رولزرویس کولینان سری دوم با به‌روزرسانی‌های طراحی ظریف رونمایی شد

·

رولزرویس کولینان سری دوم با به‌روزرسانی‌های طراحی ظریف رونمایی شد

رولزرویس کولینان سری دوم با به‌روزرسانی‌های طراحی ظریف رونمایی شد

رولزرویس در سال 2023 رکورد فروش دیگری را به نام خود ثبت کرد و به کولینان – پرفروش ترین مدل خود – یک دور به روز رسانی در اواسط چرخه برای حفظ شتاب ارائه می دهد. مدل Series II با تغییرات طراحی و فناوری بیشتر در داخل از کولینان فعلی متمایز است.

به‌روزرسانی‌های بیرونی نسبتاً ظریف هستند و رولزرویس خاطرنشان می‌کند که عمدی است. کولینان از زمان معرفی خود در سال 2018 به قدری محبوب بوده است که نمی‌خواست با ایجاد تغییرات اساسی در شاسی‌بلند، خریداران را از خود دور کند. با این وجود اشاره می کند که این تغییرات نشان دهنده “گسترده ترین توسعه سری II” در تاریخ آن است. تحقیقات بازار بسیاری از به‌روزرسانی‌ها را شکل داد: کولینان اولین ورود رولزرویس به بخش SUV بود و مدیران از زمان شروع تولید چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند. یک جزئیات جالب به راننده مربوط می شود. در سال 2018، زمانی که کولینان به فروش رسید، کمتر از 70 درصد آنها خودران بودند. این تغییر کرده است: در سال 2024، کمتر از 10٪ توسط یک راننده رانندگی می شود.

در جلو، کالینان دارای چراغ‌های جلویی ساده‌تر است که با چراغ‌های نازک در روز که تا سپر کشیده می‌شوند و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر برجسته می‌شوند. جلوپنجره بازطراحی شده و برای اولین بار روشن شده است، در حالی که تزئینات اطراف خروجی اگزوز ظاهر جدیدی دارد. همچنین یک صفحه فولادی ضد زنگ در وسط سپر عقب وجود دارد که در زیر خودرو قرار دارد و خریداران می توانند برای اولین بار چرخ های 23 اینچی را سفارش دهند. آنها از یک شمش آلومینیومی آسیاب شده اند و دارای طراحی سه بعدی هستند که می تواند کاملا جلا داده شود.

تریم محبوب Black Badge بازگشته است و در زمان عرضه در دسترس خواهد بود. مجموعه ای از جزئیات طراحی سیاه شده در داخل و خارج را دریافت می کند.

بسیاری از تغییرات ایجاد شده در فضای داخلی نشان دهنده میزان پیشرفت تکنولوژی از زمان معرفی کولینان است. رولزرویس یک پنل شیشه ای اضافه کرد که در سراسر داشبورد کشیده شده است. این شامل دسته ابزار دیجیتال و نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی است (که بهتر از صفحه نمایش کولینان خروجی در داشبورد ادغام می شود). بیشتر این رابط با Spectre به اشتراک گذاشته شده است. بخشی از داشبورد که جلوتر از سرنشین جلو قرار دارد به لطف 7000 نقطه حک شده لیزری در یک نوع شیشه تقویت شده روشن می شود. در حالی که برخی از نقوش از قبل در سیستم بارگذاری شده اند، مشتریان همچنین می توانند با کار مستقیم با طراحان رولزرویس، موتیف های خود را ایجاد کنند.

رولزرویس برای طراحی انواع جدیدی از اثاثه یا لوازم داخلی و تزئینات به بیرون نگاه کرد. تریم خاکستر رنگ آمیزی شده خاکستری موجود است. کنده های مورد استفاده برای ساخت آن به صورت جداگانه انتخاب می شوند، با دست رنگ آمیزی می شوند و با ذرات فلزی میکروسکوپی فلفل می شوند. این روند بیش از چهار سال طول کشید. همچنین نوع جدیدی از روکش پارچه ای به نام Duality Twill در دسترس است که به طور مشترک توسط رولزرویس و یک بافنده استاد که این برند از آن زمان استخدام کرده است، ساخته شده است. ساختن یک فضای داخلی کامل Duality Twill به 20 ساعت، 2.2 میلیون بخیه و حدود 11 مایل نخ نیاز دارد.

قدرت همچنان از یک موتور 6.75 لیتری V12 توربوشارژ دوقلو تامین می شود. این چهار چرخ از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک می چرخد، اما خروجی آن اعلام نشده است. برای زمینه، کولینان خروجی از همان موتور استفاده می کند که 563 اسب بخار قدرت و 627 پوند فوت گشتاور تولید می کند. و کولینان همچنان به صورت استاندارد با سیستم فرمان چرخ عقب و سیستم تعلیق بادی عرضه می شود.

فروش Cullinan Series II به زودی آغاز خواهد شد. قیمت اعلام نشده است