً کمترین سرگرمی است که می توانید در ماشین انجام دهید. نشستن در ترافیک در دریایی از افراد بدبخت دیگر ممکن است به شما زمان زیادی بدهد تا به یک پادکست یا کتاب صوتی برسید، اما برای سلامتی شما عالی نیست و مطمئناً شما را به کارمندی مولدتر یا فداکار تبدیل نمی کند. آخرین خبر هفته Energy.gov ایالت‌هایی را با کوتاه‌ترین و طولانی‌ترین رفت‌وآمدها رتبه‌بندی کرد و نشان داد که برخی از مکان‌ها بسیار آسان‌تر از سایرین هستند.

بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده در سال 2022، داکوتای جنوبی کم‌جمعیت، میانگین کوتاه‌ترین زمان رفت‌وآمد را داشت. رانندگان در آنجا تنها در 18 دقیقه به سر کار می‌رسند و پس از آن همتای شمالی آن در شمال. مردم وایومینگ سومین رفت و آمد کوتاه را داشتند.

10 ایالت با کمترین میانگین رفت و آمد:

  1. داکوتای جنوبی
  2. داکوتای شمالی
  3. وایومینگ
  4. مونتانا
  5. نبراسکا
  6. آلاسکا
  7. آیووا
  8. کانزاس
  9. آیداهو
  10. یوتا

این زمان‌های رفت‌وآمد میانگین سفرهای یک‌طرفه است، اما کمترین زمان ۱۸ دقیقه‌ای کمتر از نیمی از زمانی است که مردم نیویورک پشت فرمان می‌گذرانند. در حالی که برخی از ایالت‌های روستایی، از جمله مین، به دلیل فواصل بین شهرها و مشاغل در رتبه‌های بالاتری قرار دارند، مکان‌هایی مانند داکوتای جنوبی احتمالاً به طور متوسط ​​پایین‌تر هستند زیرا مردم به جای رانندگی بین مکان‌ها، در شهر خود کار می‌کنند.

نیویورک، مریلند و نیوجرسی در “صدر” لیست، طولانی ترین رفت و آمد را دارند. نیویورکی ها به طور متوسط ​​33.2 دقیقه را یک طرفه سپری کردند، در حالی که دو نفر دیگر به طور میانگین بیش از نیم ساعت را سپری کردند. با این حال، تعداد این ایالت ها باید با آگاهی از این که چند مرکز جمعیتی قابل توجه می توانند اعداد را تغییر دهند، مورد بررسی قرار گیرد.

برای مثال، طبق داده‌های امسال، شهر نیویورک تقریباً 8 میلیون نفر دارد که بیش از 10 برابر جمعیت همپستد، شهر شماره 2 است. رانندگان در نیوجرسی به دلیل نزدیکی به نیویورک و فیلادلفیا رنج می برند، اگرچه این ایالت پرجمعیت ترین ایالت در این کشور نیز می باشد.

در اینجا نمودار کامل یافته ها، برگرفته از داده های سرشماری ایالات متحده است:

میانگین زمان رفت و آمد یک طرفه بر اساس ایالت:

رانندگان داکوتای جنوبی کوتاه ترین مسیر رفت و آمد را در ایالات متحده دارند